AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 JA jeg vet jeg har stor skyld i dette selv, så tar min del av ansvaret her. Greia er at i november fikk jeg match med en fyr på Tinder, vi har datet en god del siden det. Hadde sex på 3. date. Jeg sa flere ganger at jeg er livredd kjønnssykdommer og spurte før vi hadde sex om han hadde testet seg og om alt var vel. Ja det var han også redd for og han var frisk sa han. Selv hadde jeg ikke hatt sex på 5 mnd og hadde testet meg rett før. Jeg går på p-piller så vi har hatt sex uten kondom. Tinder-daten var ekstremt ivrig på å sende meg meldinger og snaps. Har aldri fått så mange meldinger av en mann før tror jeg.. Vi fikk veldig god kontakt. Så dro han hjem til jul (han er fra Latin-Amerika) og jeg fikk fortsatt meldinger konstant. Han savnet meg og snakket om alt vi skulle finne på når han kom hjem. Han kom hjem for 2 uker siden ca og han kom rett til meg fra flyplassen. Hadde en fin kveld og han sov hos meg. Forrige mandag ringte legen min meg etter jobb og sa jeg hadde fått mycoplasma. Jeg ble helt hysterisk, for jeg visste jeg hadde fått det av han..Jeg sendte han en melding og ga beskjed. Han var veldig beklagende og sa vi skulle møtes og snakke ut om dette her. Jeg hentet også medisiner til oss begge. Spurte flere dager forrige uke om når vi skulle møtes, da ble han rar og svarte bare med eller "soon". Jeg har gitt han flere sjanser og vi skulle egentlig møtes etter jobb i dag. Men nå svarer han ikke på meldinger lenger og jeg er SÅ sur. JA jeg vet han ikke er interessert lengre og han er feig. Men han kunne hvertfall møtt meg og fått medisinene sine, skjønner ikke hvorfor han ikke ville ha de.. Er klar over at Tinder er en hookup app og at man ikke skal ta det så alvorlig. Merker også at jeg tar sex altfor seriøst for jeg har nesten ikke spist på 1 uke. Raser ned i vekt. Føler meg stygg, skitten og ekkel etter han har løyet til meg. Men så mye som vi var sammen.. så mye kontakt vi hadde.. så føles det piss likevel. Jeg er skikkelig langt nede, klarer nesten ikke snakke en gang og er helt fjern på jobb. Sorry folkens, ble langt det her. Men tips til hvordan jeg kommer meg videre??? Er det flere som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 02cc8...caf 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Du må ta det som en erfaring. Har du sex på tredje date så bruker du kondom. Du kjenner jo ikke fyren. I tillegg er han utenlandsk, med litt andre koder og annen kultur, bl.a. i hvilken grad man legger seg etter jenter og hvordan man kommuniserer. Anonymkode: 51b35...ac7 14
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ta det som en erfaring. Har du sex på tredje date så bruker du kondom. Du kjenner jo ikke fyren. I tillegg er han utenlandsk, med litt andre koder og annen kultur, bl.a. i hvilken grad man legger seg etter jenter og hvordan man kommuniserer. Anonymkode: 51b35...ac7 Jeg vet, bruker alltid kondom ellers og føler meg så idiot nå som stolte på han. Er veldig kresen når det gjelder menn så følte det her gikk veien. Men sexen var dårlig, han bare pumpa på og tok ikke på meg en gang. Så jeg har ikke akkurat kjærlighetssorg, er mer at jeg sliter med avvisningen. Og føler meg skitten. Kan ikke menn slutte å være så feige? Anonymkode: 02cc8...caf
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet, bruker alltid kondom ellers og føler meg så idiot nå som stolte på han. Er veldig kresen når det gjelder menn så følte det her gikk veien. Men sexen var dårlig, han bare pumpa på og tok ikke på meg en gang. Så jeg har ikke akkurat kjærlighetssorg, er mer at jeg sliter med avvisningen. Og føler meg skitten. Kan ikke menn slutte å være så feige? Anonymkode: 02cc8...caf Fordi han aldri så for seg noe seriøst her og du inviterer ham til en samtale som uansett blir ulidelig og klein. Det er som å si "Jeg vet at vi knapt kjenner hverandre og at dette har en holdbarhetsdato uansett, men gidder du å komme bort litt så jeg kan kjefte på deg?". Mange jenter hadde unngått det samme. Og hvorfor gadd du overhodet å skaffe medisiner til ham? Du er ikke mor eller kjæreste, den vanlige protokollen her er å sende en avslutningsmelding; "Du har smittet meg med x, gå og få behandling - vi er ferdige". Anonymkode: 51b35...ac7 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi han aldri så for seg noe seriøst her og du inviterer ham til en samtale som uansett blir ulidelig og klein. Det er som å si "Jeg vet at vi knapt kjenner hverandre og at dette har en holdbarhetsdato uansett, men gidder du å komme bort litt så jeg kan kjefte på deg?". Mange jenter hadde unngått det samme. Og hvorfor gadd du overhodet å skaffe medisiner til ham? Du er ikke mor eller kjæreste, den vanlige protokollen her er å sende en avslutningsmelding; "Du har smittet meg med x, gå og få behandling - vi er ferdige". Anonymkode: 51b35...ac7 Jeg skulle jo ikke kjefte på han. Legen min bare skrev ut medisiner til begge to. Æsj jeg er så utrolig dum. Sitter og griner her, vet ikke om jeg noen gang kommer over det Han syns sikkert jeg er stygg og jævlig og hater meg. Anonymkode: 02cc8...caf
Ananas. Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle jo ikke kjefte på han. Legen min bare skrev ut medisiner til begge to. Æsj jeg er så utrolig dum. Sitter og griner her, vet ikke om jeg noen gang kommer over det Han syns sikkert jeg er stygg og jævlig og hater meg. Anonymkode: 02cc8...caf Han har gitt DEG kjønnssykdom, og du er bekymret for hva HAN tenker? Noen ganger skal man bare smile fordi man er kvitt folk, dette er et sånt tilfelle. 19
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skulle jo ikke kjefte på han. Legen min bare skrev ut medisiner til begge to. Æsj jeg er så utrolig dum. Sitter og griner her, vet ikke om jeg noen gang kommer over det Han syns sikkert jeg er stygg og jævlig og hater meg. Anonymkode: 02cc8...caf Legen skrev vel ut til begge fordi han regnet med at dette ikke var en tilfeldig hookup? Nei du skulle ikke kjefte, men du var jo sint og uansett ville den samtalen blitt vanvittig klein for hans del. Selvsagt gidder han ikke. Og hvorfor i helvete gidder du. Han er en hvilken som helst degos (sorry..) som plukker opp norske jenter med litt smiger over Tinder. Som veldig mange andre menn gidder han ikke teste seg for sykdommer og alt er bare ord. Du burde blitt forbanna. Lær deg å bli forbanna i stedet for lei deg. Hvis du bare vil gråte og ikke ha det bedre så hjelper det vel at du forteller deg selv at han hater deg, men det er uansett bare noe du har funnet på. Anonymkode: 51b35...ac7 3
Lee Jones Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 Du sier du er kresen og i tillegg går for en latino(som regel kjekke og eksotiske) så kan det gå sånn. Når du sikter høyt må du også være sikker med kondom. Risk/reward. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 Kjære søte deg, du gikk på en smell og blitt en erfaring rikere 😊 det er helt menneskelig! Børst av deg og kom deg opp på hesten igjen, det går så fint atte! Bare glem den fyren og kontakt han for all del ikke igjen. Anonymkode: da7d9...b0b
happiest Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 Ikke gjør det selv til et offer. Glem han og gå videre! Det er ikke vits å prøve å bruke mye tid på en gutt som tydeligvis ikke er så interessert lenger som han var tidligere. Du blir bare deprimert da. Finn deg en du fortjener og som faktisk ønsker og VIL være med deg og kun deg! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legen skrev vel ut til begge fordi han regnet med at dette ikke var en tilfeldig hookup? Nei du skulle ikke kjefte, men du var jo sint og uansett ville den samtalen blitt vanvittig klein for hans del. Selvsagt gidder han ikke. Og hvorfor i helvete gidder du. Han er en hvilken som helst degos (sorry..) som plukker opp norske jenter med litt smiger over Tinder. Som veldig mange andre menn gidder han ikke teste seg for sykdommer og alt er bare ord. Du burde blitt forbanna. Lær deg å bli forbanna i stedet for lei deg. Hvis du bare vil gråte og ikke ha det bedre så hjelper det vel at du forteller deg selv at han hater deg, men det er uansett bare noe du har funnet på. Anonymkode: 51b35...ac7 Jepp, jeg trodde jo ikke det var en hook up siden vi hadde møttes så ofte. Vi møttes flere ganger i uken og ellers hadde vi kontakt i flere timer hver dag. Men det er vel noe i det med at man blir smigret av så mye oppmerksomhet.. Og jeg har ekstremt dårlig selvtillit så er vel derfor jeg tar meg så nær av dette her. Takk for tilbakemelding uansett. Du har rett i at jeg bør bli sint. Han har jo ikke vært ærlig. Men jeg hadde taklet det bedre om han bare kunne skrevet en melding i det minste at han ikke vil se meg mer, og ikke sagt han savner meg og gleder seg til å se meg igjen for så å forsvinne.. Men jeg har slettet han fra alt av sosiale medier. Orker ikke gå rundt og vente på snap fra han som ikke kommer uansett. Jeg ble dessuten kjempedårlig av medisinen, så nå har jeg lært. Skal ALLTID bruke kondom som jeg alltid har gjort før. Selv om jeg ender opp med å bli gift skal jeg bruke kondom! Anonymkode: 02cc8...caf 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 Nå var du jo "heldig" og fikk en sykdom som kan behandles, det kunne vært mye verre. Se på det som at du er en livserfaring rikere og gå videre. Alle går på slike smeller - sånn er livet. Ikke la det ødelegge. Legg det bak deg. Neste gang bruker du kondom 😊 4
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #13 Skrevet 25. januar 2017 Slapp av ts. Han har har vært skikkelig kjip med deg! Kanskje han har en dame i Latin Amerika og tok opp tråden igjen i jula. Vær litt restriktiv med utenlandske menn som bare er for å jobbe og sånt, hvis det er det han er. De som er har en fot i ulike leire favoriserer ofte kvinnene fra hjemlandet og ser norske kvinner som billig morro de kan behandle dårlige, mens de behandler kvinner fra samme land med respekt. Sier ikke at det er tilfelle. Bare spekulerer av egenerfaring.. Anonymkode: 88a69...8bf 4
Teethgrinding Skrevet 25. januar 2017 #14 Skrevet 25. januar 2017 Medfølelse med ts, men her har hun vært usedvanlig tett i pappen. Snakk om å være naiv! 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #15 Skrevet 25. januar 2017 Medfølelse med TS? Får si som kvinnfolka her pleier å si til menn. Du får 100% skylde på deg selv, ingen medfølelse. Du vet godt hva sex kan føre til. Du skulle ha brukt kondom. Anonymkode: 2fd59...9ad 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #16 Skrevet 25. januar 2017 Mycoplasma er jo en type lungebetennelse, og ikke en kjønnssykdom???? Anonymkode: 7cd3e...97c
Gjest Else-Britt Skrevet 25. januar 2017 #17 Skrevet 25. januar 2017 Du kan i hvert fall trøste deg med at du har laget en overskrift som på en veldig fin måte oppsummerer generasjon Y
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #18 Skrevet 25. januar 2017 Du kan ha vært noe mer enn et hookup, men så mistet han interessen. Enig, feigt å ikke si ifra. Til info er det ikke standard å teste for mycoplasma, så godt mulig han trodde han var frisk. Anonymkode: 2cb63...09c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #19 Skrevet 25. januar 2017 Jeg stusset også over mycoplasma?! Har du sjekket deg spesifikt for dette? Du får ikke svar om du har mycoplasma nedentil ved å ta en vanlig klammatest.. Har du det i munnen da? Anonymkode: 829fd...9df
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #20 Skrevet 25. januar 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mycoplasma er jo en type lungebetennelse, og ikke en kjønnssykdom???? Anonymkode: 7cd3e...97c Nope, kommer som kjønnssykdom også: http://www.lommelegen.no/artikkel/mycoplasma-genitalium Anonymkode: 02cc8...caf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå