Gå til innhold

Når gå på badet etter sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går du på badet og vasker bort sæd rett etter samleie? Kjæresten min synes det er så rart at jeg gjør det, trodde det var ganske vanlig jeg? 

Han mener jeg bare kan svelge og drikke et glass vann, men jeg brekker meg bare, så det er rimelig uaktuelt..

Anonymkode: 17135...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ligger gjerne inntulla oppå hverandre i stillingen vi hadde sex i en liten stund før vi går på badet sammen. Der tørker/vasker/dusjer vi før vi kan legge oss å kose. Jeg orker ikke gå rundt å "lekke" sæd etterpå, og selv om jeg kan svelge liker både jeg og han at han kommer inne i meg.

• Liker 1
Skrevet

Går rimelig raskt på do, både for å tømme ut så mye sæd som mulig og for å få tisset. Skal ikke ha urinveisinfeksjon!

Anonymkode: 57b31...ed2

• Liker 11
Skrevet

Som regel rett etterpå. Tar meg en dusj rett etter samleie. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går rimelig raskt på do, både for å tømme ut så mye sæd som mulig og for å få tisset. Skal ikke ha urinveisinfeksjon!

Anonymkode: 57b31...ed2

Samme her. Holder hånda under jeg da, slik at det ikke renner ut hverken i senga eller på vei til badet. Så mye bedre å legge seg igjen når det ikke er vått og klissete  senga :) 

Anonymkode: bc324...544

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg går også på do ei stund etterpå for å tisse. Trodde det var normalt det?Tørker også ut masse sæd som renner om han har sprutet inni meg.

Skrevet

Jeg går på badet ca. 5 minutter etter. Jeg får "lett" soppinfeksjon, og går jeg ikke på do og tørker og tisser får jeg det garantert. Så for meg er det en selvfølge å gå på do :) 

Anonymkode: 8e9b5...a73

• Liker 1
Skrevet

Blir vel ca et par-tre minutter etter at vi er ferdige, liker å få igjen pusten først. :fnise:

Skrevet

Da er det ikke bare meg ihvertfall! Takk for svar til dere som har svart!

Anonymkode: 17135...a10

• Liker 1
Skrevet

Jeg springer på do og tisser, jeg vil ikke ha urinveisinfeksjon. Vi kan kose etterpå 😊

• Liker 2
Skrevet

Så fort jeg kan stå på beina igjen, somregel rett etter at han er ferdig på badet selv. 

Kose gjør vi når vi skal sove. 

Skrevet

Herregud hvor mye kliss blir det med å ha sex? Blir nesten litt skremt her jeg... Ja jeg er jomfru og bare 16:fnise:

Anonymkode: 87b3c...7c3

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud hvor mye kliss blir det med å ha sex? Blir nesten litt skremt her jeg... Ja jeg er jomfru og bare 16:fnise:

Anonymkode: 87b3c...7c3

Ikke så veldig egenltig, om man ikke er en spruter :)
Men om man ikke går å tisser etter sex, kan man risikere å få urinveisinfeksjon.. så smart å tusle på do like etter, spessielt om han kommer i musa, uten kondom

• Liker 4
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Har aldri gjort det. Ligger bare og koser etterpå vi.

• Liker 1
Skrevet

Det er da normalt å vaske seg etter sex. Etter litt kos så klart! Og den svelginga... ellers takk. 

Anonymkode: 00996...703

• Liker 1
Skrevet

Gidder ikke stå opp for å dusje hver gang man har hatt sex. Kjedelig greier om man tar en spontan runde om natta, f.eks. Kjæresten pleier uansett å stå opp og tar med seg håndkle til meg. Har også våtservietter stående på nattbordet. Dusjer morgenen etter.

Anonymkode: c6d5a...cc3

• Liker 1
Skrevet

Ligger litt og koser, noen minutter. Hvis hjemme e.l. og vi har tid ligger vi til "han sklir ut av meg". Deretter løper jeg på do, tisser og så gjerne en dusj sammen. Hvis ikke det blir dusj vasker jeg meg med våtservietter, det bruker han og. Alt for ikke å få soppinfeksjon eller urinveisinfeksjon. Og så gjerne mer kos.

Anonymkode: 98434...5d0

Skrevet

Ligger å koser litt først. Gjærne han oppå meg. Bruker ofte et håndkle under for å fange opp sæden som renner ut. Også vaske oss og tisse. Også ligge å kose igjen etterpå om vi har tid.

For deg som lurte på om det blir mye kliss etter sex. Jeg vil si ja. Sædblandet med mine væsker blir en del. Og orker ikke å ligge i Sædkliss etterpå. Derfor hånduk under

Anonymkode: a3d12...e58

Skrevet

Typen min produserer ganske mye sæd, så som regel tar jeg litt papir mellom beina og løper på do, ellers lekker det rimelig fort ut i senga. Deretter kosing. Med eksen holdt det å bare tørke litt med papir, men gikk alltid på do etter ikke alt for lenge for å hindre urinveisinfeksjon. 

Anonymkode: abaad...ca3

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke stå opp for å dusje hver gang man har hatt sex. Kjedelig greier om man tar en spontan runde om natta, f.eks. Kjæresten pleier uansett å stå opp og tar med seg håndkle til meg. Har også våtservietter stående på nattbordet. Dusjer morgenen etter.

Anonymkode: c6d5a...cc3

Haha, this!^

Vi har intimservietter ved senga dersom det blir mye søl, men springer ikke på do eller i dusjen konstant etter sex - stress. har forøvrig  ikke hatt urinveisinfeksjon eller sopp eller noe i løpet av de 14 åra jeg har vært seksuelt aktiv. Rett etter sex er jo den kosligste tiden, ville ikke brutt opp det for noen ting.

Anonymkode: 5e047...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...