AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Anbefaler særlig venstreorienterte å se. Anonymkode: 455b7...545
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Samfunnet går da ikke i oppløsning? Skjønner ikke hvor folk får sånne teorier fra Anonymkode: 49f4b...93c 6
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Samfunnet går da ikke i oppløsning? Skjønner ikke hvor folk får sånne teorier fra Anonymkode: 49f4b...93c Nei, hvordan i all verden kan de få den idéen. Anonymkode: 3003f...acb 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Samfunnet går da ikke i oppløsning? Skjønner ikke hvor folk får sånne teorier fra Anonymkode: 49f4b...93c Anonymkode: 3003f...acb 2
PeeWee Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Kanskje du kan vise til akkurat hvordan du mener samfunnet går i oppløsning? 1
Nicathv Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 "Kulturell marxisme" er en ganske idiotisk konspirasjonsteori, og har ingenting med marxisme å gjøre.
Frk.K Skrevet 25. januar 2017 #7 Skrevet 25. januar 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Frk.K, mod.
I Grosny Skrevet 26. januar 2017 #8 Skrevet 26. januar 2017 Jeg har sett 12 minutter nå, men har lite tid og får ta resten senere. Videoen er veldig interessant , men jeg tror den tillegger kulturmarxismen til massevis av folk som ikke er på det sporet. Jeg kjenner ikke til noen kulturmarxistist gruppering i det hele tatt, de finnes kanskje, men kulturen drives jo i all hovedsak kapitalistisk. Kampen mot religioner er viktig, fordi religioner er tunge undertrykkende organisasjoner og miljøer, menneskeheten har kommet langt i kampen mot kristendommen, men mot islam og jødedommen ligger vi på etterskudd. Når religionene raser oppstår det ett tomrom, muligens med svake rammer og svak moral. Dett er en utfordring og kan være problematisk. 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 3 timer siden, I Grosny skrev: Jeg kjenner ikke til noen kulturmarxistist gruppering i det hele tatt, de finnes kanskje, Nei, det blir litt som å ikke se skogen for alle trærne når man står midt i den. Anonymkode: 3003f...acb 2
slask Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, hvordan i all verden kan de få den idéen. Anonymkode: 3003f...acb Bra svar Minner meg om en av de første Fleksnes-filmene hvor han og en gjeng står og venter på heisen opp i et bygg, etter arbeidsdagens slutt. Så kommer det en luring mot slutten (generalen?...."forsvaret"?) og lurer på om noen har trykket på knappen. Fleksnes gode svar etter 0,5 sek tenkepause.. "...nei, det har vi ikke tenkt på du....".
slask Skrevet 26. januar 2017 #11 Skrevet 26. januar 2017 Egentlig skulle jeg poste dette i multikultur-tråden, men ser at det like gjerne kan postes her. - - - Multikultur er et oppfunnet begrep, fordi destabiliseringen og folkeflyttingen gjøres av de med makt, for å fortsette å opprettholde makt, fortsette å plyndre verden for ressurser av alle slag.Noen tips for å forstå dette: US Elites Are Trying to Destroy Europe with Immigrants Was this chaos planned?http://russia-insider.com/en/politics/us-elites-are-trying-destroy-europe-immigrants/ri11942 https://www.google.no/search?q=elite+destabilise+world+on+purpose Unmasked: The Mastermind behind the Mass Invasion of Europe and His Plan in 8 Stepshttp://new.euro-med.dk/20151106-unmasked-the-mastermind-and-his-plan-behind-the-mass-invasion-of-europe-in-8-steps.php Og angående samfunn i oppløsning. Hør/se her en mann som kan sette ord på problemene. Dette er ikke umulig, Nederlands kommende statsminister - Geert Wilder. Geert Wilders debate after Brussels attackhttps://www.youtube.com/watch?v=sjAse3ILJyg 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #12 Skrevet 26. januar 2017 7 minutter siden, slask skrev: Multikultur er et oppfunnet begrep, fordi destabiliseringen og folkeflyttingen gjøres av de med makt, for å fortsette å opprettholde makt, fortsette å plyndre verden for ressurser av alle slag.Noen tips for å forstå dette: US Elites Are Trying to Destroy Europe with Immigrants Was this chaos planned? O du hellige jul. Anonymkode: 3003f...acb 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 Til deg over her, -hva med alle de andre som reiser og flytter på seg da? Hørt om de? De mange hundretusen passasjerflyene som går daglig er ikke fulle av flyktninger, det er alle slags folk, fra alle land og verdensdeler, fra "alle" samfunnslag. Blir multikultur av det og vettu. "Det finnes ikke en Osloborger igjen i Oslo" tuller vi med fordi folk er fra alle kanter av landet, og hvor mange svensker kan man telle mon tro? Det er helt normalt å komme inn på en pub "hvor som helst i verden" og vare finne "kun" fastboende engelskmenn/briter/spanjoler (sett inn hvilket som helst land) rundt bordet. Det finnes jo til og med hele skandinaviske landsbyer på andre siden av jordkloden (eller i portugal om du vil). Tror ikke en skal være så enspora på å snakke om enveis innvasjon, den går alle veier. Anonymkode: 6c65a...f18 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #14 Skrevet 26. januar 2017 Mente deg, "slask" Anonymkode: 6c65a...f18
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #15 Skrevet 26. januar 2017 Haha, og franskmenn istedet for engelskmenn.. Jeje, tidlig på dagen enda. *gnir seg i øynene* Anonymkode: 6c65a...f18
Druid Skrevet 26. januar 2017 #16 Skrevet 26. januar 2017 En ide og en prosess kan ikke være synonymer. (Kulturell marxisme kan være Politisk Korrekt, men Politisk Korrekt er ikke en entydig ting. Begrepet har vært brukt over hele verden for å beskrive en politisk "sannhet" som man nekter å diskutere). Militante sekulære ? Kristendom aka vestlig sivilisasjon? Er USA virkelig fortsatt redde for kommunisme? Er det virkelig republikanske amerikanere som er motstandere av det sekulære samfunn? Det er jo fundamentalt selvmotsigende. Det er en del interesante tanker, men det var så mange faktafeil og begrepsforvirring. Og en god del god gammeldags BullShit. (Det er populært å bruke kapitalisme som motpart til kommunisme. Det er helt greit hvis vi bare overfladisk skal behandle det, men blir veldig problematisk når man skal demontere det så grundig som her. Karl Marx hadde en ide om en alternativ økonomisk modell for Kommunisme, og den fikk vel ikke ett eget navn. Jeg bruker ofte klan-økonomi, siden økonomimodellen er den første mennesker brukte mens vi kun var småklaner. Men ser vi historisk, er alle forsøk på kommunisme tuftet på kapitalistisk økonomimodell (hvilket er mye av grunnen til at de har feilet) Kapitalisme er en økonomimodell, det forklarer sammenhengen av hvordan ting fungerer, og er mere som naturlov å regne enn en ide. Man har nesten ingen mulighet til å styre hvilken økonomimodell som skal råde, eller hvordan den skal fungere, det henger dypt sammen med menneskers grunnleggende behov. Vi har vel så vidt jeg vet kun vært innom 3 økonomimodeller så langt i menneskenes historie. Og begynner å se at vi vil få ett skifte som tvinger oss inn i en 4. Libralismen er den politiske ideen som i praksis sier vi klarer oss med en økonomimodell, vi behøver ikke noe mer, den løser alt. Grunnen til at konservative er skeptisk til denne, er at det ikke finnes ett verdiapparat innen liberalismen. Økonomi er verdinøytral. Så jeg skjønner de vil kalle det noe annet; men da får de holde seg til konservatisme. Men jeg skulle virkelig likt å forstå hvorfor konservative religiøse har knyttet seg så hardt til det republikanske partiet.
I Grosny Skrevet 26. januar 2017 #17 Skrevet 26. januar 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: O du hellige jul. Anonymkode: 3003f...acb Høres ut som syke konspirasjonsteorier, ikke sant? Men saken er at destabilisering skaper økonomiske muligheter. Se hva som skjedde når Sovjet falt. Massevis av milliardverdier ble overtatt av luringer. Syria, Ukraina og mange land sitter på enorme verdier, og verdier kan hentes ut for småpenger ved destabilisering. Samtidig er det store penger å tjene på våpensalg og leiesoldat-tjenester ved destabilisering. At disse onde kreftene kjører destabiliseringskampanjer ligger jo egentlig i deres natur. Det blir penger av det. Hvem er skurkene? Svaret er nok som de sier i detektimen:"follow the money!" Ett bokettersyn hos Georg Soros og sønnen til Joe Biden kan avdekke noe. Endret 26. januar 2017 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #18 Skrevet 26. januar 2017 6 timer siden, Druid skrev: Libralismen er den politiske ideen som i praksis sier vi klarer oss med en økonomimodell, Liberalismen er ideologien som sier at alt er lov. Har du lyst: gjør det! (med mindre det er politisk ukorrekt, selvfølgelig). Liberalismen er om mulig enda mer ødeleggende enn kulturmarxismen, da den ikke bare ødelegger kultur, men også moral og sjel. Anonymkode: 3003f...acb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #19 Skrevet 26. januar 2017 5 timer siden, I Grosny skrev: Høres ut som syke konspirasjonsteorier, ikke sant? Men saken er at destabilisering skaper økonomiske muligheter. Se hva som skjedde når Sovjet falt. Massevis av milliardverdier ble overtatt av luringer. Syria, Ukraina og mange land sitter på enorme verdier, og verdier kan hentes ut for småpenger ved destabilisering. Samtidig er det store penger å tjene på våpensalg og leiesoldat-tjenester ved destabilisering. At disse onde kreftene kjører destabiliseringskampanjer ligger jo egentlig i deres natur. Det blir penger av det. Hvem er skurkene? Svaret er nok som de sier i detektimen:"follow the money!" Ett bokettersyn hos Georg Soros og sønnen til Joe Biden kan avdekke noe. Mulig det, men jeg foretrekker forklaringer som ligger litt mer i dagslyset enn det du skisserer her. Det er nok av dem å ta av. Anonymkode: 3003f...acb
I Grosny Skrevet 27. januar 2017 #20 Skrevet 27. januar 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Mulig det, men jeg foretrekker forklaringer som ligger litt mer i dagslyset enn det du skisserer her. Det er nok av dem å ta av. Anonymkode: 3003f...acb De som jobber skittent skjuler seg gjerne i mørket. Jeg er ikke så naiv og historieløs at jeg ikke ser big business i destabilisering. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå