Cyndaquil Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 (endret) Jeg har lastet ned appen lifesum og brukt den i to uker, kjempegøy app. Morsomt å lese av strekkoder så finner den ut hva du har spist 😊 Jeg jogger langt og lenge. Jeg har to treningsklokker som måler kalorier, hastighet og distanse. Men jeg finner ingen søkefunn i treningfunksjon i appen der jeg kan legge til jogging i km. Eneste jeg finner er feks "jogging 30 minutter" . Men selv når jeg endrer antall minuttter passer med min tur, passer ikke kaloriene brent (for få ifølge appen). Hvilket søkeord kan jeg bruke for å finne jogging som valg de man kan legge inn km istedenfor minutt ? Kan man foresten legge inn skrittt i trening (har skrittteller), isåfall hva søker jeg på ? Endret 25. januar 2017 av aicelain
drue Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Tror ikke det går an. Jeg pleier bare å legge inn tid slik at kaloriene i appen stemmer med det klokken min sier.
Serana Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Kanskje du kan bruke en annen app som du kan koble til Lifesum for å få nøyaktig lengde og kalorier forbrent? Jeg bruker Google Fit, for den er kompatibel med Lifesum, men den er ikke alltid så nøyaktig da..
Cyndaquil Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2017 3 timer siden, Serana skrev: Kanskje du kan bruke en annen app som du kan koble til Lifesum for å få nøyaktig lengde og kalorier forbrent? Jeg bruker Google Fit, for den er kompatibel med Lifesum, men den er ikke alltid så nøyaktig da.. Jeg har blandt annet en polar klokke, trodde den var kompantibel med appen men nei. Kanskje jeg kan prøve den google greia
Cyndaquil Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2017 4 timer siden, drue skrev: Tror ikke det går an. Jeg pleier bare å legge inn tid slik at kaloriene i appen stemmer med det klokken min sier. Da stemmer kanskje det jeg har funnet ut hittill at det ikke er mulig. Rart det i grunn, appen er jo så god på alet annet. Jeg har hitill gjort det på den måten du gjør. Men tiden den mener det har tatt og tiden det tok, henger ikke på greip. Men det er vel ikke så viktig å lenge kaloriene brent på turen blir nogenlunde rett
Jessica99 Skrevet 26. januar 2017 #6 Skrevet 26. januar 2017 Jeg bruker en norsk kaloriteller app. Der kan du legge inn hvor mye du har trent. www.kaloriteller.com
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 På MyFitnessPal er det mulig å legge inn manuelt kalorier forbrent. Går ikke det? Anonymkode: fe381...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå