AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg og moren min kranglet, å jeg sa at "du vet ikke hvordan jeg har det, du vet at jeg har blitt voldtatt av to menn (skjedde for ca 8 år siden, men det påvirker meg ennå) å at jeg sliter med kjærlighetssorg (samboeren min gikk fra meg og sønnen min rett før jul) å i tillegg har sønnen min flere diagnoser. Moren min svarte "er ikke rart du har blitt voldtatt slik som du går kledd å i tillegg går rundt med falske vipper og negler" Jeg ble rasende og ikke minst utrolig såret. Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: d0b8a...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #2 Del Skrevet 25. januar 2017 Hadde kuttet kontakten. TVERT. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 25. januar 2017 #3 Del Skrevet 25. januar 2017 Forresten Høres ut som du har det jævlig, og mye å slite med... håper du hever deg over henne og hennes ord, og klarer å få det mye bedre snart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #4 Del Skrevet 25. januar 2017 Fy flate! Hadde moren min sagt noe sånt til meg så var det det siste hun noensinne hadde sagt til meg. Jeg hadde kuttet henne ut tvert. Dette tror jeg er noe av det styggeste jeg har lest at noen har sagt. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Del Skrevet 25. januar 2017 Oida. Hadde nok kuttet kontakten der, ja. Anonymkode: b4bb0...ad9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 25. januar 2017 #6 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg kunne tenkt meg å bitchslappet moren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. januar 2017 #7 Del Skrevet 25. januar 2017 Noen ganger så et det til det beste å kutte kontakten med de som ikke tilfører noe positivt til livet ditt. Enten det er en dårlig mor eller venn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. januar 2017 #8 Del Skrevet 25. januar 2017 Hadde kuttet henne helt ut av livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 25. januar 2017 #9 Del Skrevet 25. januar 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og moren min kranglet, å jeg sa at "du vet ikke hvordan jeg har det, du vet at jeg har blitt voldtatt av to menn (skjedde for ca 8 år siden, men det påvirker meg ennå) å at jeg sliter med kjærlighetssorg (samboeren min gikk fra meg og sønnen min rett før jul) å i tillegg har sønnen min flere diagnoser. Moren min svarte "er ikke rart du har blitt voldtatt slik som du går kledd å i tillegg går rundt med falske vipper og negler" Jeg ble rasende og ikke minst utrolig såret. Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: d0b8a...998 Foreldre som sier slikt til egne barn, mener jeg ikke er egnet til å være foreldre. Man kan da ikke være riktig klok om man sier slikt til sine egne barn? Det er jo overgriperen som velger å voldta. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 25. januar 2017 #10 Del Skrevet 25. januar 2017 Høres ut som en ordentlig førkje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #11 Del Skrevet 25. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, Mayana skrev: Høres ut som en ordentlig førkje! Mener du virkelig at ts høres ut som ei førkje som fortjente å bli voldtatt pga hvordan hun kler seg og hvilke negler hun har?? For et førkje betyr ei jente som ikke har det beste ryktet, det er av nedsettende betydning Endret 25. januar 2017 av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 25. januar 2017 #12 Del Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, skruf skrev: Mener du virkelig at ts høres ut som ei førkje som fortjente å bli voldtatt pga hvordan hun kler seg og hvilke negler hun har?? Moren selvfølgelig...forsto du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #13 Del Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, Mayana skrev: Moren selvfølgelig...forsto du ikke det? Da tror jeg du skal sjekke ut hva ordet førkje betyr før du bruker det i ei setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 25. januar 2017 #14 Del Skrevet 25. januar 2017 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Hadde kuttet henne helt ut av livet mitt. Det er én måte å se det på, og det er sikkert et godt poeng. En ting er at man av og til kan gå over streken, bli sint og si ting man egentlig ikke mener. Men man bør vurdere om man ønsker å opprettholde kontakt, dersom det skjer gjentatte ganger. Dersom man får lite positivt igjen for å pleie kontakt med personen, så er jeg enig. Selv om man er i slekt, betyr ikke det at man passer sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 25. januar 2017 #15 Del Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, skruf skrev: Da tror jeg du skal sjekke ut hva ordet førkje betyr før du bruker det i ei setning. I dagligtalen her jeg bor blir det brukt om en dame som oppfører seg som en bitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #16 Del Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, Mayana skrev: I dagligtalen her jeg bor blir det brukt om en dame som oppfører seg som en bitch. Og her blir det brukt om unge jenter som er løse på tråden.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayana Skrevet 25. januar 2017 #17 Del Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, skruf skrev: Og her blir det brukt om unge jenter som er løse på tråden.. Moren til TS høres ut som ei jævla fitte. Er det bedre for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar 2017 #18 Del Skrevet 25. januar 2017 Akkurat nå, Mayana skrev: Moren til TS høres ut som ei jævla fitte. Er det bedre for deg? Absolutt Både jævla fitte og bitch tror jeg passer inn i beskrivelsen av ts sin mor 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #19 Del Skrevet 25. januar 2017 Jeg håper hun sa dette i affekt, og i ubetenksomhet? Det er fort gjort å glippe med noe i en opphetet diskusjon, for så å gjerne skulle ha bitt av seg tunga. Hvis moren min hadde sagt noe sånt til meg, og attpå til stått inne for det, så hadde nok forholdet oss imellom aldri mer blitt det samme. Anonymkode: 05ab2...577 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #20 Del Skrevet 25. januar 2017 Noe sier meg at her er det mye forhistorie og kontekst som mangler. Å felle dom over et menneske og en situasjon på bakgrunn av en løsrevet replikk fra en krangel er ganske håpløst, men å si til noen at det er deres egen skyldt at de ble voldtatt er selvfølgelig drøyt. Anonymkode: 7059c...407 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå