Gå til innhold

legge rør

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det helt ekstremt dyrt? hvis dere ser på bildene jeg legger ut, hva vil dere estimere prislappen for hele jobben til å være?

jeg trenger å legge et rør langs kjellertaket og rett opp til første etasje i en bygård. Røret kommer til å være rett med en "sving". ingen andre rør som skal røres, kun å lage et avgren.

Rød farge på bildet viser hvor røret skal gå, grønt kryss viser stoppested for røret.

dette er til et nytt kjøkken.

20170124_174721.jpg

20170124_174827.jpg

Anonymkode: d4794...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sted mellom 5 og 10 tusen....sånn ca. De gjør ikke mye før prisen fyker opp :P 

Skrevet

Hvis du må bryte brannskille. Altså lage ny åpning mellom leiligheten og kjelleren kommer det nok på nærmere 20.000 pga krav om søknad og uavhengig kontroll. Ta kontakt med noen rørleggere og få pristilbud. 

Anonymkode: 385f9...809

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du må bryte brannskille. Altså lage ny åpning mellom leiligheten og kjelleren kommer det nok på nærmere 20.000 pga krav om søknad og uavhengig kontroll. Ta kontakt med noen rørleggere og få pristilbud. 

ja, må nok bryte opp da det ikke er noe åpning fra før. men hvordan ta kontakt da de fleste tar 2000 for første timen.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, må nok bryte opp da det ikke er noe åpning fra før. men hvordan ta kontakt da de fleste tar 2000 for første timen.

Legger ut jobben på mitt anbud eller bare send mail. De fleste kommer på gratis befaring. Det er jo sånn de får kunder. Pass på å velg fastpris og sjekk referanser. Jeg har pusset opp flere ganger, og har alltid hatt minst tre håndverkere innom med forslag til løsning og pris på løsningen. Du bør finne en rørlegger som tar seg av papirarbeidet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...