Gå til innhold

Gutta: Små pupper = Dumpegrunn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker du som mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 90f04...8c3

• Liker 1
Skrevet

Om de små puppene hadde gjort det umulig for meg å tenne seksuelt på vedkommende så.

Skrevet

absolutt ikke. kunne vært helt flatbrystet som en mann, det hadde aldrig vært en dumpegrunn

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig.

Anonymkode: dca03...d6a

Skrevet

For enkelte er det sikkert det. For min del er sjeldent pupper så kult i seg selv, det handler mer om hvem de henger på. Digger jeg jenta så skal ikke pupper komme i veien for egen lykke. 

• Liker 1
Skrevet

det er altså helt greit for gutta at hun er flatchest?

Skrevet

Overhodet ikke dumpegrunn. Damer med a-cup kan være minst like flotte å se på, og like deilige å ha sex med som de med store pupper. For min del har pupper mye mindre betydning enn figuren forøvrig. Liker flotte lår og romper jeg 😆

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

det er altså helt greit for gutta at hun er flatchest?

Jepp!

• Liker 2
Skrevet

med andre ord så er ikke gutta så overfladiske som kvinner. 

kanskje gutta også er mer empatiske og tolerante enn damer? damer flest vil jo ikke ha en bifil mannlig kjæreste men ingen menn vil ha et problem med å ha ei bifil kvinnelig kjæreste. 

er menn mer empatiske og mindre overfladiske enn kvinner? jeg tror at svaret er : ja

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, Resignert skrev:

Overhodet ikke dumpegrunn. Damer med a-cup kan være minst like flotte å se på, og like deilige å ha sex med som de med store pupper. For min del har pupper mye mindre betydning enn figuren forøvrig. Liker flotte lår og romper jeg 😆

Hvordan ser flotte lår og rompe ut da?

Anonymkode: 08625...fcb

Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

kanskje gutta også er mer empatiske og tolerante enn damer? damer flest vil jo ikke ha en bifil mannlig kjæreste men ingen menn vil ha et problem med å ha ei bifil kvinnelig kjæreste. 

er menn mer empatiske og mindre overfladiske enn kvinner? jeg tror at svaret er : ja

nå tror jeg du generaliserer veldig.

Anonymkode: 447ae...38b

• Liker 7
Skrevet

Høff

Anonymkode: 7b1e1...719

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

nå tror jeg du generaliserer veldig.

Anonymkode: 447ae...38b

statistikk og fakta generaliserer ikke. fakta er at menn flest ikke bryr seg om utdannelsen eller puppe størrelsen til motparten.

fakta er at kvinner bryr seg om utdannelsen til partneren, høyden og penis størrelsen. 

mens menn flest er tolerante mot kvinnelige bifile så er ikke kvinner tolerante mot mannlige bifile. ihvertfall ikke som kjærestepartner

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Hva?

Da må du lage en ny tråd: " Er manboobs dumpegrunn?"

Svaret du vil få er antagelig nei! Og du må revurdere teorien.

Anonymkode: 58743...05f

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg er kvinne, og lurer på hvorfor du sier dette om meg? Har du lest hva noen kvinner vil ha og legger ord i munnen på resten av kvinner? Har ikke akkurat fått en stemme oppi denne meningsundersøkelsen

Anonymkode: dbc55...c57

• Liker 5
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, og lurer på hvorfor du sier dette om meg? Har du lest hva noen kvinner vil ha og legger ord i munnen på resten av kvinner? Har ikke akkurat fått en stemme oppi denne meningsundersøkelsen

Anonymkode: dbc55...c57

fordi jeg har spurt som anynom om de vil akseptert en bifil mannlig kjæreste. tråden ble 9 sider lang og 90% av damene sa : nei. 

jeg kunne godt lagd en tråd hvor jeg spurte om menn ville akseptert ei bifil kvinnelig kjæreste men det er ikke nødvendig for jeg vet allerede hva svaret til 90% er. 

realiteten er at menn er mer tolerante og empatiske. bifile kvinner har inget problem med å skaffe seg en mannlig kjæreste da menn er mer tolerante, bifile menn derimot vil få det ekstremt vanskelig med å finne seg ei kvinnelig kjæreste da kvinner av natur er ekstremt diskriminerende og lite tolerante

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, WubWub skrev:

statistikk og fakta generaliserer ikke. fakta er at menn flest ikke bryr seg om utdannelsen eller puppe størrelsen til motparten.

fakta er at kvinner bryr seg om utdannelsen til partneren, høyden og penis størrelsen. 

mens menn flest er tolerante mot kvinnelige bifile så er ikke kvinner tolerante mot mannlige bifile. ihvertfall ikke som kjærestepartner

Okei, la oss si at menn ikke bryr seg om utdannelsen eller puppe-størrelsen, er det noe annet du tror menn flest bryr seg om da? Noe overfladisk? Slank, stram kropp? Langt hår? Femininitet? 

Anonymkode: 2574b...33a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...