AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 hei! Jeg er en jente i 20-årene som i de siste ukene har hatt smerter i høyre håndledd, da mest på høyre siden ved den "kulen" på håndleddet. Det er litt vondt å bevege det opp og ned, men mest når jeg har håndflaten vendt opp og vrir p håndleddet (ikk bra forklart jeg vet), og jeg har ikke like stor bevegelse som i andre hånd da det gjør vondt å bevege det hele veien. Av og til kjennes det som smerten går litr opp i armen, men smerten i både arm og håndledd komer og går men jeg har hatt en smerte der i som nevnt noen uker. Har tenkt på senebetennelse men føler ikke helt syptomene stemmer men kanskje det er ulike opplevelser av dette. Det gjør vondt å bruke telefonen også når jeg bruker begge hendene. Det kan nevnes at jeg jobber i butikk der jeg gjør mange like bevegelser hver dag og gjør relativt tunge løft til tider. Det har vært plagsomt på jobb. Takk på forhånd Anonymkode: 49c59...e88
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Vi vet ikke hva som feiler deg. Bestill deg en legetime Anonymkode: ba1df...e3e
Nowayback Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Høres ut som senebetennelse. Hadde det selv for to års tid tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå