Gå til innhold

Mus i kommoden eller veggen, usikker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvordan fjerne en mus fra et rotete kjeller? Finnes det lyder eller noe man kan lokke de fram med, mat eller noe som helst? 

Anonymkode: b79e6...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En felle? Finnes flere musevennlige feller, som ikke dreper dem.

Skrevet

Hvordan kan jeg være sikker på at den går i fella? Vil så klart helst slippe musefelle som dreper musa, men hvis det finnes så kanskje jeg skal prøve det.

Skrevet
1 minutt siden, Tvist skrev:

En felle? Finnes flere musevennlige feller, som ikke dreper dem.

Skrevet

Ellers har jeg to slikeBilderesultat for katt

Jeg ble fortalt at de skulle være effektive mot mus, men de er grunnen til at jeg må anskaffe meg musefelle, de har sluppet levende mus løs i huset mange ganger.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke drepe musa? Eventuelt skaff deg katt.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har peiling på hvordan fjerne en mus fra et rotete kjeller? Finnes det lyder eller noe man kan lokke de fram med, mat eller noe som helst? 

Du får ringe et skadedyrfirma som har ekspertise i dette. Antar det er gratis å forhøre seg omkring mus i kommode eller veggen før evt. kjøp av tjeneste

Skrevet

Mus er skadedyr. Bli kvitt den med felle før den sprer mer sykdommer en den sikkert allerede har gjort. 

Anonymkode: b8e98...3b8

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mus er skadedyr. Bli kvitt den med felle før den sprer mer sykdommer en den sikkert allerede har gjort. 

Allerede gjort??? :o hva mener du

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Allerede gjort??? :o hva mener du

sier seg selv at mus er fulle av ekle sykdommer. Å det å bo et sted hvor det mest sannsynlig nå er fylt av musbæsj er ikke bra. Kverk dyret

Skrevet

Du kjøper selvsagt en musefelle som kjapt og greit tar livet av den, og hiver den deretter. Det er sånn man gjør med mus. De er skadedyr, de er smittebærere, og de formerer seg i et skremmende tempo og omfang. De vil inn i husene våre for å finne varme og mat, og de gjør mer enn det: de ødelegger tingene våre ved å gnage på dem og gjøre fra seg på dem. De kan gnage i stykker strømledninger og forårsake brann. De skal ikke være i hus, og vi må sørge for å begrense bestanden ved å bruke gift og feller. 

Anonymkode: 43431...070

• Liker 1
Skrevet

Eneste som fanger mus her jeg bor, er levende fangstfelle. Satte opp 7 (2-3 forskjellige) "drepefeller"; men nei. Ikke snakk om at musa gikk i den. Tok meg 1 dag fra jeg satte opp levende fangstfelle, til den gikk i fella ;)

Du MÅ bruke peanøttsmør. Og sjekke fella hver dag. Det er lite sannsynlig at den vil gå i fella i en svært rotete kjeller, jo mindre rot, jo større sannsynlighet for at musa går i fella :)

Anonymkode: 80da2...228

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvaslags sykdommer da? Ser ikke det som så selvsagt.

Anonymkode: 7f2ec...57f

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvaslags sykdommer da? Ser ikke det som så selvsagt.

Anonymkode: 7f2ec...57f

Muspest blandt annet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...