AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Usikker på om denne mannen er interessert i å date eller kun sex. Vi begynte med å ha sex etter fester vi møttes på. Etter det har vi møttes bare oss to, vanligvis for en øl. En gang for middag (mitt initiativ) og en gang for en utstilling (hans initiativ). Ender alltid med sex og så kosing hele natta. Dette har vært sjelden, ca en gang i uken, men vi er begge veldig opptatte mennesker. Han har ved flere anledninger sagt ting som “jeg liker deg fordi du er så *****” eller “Du er ****. Kanskje derfor jeg liker deg så godt”. Samtidig tar han ikke veldig mye kontakt og har ikke snakket om forhold eller slikt. Men samme med meg, så, hvem vet... Anonymkode: e4202...b05
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Si at du har mensen da vel, og ikke vil ha sex, men gjerne møte ham likevel for film/mat eller noe slikt. Eller bare kutt ut alle spill og snakk med ham. Anonymkode: 2742c...f5f 1
Sillyline Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Spør ham. Enkleste måten å få svar på. Greit å vite at dere er på samme spor. At ikke en av dere tror at dere er ff og den andre vil være i et forhold.
Gjest Coolaid Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Finn på noe sammen og sørg for at det ikke ender opp i en situasjon hvor det blir sex. Gjør dette flere ganger og se om han trekker seg. Eller bare spør om han er interessert i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Kan være han ikke vet helt selv enda men han liker deg godt. Han er mann. Menn er trege. Det kan ta flere uker før han vet hva han vil. Anonymkode: c69ed...5ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå