Gå til innhold

Vente med å reise seg etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter man har sex, er det jo et kjerringråd om at man skal ligge med pute under baken, beina oppover veggen, etc. Men hvor lenge..? Altså, det er jo drita kjedelig å bare ligge der, klissete og ekkel... Spesielt siden jeg er skitten på hendene og ikke vil ta på mobil/nettbrett o.l. uten å ha vasket hendene først. 

Vi ligger gjerne og koser en 10-minutters tid, så blir jeg rastløs og vil få vasket meg. Er ekkelt med sæd grist utover lår og underliv.

Og er det egentlig noe hold i dette med pute under baken, beina oppover veggen etc? Eller er det bare et kjerringråd uten noe vitenskapelig bevis for at det har noe som helst for seg? 

Anonymkode: 99cd3...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke, mest sannsynlig vil vel sæden finne veien uansett. Men - jeg ble gravid når jeg lå med beina i været og pute under rumpa i 20 minutter etterpå. Hehe, men ærlig talt så var det nok bare tilfeldig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 10 minuttene dere koser er sikkert nok. Hvis det i det hele tatt har en effekt..

Anonymkode: 97555...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at de som sliter med å bli gravid, fått det påvist, vil ha god effekt av å vente med å reise seg. Jeg har blitt gravid uten å ha rumpa i været 😜.. Det er vel bare et generelt råd man gir for å øke sjansene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å ha noen våtservietter tilgjengelig, så du får vasket deg på hendene! Jeg er slik selv, synes det er døds ekkelt å bare ligge der med mye gris overalt, spesielt på hendene. Så jeg pleier alltid å vaske meg med våtservietter rett etterpå (ikke i underlivet) men bare på lårene og hendene. det funker for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...