Gå til innhold

Rekommandert brev fra BORROMEO C.S.I Italia- er det trafikkbot?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på ferie i Roma i sommer og leide bil, nå har jeg mottatt et rekommandert brev som jeg ikke har hentet ut enda. Flere som har fått brev derifra etter ferie i italia? Kam det være en trafikkontroll av noe slag? Svindel? Hadde dere hentet ut brevet eller latt det være?

Anonymkode: 996fd...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på ferie i Roma i sommer og leide bil, nå har jeg mottatt et rekommandert brev som jeg ikke har hentet ut enda. Flere som har fått brev derifra etter ferie i italia? Kam det være en trafikkontroll av noe slag? Svindel? Hadde dere hentet ut brevet eller latt det være?

Anonymkode: 996fd...be0

Her er det gode råd http://dolcevita.no/trafikkbot-fra-antikken/

Anonymkode: 26947...0bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hent ut brevet og følg gode råd fra linken over.

Evt kontakt forbrukerrådet og/ eller reiseselskapet og spør om råd.

Anonymkode: 26947...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt i fotoboks i Frankrike med leiebil, etter en stund fikk jeg bot i posten, da ble jeg gjort oppmerksom på at selv om de ikke følger opp kravet, kan en få problemer med å komme inn i landet igjen, Ifølge din side så opererer Italia med en foreldelsesfrist på 5 år http://www.dinside.no/motor/dette-koster-fartssyndene-deg/61267613 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk et rekommandert brev fra en kommune i Venezia etter biltur i sommer, viste seg å være fartsbot. Vi trodde først det måtte være brudd på de forbudte sonene å kjøre i, men hadde visst kjørt litt fort istedet... Tenkte først muligheten for at det kunne være svindel, men alt stemte overens med tidspunkt og sted og vi fikk først varsel fra Avis, så vi betalte med engang for å bli ferdig med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...