Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.nrk.no/kultur/ekspert-tror-pa-ny-bolge-med-protestmusikk-under-trump-1.13339643

"Eksperter" spår at det vil komme en protestbølge (også kalt sutrebølge) i lys av at Trump vant presidentvalget i USA. Artister vil lage sutremusikk fordi de er misfornøyde med at han vant valget, sutremusikk som inneholder politiske synspunkter, og sutring. 

Hvorfor tenker jeg automatisk på denne sketsjen?:fnise:

"Men jeg viiil". Venstresiden tror de kan sutre seg til alt! Misforstå meg rett, jeg har ikke mye godt å si om Trump. Men å sutre sånn, a gitt? Nå får folk ta seg sammen! Demokrati er demokrati! 

Anonymkode: 9d875...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner meg ikke på denne generelle fordømmelsen av venstresiden. Blir like dumt som å fordømme hele høyresiden, det finnes idioter i begge leire.

Anonymkode: 25c6a...8a5

• Liker 1
Skrevet

Jeg ler og jeg ler!  Hahaha  - Trump har vært Presidenten i et par dager og allerede har signert på en del store ting han sa han skulle forandre (nekter besøk fra forskjellige land osv)-  de fleste venstre liberaler er redd fordi de snakker og snakker og snakker men gjør ikke en eneste dritt hvis ikke det komme til gode for dere personlig.  #snowflakes 

Anonymkode: 3a558...284

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner meg ikke på denne generelle fordømmelsen av venstresiden. Blir like dumt som å fordømme hele høyresiden, det finnes idioter i begge leire.

Anonymkode: 25c6a...8a5

Kort sagt er det stort sett idiotene man legger merke til. For de skriker så høyt! 

Skrevet

opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...