AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Var det flere som så programmet om prostitusjon i går? Jeg tenker at denne Christel nok har blitt garantert full anonymitet for å stille opp i programmet, men om jeg kjente henne eller gikk på samme skole som henne så ville jeg lett ha kjent henne igjen. Hun filmes bakfra og man kan lett se at hun har en stil som skiller seg ut, med skinnsekk, hatt og pelsjakke. Er hun ikke før programmet sendes klar over dette eller tror folk virkelig at bare de ikke viser ansiktet sitt så vil ingen kjenne dem igjen? De fleste av mine venniner ville jeg kjent igjen på bare stemmen også. Anonymkode: e0ce8...c2f 8
Gjest Surfrukt Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 De sier at hun er "fullt anonymisert". Da vil jeg tro at klærne og tilbehøret vi ser henne i er rekvisitter. Det kan også se ut som hun har parykk på. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Med omvisning i leilighten , opp trappeoppangen og innlåsing fra gata??? Hadde hun vært en perifer bekjent hadde jeg gjenkjent henne. Holder at èn kjente igjen oppgangen og utsikten så er hun outet. Anonymkode: 4fccc...e36 5
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Vet vi at det er hennes leilighet da? Litt som at alle vet hvor hotel Cæsar ligger, så det er bare å troppe opp i resepsjonen? Anonymkode: 1d4bd...1f7 4
kindagirl Skrevet 6. februar 2017 #5 Skrevet 6. februar 2017 Eg kjente henne igjen med en gang. De er hjemme hos henne og det er hennes hår og klær. Flere har kjent henne igjen etter programmet. 3
fannyfab Skrevet 6. februar 2017 #6 Skrevet 6. februar 2017 Reagerte på det samme. Er ganske så sikker på at det var hennes hår, hennes klær og hennes leilighet. 1
jabx Skrevet 6. februar 2017 #7 Skrevet 6. februar 2017 På 25.1.2017 den 11.45, AnonymBruker skrev: Var det flere som så programmet om prostitusjon i går? Jeg tenker at denne Christel nok har blitt garantert full anonymitet for å stille opp i programmet, men om jeg kjente henne eller gikk på samme skole som henne så ville jeg lett ha kjent henne igjen. Hun filmes bakfra og man kan lett se at hun har en stil som skiller seg ut, med skinnsekk, hatt og pelsjakke. Er hun ikke før programmet sendes klar over dette eller tror folk virkelig at bare de ikke viser ansiktet sitt så vil ingen kjenne dem igjen? De fleste av mine venniner ville jeg kjent igjen på bare stemmen også. Anonymkode: e0ce8...c2f De sa vel at stemmen tilhørte en skuespiller?
kindagirl Skrevet 6. februar 2017 #8 Skrevet 6. februar 2017 Glemte å skrive at min kommentar lengre oppe var kopiert fra en gruppe på facebook! Leste forressten på insider sim facebookgruppe at christel er ikke filmet i sitt boområde og ikke i sin egen leilighet. Så godt mulig hun har parykk og andre klær enn vanlig på seg også.
Gjest Surfrukt Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 På 6.2.2017 den 11.51, fannyfab skrev: Reagerte på det samme. Er ganske så sikker på at det var hennes hår, hennes klær og hennes leilighet. Hvorfor er du så sikker på det? 1
mjauritz Skrevet 11. februar 2017 #10 Skrevet 11. februar 2017 Jeg kjenner henne sånn halvveis, og kjente hun igjen med en gang. Hun har vært ganske åpen mot venner om hva hun driver med, så tror ikke det kom som et mega sjokk for noen. Folk snakker, spesielt om ting som dette. Sendte hun melding og spurte om det var henne. Det var det. Hun hadde nok ikke blitt med om hun var skikkelig redd for å bli gjenkjent av de hun er glad i, men sikkert litt for klientene hennes da. Dårlig business for henne om hun står frem med ansikt og noen ser en mann med hun på gata liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå