AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Bølgen migranter som kom til vesten gjennom 2015 og 2016 ser ikke ut til å ha påvirket kvinners stemming i noen særlig grad. Selv om det har økt antall overfallsvoldtekter ol. Det er også nesten utelukkende menn som reagerer på det her. Vanlige voldtekter kan det og se ut som om menn reagerer mest på. Selv om vi også forstår at det er umulig å fjerne den kriminelle handlingen voldtekt fra å skje. Anonymkode: 42e48...078 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Det er ikke bare menn som reagerer. Jeg er kvinne og de fleste kvinner jeg kjenner er også sterkt innvandringskritiske. Dessverre er noen feminister mye fremme i debatter å tar til orde for "empati" med alle disse udyrene. Så er det verdt å huske at noen av de tydeligste stemmene der ute mot innvandring - Sylvi Listhaug og Hege Storhaug - er kvinner. Det er ikke rart at de er alene om kampen, utifra hetsen de mottar. Anonymkode: 33e32...432 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare menn som reagerer. Jeg er kvinne og de fleste kvinner jeg kjenner er også sterkt innvandringskritiske. Dessverre er noen feminister mye fremme i debatter å tar til orde for "empati" med alle disse udyrene. Så er det verdt å huske at noen av de tydeligste stemmene der ute mot innvandring - Sylvi Listhaug og Hege Storhaug - er kvinner. Det er ikke rart at de er alene om kampen, utifra hetsen de mottar. Anonymkode: 33e32...432 Ja, Listhaug og Storhaug er viktige. Kvinner i Norge utgjør majoriteten av de viktige kritiskerne. Men kvinner som helhet i Skandinavia, er veldig underrepresentert i hvem som stemmer på de kritiske partiene. Anonymkode: 42e48...078
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Kanskje fordi vi vet at de fleste voldtektene i Norge blir begått av norske menn som har en relasjon til offeret? Anonymkode: 0dbda...201 5
Gjest Axl Rose Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 For damene er vel sånn "å så søt, han der vil jeg bli tatt av ass!" Menn forstår alvoret.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi vi vet at de fleste voldtektene i Norge blir begått av norske menn som har en relasjon til offeret? Anonymkode: 0dbda...201 Det du mener er at de fleste voldtekter i Norge, så har offeret relasjon til gjerningsmannen. Vi vet ingen ting om hvem det er som utfører selve voldtekten. Anonymkode: 42e48...078 1
Gjest antbug Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Men hvorfor bryr dere dere? Har det noe som helst med omsorg for de voldtatte kvinnene å gjøre, eller er det fordi det er enda en ypperlig mulighet til å ta de fremmedkulturelle? Eller er det fordi dere selv på et eller annet vis føler dere truet? Det virker nemlig ikke som dere bryr dere så voldsomt om oss kvinner sånn ellers, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal mene om det store engasjementet når det gjelder dette.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, antbug skrev: Men hvorfor bryr dere dere? Har det noe som helst med omsorg for de voldtatte kvinnene å gjøre, eller er det fordi det er enda en ypperlig mulighet til å ta de fremmedkulturelle? Eller er det fordi dere selv på et eller annet vis føler dere truet? Det virker nemlig ikke som dere bryr dere så voldsomt om oss kvinner sånn ellers, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal mene om det store engasjementet når det gjelder dette. Det er da i vestlige samfunn at kvinner har det kjempe godt, til og med i forhold til mennene i eget samfunn. Så jeg skjønner ikke hvordan du kan hevde at folk ikke bryr seg om kvinner generelt sett. Jeg engasjerer meg i dårligere stiltes situasjon. Anonymkode: 42e48...078
Gjest antbug Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er da i vestlige samfunn at kvinner har det kjempe godt, til og med i forhold til mennene i eget samfunn. Så jeg skjønner ikke hvordan du kan hevde at folk ikke bryr seg om kvinner generelt sett. Jeg engasjerer meg i dårligere stiltes situasjon. Anonymkode: 42e48...078 Fordi en del av mennene her inne bruker enhver anledning til å fortelle at vi gjør noe galt. I denne tråden bryr vi oss ikke nok om at mange av de som voldtar har fremmedkulturell bakgrunn, og det er hele tiden en haug med tråder her som handler om hvor forferdelig norske kvinner er. Jeg rekker dem speilet så de kan ta en titt på seg selv også.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 14 minutter siden, antbug skrev: Fordi en del av mennene her inne bruker enhver anledning til å fortelle at vi gjør noe galt. I denne tråden bryr vi oss ikke nok om at mange av de som voldtar har fremmedkulturell bakgrunn, og det er hele tiden en haug med tråder her som handler om hvor forferdelig norske kvinner er. Jeg rekker dem speilet så de kan ta en titt på seg selv også. Det er da ingen som klager over norske kvinner her på dette forumet etter hva jeg har sett. Klaging over feminister derimot, ja det er det noe av. Anonymkode: 42e48...078
Marie90 Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 28 minutter siden, antbug skrev: Men hvorfor bryr dere dere? Har det noe som helst med omsorg for de voldtatte kvinnene å gjøre, eller er det fordi det er enda en ypperlig mulighet til å ta de fremmedkulturelle? Eller er det fordi dere selv på et eller annet vis føler dere truet? Det virker nemlig ikke som dere bryr dere så voldsomt om oss kvinner sånn ellers, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal mene om det store engasjementet når det gjelder dette. Ikke-vestlig innvandring er jo en belastning for Norge generelt, bl.a. økonomisk. Selv om man som norsk mann ikke skulle brydd seg om kvinners velvære overhodet (noe jeg faktisk tror at de fleste gjør - majoriteten er ikke nettroll), så opplever man like fullt de negative sidene. Nå bidrar også norske menn mer i statskassa, og henter mindre ut, og alle og enhver bryr seg vel om hvor rettferdig midlene distribueres. Jeg vil tro at norske menn genuint undres over hvorfor ikke flere norske kvinner er rasende på kvinners vegne av hva slags holdninger de er med på å "importere". Og jeg forstår dem. 4
Gjest Superbruker7 Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 (endret) Synes fokuser på voldtekter har tatt helt av! Hvorfor er det sånn at kun kriminalitet som rammer kvinner som skal tas hensyn til? Voldtekt er bare en av uendelig med forbrytelser. I tillegg varierer jo skadene enormt ved voldtekt og det er mange gråsoner. En voldtekt er ikke en voldtekt. Hele rettsvesenet og innvandringspolitikken har blitt feminister. Endret 25. januar 2017 av Superbruker7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #13 Skrevet 25. januar 2017 Man hører gang på gang fra menn at imigrantene kommer og tar "våre kvinner". Det insinuerer vel at noen norske menn tror at norske kvnner tilhører de. At det er verre når imigrantene tar "deres kvinner". Anonymkode: cf8b6...907 1
Gjest Jonasmann Skrevet 25. januar 2017 #14 Skrevet 25. januar 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man hører gang på gang fra menn at imigrantene kommer og tar "våre kvinner". Det insinuerer vel at noen norske menn tror at norske kvnner tilhører de. At det er verre når imigrantene tar "deres kvinner". Anonymkode: cf8b6...907 Såklart tilhører norske kvinner, norske menn. Det ligger jo i navnet.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #15 Skrevet 25. januar 2017 2 timer siden, antbug skrev: Men hvorfor bryr dere dere? Har det noe som helst med omsorg for de voldtatte kvinnene å gjøre, eller er det fordi det er enda en ypperlig mulighet til å ta de fremmedkulturelle? Eller er det fordi dere selv på et eller annet vis føler dere truet? Det virker nemlig ikke som dere bryr dere så voldsomt om oss kvinner sånn ellers, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal mene om det store engasjementet når det gjelder dette. Jeg skal helt ærlig si deg at du er ikke helt på jordet. Jeg har ikke noen mer eller mindre omsorg og empati for kvinner enn det jeg har for hvem som helst. Og ja, det er klart at f.eks. "voldtekt mot kvinner" er noe som trekkes frem bevisst når det er snakk om å belyse evt. ulemper med "mulitkultur". Grunnen til er at det rett og slett er mye lettere å få gehør med en gang man vinkler noe inn mot kvinner, ikke bare på Kvinneguiden, men generelt i samfunnet. Homofile er også en sånn gruppe, etniske minoriteter er en annen. Dersom jeg ønsker å få noen over på min side, vil jeg naturligvis derfor peke på kvinner, homofile og etniske minoriteter som de store taperne i det multikulturelle prosjektet. Det oppnår automatisk mer sympati hos de man typisk vil nå, enkelt og greit. Anonymkode: ec6ca...a02
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #16 Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal helt ærlig si deg at du er ikke helt på jordet. Jeg har ikke noen mer eller mindre omsorg og empati for kvinner enn det jeg har for hvem som helst. Og ja, det er klart at f.eks. "voldtekt mot kvinner" er noe som trekkes frem bevisst når det er snakk om å belyse evt. ulemper med "mulitkultur". Grunnen til er at det rett og slett er mye lettere å få gehør med en gang man vinkler noe inn mot kvinner, ikke bare på Kvinneguiden, men generelt i samfunnet. Homofile er også en sånn gruppe, etniske minoriteter er en annen. Dersom jeg ønsker å få noen over på min side, vil jeg naturligvis derfor peke på kvinner, homofile og etniske minoriteter som de store taperne i det multikulturelle prosjektet. Det oppnår automatisk mer sympati hos de man typisk vil nå, enkelt og greit. Anonymkode: ec6ca...a02 Noter at det er media som gir mer sympati for de nevnte gruppene, ikke folk generelt. Det er fordi media har en ideologisk årsak til det. Anonymkode: 42e48...078
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #17 Skrevet 26. januar 2017 Fordi kvinner er kvinner, og kvinner er mer motebevisste enn menn. Politisk korrekthet handler i bunn og grunn om det - å mene det alle menneskene rundt deg mener. Anonymkode: c3c11...c12
Haru Skrevet 26. januar 2017 #18 Skrevet 26. januar 2017 19 timer siden, Jonasmann skrev: Såklart tilhører norske kvinner, norske menn. Det ligger jo i navnet. eh jeg tror du misforsto. Du tenker på felles nasjonalitet Men en Norske kan like så godt komme sammen med en Tysker for eksempel. Det er ingen som eier noen
WubWub Skrevet 26. januar 2017 #19 Skrevet 26. januar 2017 22 timer siden, antbug skrev: Men hvorfor bryr dere dere? Har det noe som helst med omsorg for de voldtatte kvinnene å gjøre, eller er det fordi det er enda en ypperlig mulighet til å ta de fremmedkulturelle? Eller er det fordi dere selv på et eller annet vis føler dere truet? Det virker nemlig ikke som dere bryr dere så voldsomt om oss kvinner sånn ellers, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal mene om det store engasjementet når det gjelder dette. Fordi jeg syntes det er forferdelig at kvinner blitt utsatt for overgrep og jeg syntes det er forferdelig at kvinner ikke kan gå alene på kvelden uten å frykte vold fra menn. Føler meg ikke selv personlig truet nei - men jeg bryr meg om kvinners vel og vel allikevel. For å svare på spørsmålet ditt : De fleste mennesker er født med empati - om man har empati så føler man med andre mennesker og om man føler med andre mennesker så vil man være imot voldtekt uansett om man er mann eller kvinne.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #20 Skrevet 26. januar 2017 Fordi norske menn er de verste, de voldtar sine samboere, koner, og kjærester, og får aldri straff for det. Så da er det fint å kunne sitte å flire sammen med kompisene som er like ille, og skrive råtne ting på nett, og påstå at andre er verre enn dem. Så får de flyttet fokuset vekk fra sin egne bedritne oppførsel. Anonymkode: d615f...163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå