Sidsel Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Det skal visst være så veldig sunt på alle måter, hadde vært interessant å teste det, men jeg finner det jo ingen steder.
LittDiva Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Jeg har sett det på Gutta på haugen , innimellom. Jeg hadde ringt dit , eventuelt Røtter eller en annen helsekost. Kan hende de større Menyene også har. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Tror aldri jeg har sett det i matbutikken, men så har vi ikke all verden av utvalg her. Om du som meg bor i litt mer grisgrendte strøk vil jeg tro det er enklest å så selv. Frø kan kjøpes i blomsterbutikken, på hagesenter eller på nett. Anonymkode: d4d6a...6cb 1
Beccy87 Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 På 25.1.2017 den 8.59, Sidsel skrev: Det skal visst være så veldig sunt på alle måter, hadde vært interessant å teste det, men jeg finner det jo ingen steder. De fleste friske urter er jo veldig sunne så sånn sett kan du jo prøve noen av de som er enklere å få tak i i butikk. Brønnkarse er ikke i sesong nå og er vel derfor ekstra vanskelig å få tak i, vet at Ravensborg gård har det i sortimentet sitt men det er sjelden butikkene tar det inn da det ikke er en ''vanlig'' urt for menig mann å bruke. Om du er ute etter et alternativ kan jeg anbefale timian som har blitt brukt som både smakstilsetning og medisin i mange 100år 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå