charlotte.lu Skrevet 25. januar 2017 #1 Del Skrevet 25. januar 2017 Hei, jeg var på utsveksling i USA i 2015/2016 og der ble jeg besteveninne med en amerikaner. I sommer skal hun komme på besøk til Norge i en måned og jeg tenkte å gi henne en "Velkommen til Norge" gave. Har noen forslag på hva jeg kan gi? (opplevelses gaver trengs ikke nevnes da vi allerede har planlagt hva vi vil gjøre og oppleve imens hun er her) Min bestemor har bursdag på lørdag og hun har liksom alt, noen forslag til hva jeg kan gi henne også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morene Skrevet 25. januar 2017 #2 Del Skrevet 25. januar 2017 Så gøy! Hva med å gi henne en "survival kit" eske?: inni kan du ha en håndbok til Norge (skriv ned spesielle normer vi har, som feks ikke sitte sammen i bussen, ikke småprat med fremmede, man skal alltid ha det "koselig" osv. ta med også noe som er spesielt med din region mtp. dialekt?), melkesjokolade, smash, brunost og alle sånne norske ting dere kan smake sammen i løpet av oppholdet! Til bestemoren din kommer jeg ikke på noe særlig. Blir det litt kjedelig med blomster eller? Selv gir jeg ofte det eller en god og fin cardigan, da bestemor elsker å gå i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 25. januar 2017 #3 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg gir en matkurv til folk som "har alt", basert på hva de liker. Ost, vin og kjeks, eller eksklusiv olivenolje, eddik og krydder, det kan være hjemmebakte småkaker og portvin, eller fenalår eller spekepølse med hjemmebakt brød og meierismør. For eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. januar 2017 #4 Del Skrevet 25. januar 2017 Selbuvotter, norsk troll og kvikk lunch Bestemor, en god ansikts krem og bodylotion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå