AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 https://www.nrk.no/kultur/ekspert-tror-pa-ny-bolge-med-protestmusikk-under-trump-1.13339643 "Eksperter" spår at det vil komme en protestbølge (også kalt sutrebølge) i lys av at Trump vant presidentvalget i USA. Artister vil lage sutremusikk fordi de er misfornøyde med at han vant valget, sutremusikk som inneholder politiske synspunkter, og sutring. Hvorfor tenker jeg automatisk på denne sketsjen? "Men jeg viiil". Venstresiden tror de kan sutre seg til alt! Misforstå meg rett, jeg har ikke mye godt å si om Trump. Men å sutre sånn, a gitt? Nå får folk ta seg sammen! Demokrati er demokrati! Anonymkode: 9d875...041
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Skjønner meg ikke på denne generelle fordømmelsen av venstresiden. Blir like dumt som å fordømme hele høyresiden, det finnes idioter i begge leire. Anonymkode: 25c6a...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Jeg ler og jeg ler! Hahaha - Trump har vært Presidenten i et par dager og allerede har signert på en del store ting han sa han skulle forandre (nekter besøk fra forskjellige land osv)- de fleste venstre liberaler er redd fordi de snakker og snakker og snakker men gjør ikke en eneste dritt hvis ikke det komme til gode for dere personlig. #snowflakes Anonymkode: 3a558...284
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner meg ikke på denne generelle fordømmelsen av venstresiden. Blir like dumt som å fordømme hele høyresiden, det finnes idioter i begge leire. Anonymkode: 25c6a...8a5 Kort sagt er det stort sett idiotene man legger merke til. For de skriker så høyt! Anonymkode: 9d875...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå