Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere ca på mat i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker 9000-1000 i mnd Vi er 5 i familien, eldstemann er 14, så blir 3 voksne og 2 barn under 7.

Anonymkode: dc2c7...321

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er to studenter og bruker ca 3000. 

Skrevet

Enslig, bruker ca 3000

Anonymkode: aef81...1ab

Skrevet

Enslig, 2500

Anonymkode: 7110b...33e

Skrevet

Student, bruker et sted mellom 1000-1500 kr per måned. 

Anonymkode: e26b1...e80

Skrevet

Enslig. 2-2300 kr. Går helt fint, selv om jeg kunne ønske jeg kunne gå bananas når butikker har kronemarkeder eller generelt gode tilbud ;)

Anonymkode: d2be2...4f0

Skrevet

to voksne, bruker 6000, men det inkluderer husholdningsartikler og litt sånn...

Anonymkode: 4b896...54a

Skrevet (endret)

To voksne. Vi bruker ca 2500 kr pr mnd inkl husholdningsartikler og hygieneprodukter

Jeg planlegger måltider, lager menyer, lager all mat fra bunnen, kjøper i sesong, storhandler i Sverige, lager store porsjoner og fryser ned osv

Lager også en del hygieneartikler selv og bruker ikke voldsomt med husholdningsartikler heller

Endret av Wenda
  • Liker 2
Skrevet

To voksne, vi holder oss på 3000 kr eller mindre, og dette inkluderer husholdningsartikler og mat til kattene.

Skrevet

To voksne og ei på 9. Vi ligger på 6500 pr mnd sånn gjennomsnittlig. Innebærer alt som selges I matbutikken inkl dyr allergimat til meg. 

Skrevet

To voksne, to katter. 6000 kr. Dette inkluderer også alle husholdningsartikler, kattemat, kattesand og eventuelt take away/restaurantbesøk.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Enslig, 5000-6000 kroner i måneden. Lager det meste fra bunnen, så langt det lar seg gjøres. Kjøper kjøtt fra slakteren, fisk fra fiskehandleren (til nød dypfryst og miljømerket i alle kanter og bauger), frukt og grønnsaker som er i sesong enten i økologiske butikker eller grønnsakshandler. Andre husholdningsvarer kjøper jeg på butikken. Kunne sikkert spart penger på å kjøpe kjøtt, fisk, grønnsaker og frukt i billigbutikker (f.eks. Lidl), men jeg er en matsnobb i visse sammenhenger. Inkludert i budsjettet er også kaffebesøk. 

Anonymkode: b400b...760

• Liker 2
Skrevet (endret)

3500 - 4000 kr på dagligvarer og mat. Er enslig. Kjøper alt jeg har lyst på, men kjøper ikke det dyreste. Går for det meste for billigere merker og ytrefilet eller mørbrad i stedet for indrefilet f.eks.

Endret av penny_
Skrevet

Kjæresten og jeg er studenter, så vi bruker 2000-2500 i måneden. Går veldig mye i First Price, storhandling på tilbud og mat fra bunnen, og da går det opp.

Skrevet

2 voksne, 3000kr. Inkluderer også toalettartikler som kjøpes på vanlig matbutikk, vaskemiddel osv., samt det vi måtte kjøpe på kafe/restaurant.

Anonymkode: 744d5...747

Skrevet

3000 kr i mnd ca. Er enslig student med cøliaki. 

Anonymkode: eee13...5cb

Skrevet

Med alt som handles på matbutikken + eventuell annen mat ca. 3000-5000 (meg + to barn annenhver uke).

Skrevet

Hvor mange tråder er det om samme tema

Anonymkode: 5891a...884

Skrevet

Rundt 4000 kr. Det er inkludert alt av hygieneprodukter og hulsholdningsprodukter, ikke bare mat. Vi er 2 stk. 

Anonymkode: e657a...af9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...