WubWub Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Det har vært mye snakk om uføretrygd den siste perioden etter at jeg lagde en tråd om emnet. Det har også blitt hevdet at jeg er en snylter da folk tror at jeg har store kapasiteter og intellekt. Kanskje vi kan treffes ikveld? De som tror jeg er frisk. Jeg er mer enn åpen for å treffe andre mennesker, men jeg må advare at humøret mitt veksler ekstremt raskt. Du vil i løpet av en kveld raskt forstå hvorfor jeg ikke er egnet i arbeidslivet. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Du kan gjøre lagerarbeid. Du kan sortere post. Du kan jobbe i fabrikk alene og pakke div ting. Det er muligheter der ute! Det er det som irriterer folk. Det er enklere å sette folk på uføre, enn å finne riktig arbeid som passer for deg og din helse. Det krever riktig medisinering, tid og tålmodighet, og ikke minst en god del egeninnsats! Sykdom og skader som ikke kan holdes i sjakk med medisiner eller behandling. Det er god uføregrunn. Slik som du har fremstått her på KG..ingenting du har sagt tilsier god uføregrunn. Anonymkode: 10997...cef 9
WubWub Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan gjøre lagerarbeid. Du kan sortere post. Du kan jobbe i fabrikk alene og pakke div ting. Det er muligheter der ute! Det er det som irriterer folk. Det er enklere å sette folk på uføre, enn å finne riktig arbeid som passer for deg og din helse. Det krever riktig medisinering, tid og tålmodighet, og ikke minst en god del egeninnsats! Sykdom og skader som ikke kan holdes i sjakk med medisiner eller behandling. Det er god uføregrunn. Slik som du har fremstått her på KG..ingenting du har sagt tilsier god uføregrunn. Anonymkode: 10997...cef da får du ringe politiet eller nav. det er faktisk din borgerplikt å ringe eller sende mail om du tror at jeg har svindlet noen 7
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gjøre lagerarbeid. Du kan sortere post. Du kan jobbe i fabrikk alene og pakke div ting. Det er muligheter der ute! Det er det som irriterer folk. Det er enklere å sette folk på uføre, enn å finne riktig arbeid som passer for deg og din helse. Det krever riktig medisinering, tid og tålmodighet, og ikke minst en god del egeninnsats! Sykdom og skader som ikke kan holdes i sjakk med medisiner eller behandling. Det er god uføregrunn. Slik som du har fremstått her på KG..ingenting du har sagt tilsier god uføregrunn. Anonymkode: 10997...cef Ja, det er veldig greit med lagerarbeid, pakke diverse varer og jobbe i fabrikk når du har en rygg som gir deg nesten uoverkommelige smerter når du står. Ingen uføretrygdete er like vet du. Anonymkode: f4ae4...241 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gjøre lagerarbeid. Du kan sortere post. Du kan jobbe i fabrikk alene og pakke div ting. Det er muligheter der ute! Det er det som irriterer folk. Det er enklere å sette folk på uføre, enn å finne riktig arbeid som passer for deg og din helse. Det krever riktig medisinering, tid og tålmodighet, og ikke minst en god del egeninnsats! Sykdom og skader som ikke kan holdes i sjakk med medisiner eller behandling. Det er god uføregrunn. Slik som du har fremstått her på KG..ingenting du har sagt tilsier god uføregrunn. Anonymkode: 10997...cef Jobber du i Nav, eller er du lege? Anonymkode: f4ae4...241 7
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gjøre lagerarbeid. Du kan sortere post. Du kan jobbe i fabrikk alene og pakke div ting. Det er muligheter der ute! Det er det som irriterer folk. Det er enklere å sette folk på uføre, enn å finne riktig arbeid som passer for deg og din helse. Det krever riktig medisinering, tid og tålmodighet, og ikke minst en god del egeninnsats! Sykdom og skader som ikke kan holdes i sjakk med medisiner eller behandling. Det er god uføregrunn. Slik som du har fremstått her på KG..ingenting du har sagt tilsier god uføregrunn. Anonymkode: 10997...cef Bare fordi man ikke SER syk eller skadet ut, betyr ikke det at man ikke er syk eller skadet. Du vet ikke hva som skjer oppe i hode til folk, du vet ikke hva leger/psykologer/andre spesialister, har komme frem til ang pasienten sin. SÅ nei.. det er ikke så lett som å "bare" finne en jobb som passer.. Noen av oss, som ser friske ut, har prøvd forskjellige yrker/jobber i flere år (selv prøvde jeg i 15år før jeg ble tvunget inn i ufør). Så vær så snill og ikke tro du kjenner alle som er ufør, uten å være legen dems. 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er veldig greit med lagerarbeid, pakke diverse varer og jobbe i fabrikk når du har en rygg som gir deg nesten uoverkommelige smerter når du står. Ingen uføretrygdete er like vet du. Anonymkode: f4ae4...241 Les en gang til du... Anonymkode: 10997...cef 2
WubWub Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er veldig greit med lagerarbeid, pakke diverse varer og jobbe i fabrikk når du har en rygg som gir deg nesten uoverkommelige smerter når du står. Ingen uføretrygdete er like vet du. Anonymkode: f4ae4...241 Tenker du at jeg vil være et flott tilskudd og en fantastisk arbeidskraft som man kan stole på ? Tenker du at jeg fremstår som noen som ikke fortjener uføre? Send brev til nav og politi! Det er faktisk din borgerplikt om du ser noen som snylter på staten. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 Nå vet jeg ikke om du har uføretrygd av andre grunner enn at du har oppgitt pf. Jeg tenker at du kanskje kan klare å jobbe litt hvor du ikke jobber med mennesker? Du har jo også tidligere jobbet som trafikklærer, vet ikke om det finnes arbeidsoppgaver innenfor ditt yrke hvor du ikke trenger å jobbbe med mennesker? Praksisplass rett og slett? Anonymkode: ce012...47c
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, WubWub skrev: Tenker du at jeg vil være et flott tilskudd og en fantastisk arbeidskraft som man kan stole på ? Tenker du at jeg fremstår som noen som ikke fortjener uføre? Send brev til nav og politi! Det er faktisk din borgerplikt om du ser noen som snylter på staten. Tror ikke du skjønte ironien i det jeg skrev. Les det en gang til Anonymkode: f4ae4...241
WubWub Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke du skjønte ironien i det jeg skrev. Les det en gang til Anonymkode: f4ae4...241 jeg tror ikke du skjønner hvor ekstremt dritings jeg er akkurat nå, prøv en gang ting 1
Gjest Superbruker7 Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 Finnes medisiner mot humørsvingninger og finnes jobber hvor man slipper å forholde seg til andre mennesker. Regner med du er i stand til å skrelle noen bananer. Gratulerer da kan du jobbe for Banos.
Gjest antbug Skrevet 25. januar 2017 #13 Skrevet 25. januar 2017 Du må ikke ta deg nær av de som sitter her og er verdensmestere. Hvis de på fullt alvor mener at de vet bedre enn legene og fagfolkene som kjenner historien din må de være litt dumme, men jeg har mer tro på at de bare er ute etter på provosere. Hvis du har fått uføretrygd er det fordi ekspertene mener du ikke er i stand til å utføre noe arbeide nå eller på lenge. Det er dem du må høre på, ikke noen tilfeldige folk som sitter her inne og mener.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #14 Skrevet 25. januar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det krever riktig medisinering, tid og tålmodighet, og ikke minst en god del egeninnsats! Anonymkode: 10997...cef Hvem skal gjøre dette? Si gjerne hvordan dette skal gå for seg. Anonymkode: fb67f...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #15 Skrevet 25. januar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gjøre lagerarbeid. Du kan sortere post. Du kan jobbe i fabrikk alene og pakke div ting. Det er muligheter der ute! Det er det som irriterer folk. Det er enklere å sette folk på uføre, enn å finne riktig arbeid som passer for deg og din helse. Det krever riktig medisinering, tid og tålmodighet, og ikke minst en god del egeninnsats! Sykdom og skader som ikke kan holdes i sjakk med medisiner eller behandling. Det er god uføregrunn. Slik som du har fremstått her på KG..ingenting du har sagt tilsier god uføregrunn. Anonymkode: 10997...cef Jeg har en sykdom som ikke holdes i sjakk med medisiner og behandling. Er ikke uføretrygdet. Hvilken sykdommer er det som holdes i sjakk med medisinering og behandling? Anonymkode: fb67f...ae5 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. januar 2017 #16 Skrevet 25. januar 2017 Hvis du tror noen tør å si det øye til øye, er du litt i overkant av optimistisk. De tør bare om det er noen de anser som svakere fysisk enn seg selv og/eller de tror at personen blir tom for argumenter eller gir opp fort. 1
WubWub Skrevet 25. januar 2017 Forfatter #17 Skrevet 25. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg ikke om du har uføretrygd av andre grunner enn at du har oppgitt pf. Jeg tenker at du kanskje kan klare å jobbe litt hvor du ikke jobber med mennesker? Du har jo også tidligere jobbet som trafikklærer, vet ikke om det finnes arbeidsoppgaver innenfor ditt yrke hvor du ikke trenger å jobbbe med mennesker? Praksisplass rett og slett? Anonymkode: ce012...47c ja jøss jeg er kjempe egnet til å ha kundekontakt og jeg tåler stress helt fint..... det var IRONI
Nordvesta Skrevet 26. januar 2017 #18 Skrevet 26. januar 2017 Tråden ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, samt svar til alt dette Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #19 Skrevet 26. januar 2017 På 25.1.2017 den 16.11, AnonymBruker skrev: Jobber du i Nav, eller er du lege? Anonymkode: f4ae4...241 Tror han jobber som Bedreviter nede på karl johans Anonymkode: bef24...1e4 3
WubWub Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #20 Skrevet 26. januar 2017 På 25.1.2017 den 16.21, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg ikke om du har uføretrygd av andre grunner enn at du har oppgitt pf. Jeg tenker at du kanskje kan klare å jobbe litt hvor du ikke jobber med mennesker? Du har jo også tidligere jobbet som trafikklærer, vet ikke om det finnes arbeidsoppgaver innenfor ditt yrke hvor du ikke trenger å jobbbe med mennesker? Praksisplass rett og slett? Anonymkode: ce012...47c Jeg jobber allerede 1-2 ganger i uken i et arkiv hvor jeg slipper forholde meg til andre mennesker. Har aldri jobbet som trafikklærer - jeg har ikke engang lappen. Du blander meg og amativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå