AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 De siste ukene er det to menn som har startet samtale med meg på Tinder, og vi fikk hyggelig dialog, og jeg trodde de var interessert i å bli kjent. Men så går det en uke uten at jeg hører mer fra den ene. Og den andre bare svarte ikke mer på melding etter at jeg sendte den siste. Jeg tolker det slik at disse ikke var interessert i å bli kjent allikevel. At de fant ut at jeg ikke var så interessant. Så jeg slettet matchene nå. Mistet litt piffen jeg nå. Var jeg virkelig så lite interessant? Jeg synes ikke disse mennene var et stort tap, siden jeg tross alt ikke kjente dem. Men det påvirker selvtilliten litt da, at jeg blir sett på som så kjedelig. Og jeg har vel rett i at disse mennene ville ha skrevet mer til nå om de hadde vært interessert? Anonymkode: 621e5...83b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Tinder er jo kun en app for å få seg et ligg. Hvorfor legger du så mye i det? Anonymkode: 0b5a1...e92
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder er jo kun en app for å få seg et ligg. Hvorfor legger du så mye i det? Anonymkode: 0b5a1...e92 Selv om du kun er ute etter det vil det ikke si at alle der bare er ute etter det. Man kan bruke det på den måten man vil. Noen er ute etter noe seriøst, andre ikke. Selv er jeg ikke nødvendigvis ute etter et forhold. Jeg er åpen for å ha en flørt bare, men hvis man skulle passe spesielt godt sammen er jeg åpen for et forhold. Anonymkode: 621e5...83b 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 Jeg ble egentlig skuffa over at de ikke en gang spurte om å treffe meg. Anonymkode: 621e5...83b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om du kun er ute etter det vil det ikke si at alle der bare er ute etter det. Man kan bruke det på den måten man vil. Noen er ute etter noe seriøst, andre ikke. Haha, nei. Tinder er en puleapp. Ikke innbill deg noe annet. Anonymkode: 0b5a1...e92
Inwe Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Tinder er overfladisk. I tillegg snakker man ofte med fler på en gang, kanskje en av de andre passet disse mennene bedre? Skal man bruke tinder kan man ikke ta det veldig seriøst, du blir dumpet av grunner som ikke har stort hold i virkeligheten, rett og slett fordi det finnes så mange der. Brukes av mange bare for sex, og blir ikke da møtet avtalt fort nok mister de interessen. Men selvfølgelig, finnes solskinnshistorier, både jeg og ei venninne bor nå med våres seneste tinderdate.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, Inwe skrev: Tinder er overfladisk. I tillegg snakker man ofte med fler på en gang, kanskje en av de andre passet disse mennene bedre? Skal man bruke tinder kan man ikke ta det veldig seriøst, du blir dumpet av grunner som ikke har stort hold i virkeligheten, rett og slett fordi det finnes så mange der. Brukes av mange bare for sex, og blir ikke da møtet avtalt fort nok mister de interessen. Men selvfølgelig, finnes solskinnshistorier, både jeg og ei venninne bor nå med våres seneste tinderdate. Jeg skjønner det. Men jeg er jo åpen for å møtes, og disse mennene spurte ikke om det. Jeg synes bare det er så lite oppmerksomhet å få for meg som dame på Tinder. F.eks. har jeg en mannlig kompis som får masse meldinger og tilbud der som han ikke rekker å svare på. Uten å være altfor innbilsk, så vil jeg si at jeg er på samme utseendemessige nivå som kompisen min. Anonymkode: 621e5...83b
Inwe Skrevet 25. januar 2017 #8 Skrevet 25. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det. Men jeg er jo åpen for å møtes, og disse mennene spurte ikke om det. Jeg synes bare det er så lite oppmerksomhet å få for meg som dame på Tinder. F.eks. har jeg en mannlig kompis som får masse meldinger og tilbud der som han ikke rekker å svare på. Uten å være altfor innbilsk, så vil jeg si at jeg er på samme utseendemessige nivå som kompisen min. Anonymkode: 621e5...83b Tror du har svaret i din egen melding. Om damene faktisk tar såpass mye initiativ selv blir mennene late. De velger da de som spør dem. Jeg spurte somregel selv når jeg var på tinder.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #9 Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, Inwe skrev: Tror du har svaret i din egen melding. Om damene faktisk tar såpass mye initiativ selv blir mennene late. De velger da de som spør dem. Jeg spurte somregel selv når jeg var på tinder. Ok. Jeg orker bare ikke å innta den der aktive jegerrollen som kvinne. Er jeg ikke bedre enn det, liksom. Anonymkode: 621e5...83b
Gjest canacas Skrevet 25. januar 2017 #10 Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg orker bare ikke å innta den der aktive jegerrollen som kvinne. Er jeg ikke bedre enn det, liksom. Anonymkode: 621e5...83b Hvis du ikke orker gjøre noe selv kan du heller ikke klage på at det ikke skjer noe. Husk det. @Inwe har rett i det hun skriver om Tinder. Du kan ha full klaff og masse meldinger èn kveld, så er det stille etterpå. Det er forespørsel og tilbud, og på Tinder må alle være på tilbudssiden. Beklager det. Hjelper ikke være prinsesse her altså.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Hvis du ikke orker gjøre noe selv kan du heller ikke klage på at det ikke skjer noe. Husk det. @Inwe har rett i det hun skriver om Tinder. Du kan ha full klaff og masse meldinger èn kveld, så er det stille etterpå. Det er forespørsel og tilbud, og på Tinder må alle være på tilbudssiden. Beklager det. Hjelper ikke være prinsesse her altså. Som om det er kvinnens jobb å spørre om date, og hun ikke kan forvente at en mann spør om det. Anonymkode: 621e5...83b
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 Jeg har snakket med flere menn på Tinder, gjerne over flere uker. Snakker om interesser, hverdag osv. Har ikke fått inntrykk av at disse er ute etter et ligg, isåfall innmari mye arbeid for å nå målet om et ligg. Så det er ikke sånn at ALLE tenker sex sex sex. Jeg tenker isåfall ikke det og jeg er på Tinder. Anonymkode: b118c...cee 1
Inwe Skrevet 25. januar 2017 #13 Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Jeg orker bare ikke å innta den der aktive jegerrollen som kvinne. Er jeg ikke bedre enn det, liksom. Anonymkode: 621e5...83b Er ikke menn bedre enn det da? Vi har kommet litt lenger i dag. Du får somregel en hau av pluss i boka om du tar initiativ som kvinne. De fleste menn finner det sexy faktisk. De liker å være ønsket de også vettu. Handler ikke om å være bedre eller dårligere, handler rett og slett om å snike litt i køen 😉 Også handler det selvsagt om mannen, noen foretrekker å spørre selv, men om du ikke er spurt etter 2 dager med samtale og vil møte personen, ta saken i egne hender da vel. Jeg spurte ikke min samboer, men jeg spurte om date nr. 2. Det var visst veldig positivt, selvom han sier han hadde sendt melding om ikke jeg gjorde det var det visst en faktor for at han falt såpass fort. 1
Gjest canacas Skrevet 25. januar 2017 #14 Skrevet 25. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som om det er kvinnens jobb å spørre om date, og hun ikke kan forvente at en mann spør om det. Anonymkode: 621e5...83b Du må gjerne syns at det er en manns jobb, men det spørs om du ikke må vente lenge og eventuelt bli enda mer frustrert. Det er jo opptil deg det. Jeg syns nå ikke det er en kjønnsgreie, den som vil får spørre!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #16 Skrevet 25. januar 2017 Jeg som mann slutter å ta kontakt om jeg ikke ser noe personlighet ved deg. Om du skriver ting uten personlighet så ser jeg bare på deg som et bilde, og jeg bruker ikke tid på å snakke med bilder... Anonymkode: e116a...771
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #17 Skrevet 25. januar 2017 Har samme erfaring jeg også, TS. Jeg starter samtaler og inviterer til et møte, men menn er visst ikke så interessert. Sletta appen og kutta ut alt som heter nettdating, jeg. Bare bortkasta tid Anonymkode: a7d7f...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #18 Skrevet 25. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som mann slutter å ta kontakt om jeg ikke ser noe personlighet ved deg. Om du skriver ting uten personlighet så ser jeg bare på deg som et bilde, og jeg bruker ikke tid på å snakke med bilder... Anonymkode: e116a...771 Kan du utdype litt? Anonymkode: 61947...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå