Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Sluttet med prevensjon for 3 mnd sider og har siden dette hatt store smerter ved EL. Denne perioden har jeg ikke hatt smerter og tenker på om jeg rett å slett ikke har eggløsning? Skulle ha igår. Kan man ha El uten symptomer? Blir forvirra her egentlig. Måtte ta en test idag bare for å være sikker på at jeg ikke er gravid, den var da negativ. Flere som har opplevd smerter de første mnd etter prevensjonsstopp ved eggløsning? For nå kjenner jeg ingenting. Helt vanlig.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mer vanlig å ikke kjenne noe ved EL. Store smerter hørtes litt rart ut. :klo: Har du brukt EL-tester slik at du vet når EL har vært og kan knytte den opp mot smertene? Om smertene kommer tilbake ville jeg kanskje forhørt meg med en lege. 

Anonymkode: 84626...1bb

Skrevet

Jeg har hatt mye av begge deler. Helt normalt vil jeg tro

Anonymkode: 58a32...b18

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Nevnte det for legen på tirsdag og hun sa det var helt vanlig. Derfor jeg blir litt mistenksom når jeg ikke har noen som helst symptomer på el! 

Skrevet

Jeg merker EL veldig godt. Får lette smerter/murringer og slim.<- sorry too much imformation. Og blir rett slett så sugen på sex atte får ikke nok 

Anonymkode: 39915...381

Skrevet

Noe slimete utflod igår kveld og idag👍 Satser på at det går denne perioden, men er spennende med denne prøvingen! 

Skrevet

Hos meg er det varierende. Noen måneder har jeg smerter og er kvalm, andre måneder føler jeg meg bare oppblåst. Etter P-pille stoppen har jeg fått masse "nye plager" ifbm EL og mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...