Huldra:) Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Hei! Synes det hadde vært artig å høre fra andre som skal gifte seg i 2006 om hvor dere er i planleggingen. Vi gifter oss 5.august 06, og er i ganske greit i gang! Vi skal lage en del selv (invitasjoner, serviettringer, takkekort, kirkeprogram, små gaveesker), derfor synes vi det er greit å ha begynt. Vi har også bestilt fotograf, og har sett på noen aktuelle lokaler... :-) Er det vi som er veldig tidlig ute, eller er det flere der ute som er i gang?? Huldra:o)
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Vi er fleire! Sjekk her. Tar meg den frihet og fører deg opp eg... Vi (altså mannen min og eg) har planlagt ganske masse allereie. Vi syns også det er greit å ha god tid, og har oversikt over det meste. Vi skal også lage ymse rekvisita sjølv, og slikt tar jo tid! Har du begynt å tenke på korleis du vil ha invitasjonane? Eg driv å kikkar etter inspirasjon. Du kan lese om planlegginga mi her. Har du fått deg bryllupsdagbok?
ildtopp Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 Hei! Jeg skal også gifte meg i 2006 . Blir i august, men har ikke bestemt dato enda. Har nok ikke kommet så langt i planlegginga som dere, jenter :oops: Må innrømme at jeg blir litt småstressa når jeg ser alt det dere har i boks
Aelwyn Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Her er kjolen i hus, og dressen til mannen, vi har også reservert lokale og funnet ut det meste. :oops:
Huldra:) Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2004 Oj, da har dere kommet langt... Men er du ikke redd for å gjøre alt nå, og ikke har noe å kose seg med i tiden frem mot bryllupet?? Selv ser jeg frem til deilige kvelder med kjæresten og en flaske vin hvor vi skal planlegge og bli enige om hvordan vi vil ha det... Denne planleggingen synes jeg er halve moro'a!! (funny med disse søte figurene asså )
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Det går ikkje an å planlegge seg ferdig, for heile tida dukkar det opp nye artige detaljar! Eg har skrive ein plan over kva eg skal gjere i tida fram til bryllupet, og det er nok å kose seg med! Og aelwyn, du må ikkje vere flau for at du har mykje i boks, det er cel berre deilig det! Kooooooooos dykk med planlegginga, det er ei HEEEERRRLEG tid! (berre spør Tex;)) Og Ildtopp, kan eg føre deg opp på lista over 06-bruder?
miaen Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Vi har laget gjesteliste. Ellers har vi snakket om hvordan vi skal ha ulike ting. Jeg kommer til å bestille inn materiell til invitasjoner, og bordkort og slikt snart. Slik at jeg kan lage noen prøver på hvordan de skal være. Har noen ideer på hvordan de skal se ut, så skal teste ut disse. Når det er avgjort kommer jeg til å begynne på de hvertfall. Tror det kan ta tid
Huldra:) Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2004 Miaen: Det hadde vært kjempegøy å se invitasjonene når du har laget en prøve Lykke til!
nat26 Skrevet 8. desember 2004 #9 Skrevet 8. desember 2004 Vi gifter oss 17 juni 2006,har ikke begynt enda,men nå har jeg andre ting å planlegge og,babyen er jo på vei så
Coria Skrevet 8. desember 2004 #10 Skrevet 8. desember 2004 Folk er forskjellige - vi kommer til å være forlovet i 10 måneder før vi gifter oss, og det synes jeg nesten er for lenge. Vi bestemte sted og tid nesten med en gang, og så satte vi i gang med planleggingen. Men nå har vi i flere måneder bare måttet sette oss tilbake og innse at resten nesten bare må vente litt. Ordnet akkurat kjole, og jeg synes det er rart at jeg ikke skal bruke den før om et halvt år, når den allerede henger i skapet. Mitt råd er at man ikke må gire seg for mye opp for tidlig, for det kan bli litt nedtur. Lykke til med planleggingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå