AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Hei! Jeg har lapskausrester fra i dag som er akkurat for lite til middagsbesøk i morgen. Går det an å kutte opp en potet eller to og en gulrot og koke det inn i lapskausrestene i morgen? Eller burde jeg koke de separat før jeg putter dem oppi gryta? Hva blir best? Anonymkode: db345...fe7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har lapskausrester fra i dag som er akkurat for lite til middagsbesøk i morgen. Går det an å kutte opp en potet eller to og en gulrot og koke det inn i lapskausrestene i morgen? Eller burde jeg koke de separat før jeg putter dem oppi gryta? Hva blir best? Anonymkode: db345...fe7 Jeg ville ha kokt de separert.Hvis ikke så kan du risikere og få en overkokt lapskaus med råe biter av potet og gulrot Anonymkode: b7393...cb4
Gjest Margit Spat Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha kokt de separert.Hvis ikke så kan du risikere og få en overkokt lapskaus med råe biter av potet og gulrot Anonymkode: b7393...cb4 Enig med ovenstående. Deler du dem i små biter før koking, så er det ikke veldig mange minuttene som skal til. Alternativt ville jeg tilsatt passende mengde frossen lapskausblanding rett i den ferdige lapskausen. Endret 25. januar 2017 av Margit Spat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå