Gå til innhold

Male stuen.. Jade eller Minty Breeze

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og også jeg må male, men de fargene som liksom er så in i dag, er farger jeg hater.

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_1975
Skrevet

Kjøp et par prøvebokser, mal opp fargene på A3 ark og heng opp der du ønsker fargene. (Ha forskjellig lyssetting også) De ser ofte veldig forskjellig ut fra fargekartene! 

AnonymBruker
Skrevet
On 5.3.2018 at 2:06 PM, Interiørmamma said:

Nei det er sant, hvilke farger passer med lyse møbler og turkis? 

Og ikke minst hvordan får jeg slettet to av de samme innleggene mine?

Lys brun, f.eks. Mohair (jotun)

Anonymkode: 8fb94...d3d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Lys brun, f.eks. Mohair (jotun)

Mente Cashmere.

Skrevet

Er jeg gammeldags som ikke liker disse fargene?  Liker best lyse nøytrale farger...

AnonymBruker
Skrevet

Vi har minty breeze på kjøkkenet, men den ser veldig annerledes ut i vårt rom enn på bildene i denne tråden. Vi har hvit kjøkkeninnredning, mørke benker og lyst gulv og her ser den veldig «fargete» ut (mindre grålig enn på bildene). Selve fargen varierer litt ut ifra belysning og øvrige farger. Da vi hengte opp grønnlige gardiner ble fargen veldig blå, men da vi byttet ble den mer grønn. 

Jeg er glad i farger, men akkurar Minty breeze ble litt for pastell-aktig for vår smak. 

Anonymkode: d486b...0fe

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor skal folk drive å male fargene som alle andre har hele tiden ? Hva er greia med det ?

Anonymkode: 02711...3ea

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal folk drive å male fargene som alle andre har hele tiden ? Hva er greia med det ?

Finner man andre farger enn det alle andre maler da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt minty breeze, men mannen er ikke så fan. Derfor endte vi opp med pale green. Veldig fornøyd! 

Anonymkode: 2cc38...284

AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2018 den 14.27, O.G. skrev:

Finner man andre farger enn det alle andre maler da?

Selvsagt gjør det det.. tenke deg om..

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt gjør det det.. tenke deg om..

Hjelpes.

Skrevet
På 10.3.2018 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Fordi de er populære av en god grunn; de er kjempefine farger.

Selv har jeg elsket grønt i alle varianter når det kommer til hus og innredning siden jeg flyttet hjemmefra på 90-tallet. Sansen for grønt har holdt seg siden. For min del ville jeg valgt Minty Breeze eller lignende i dag rett og slett ut fra smak, ikke fordi det er populært. Grønt har ALLTID vært populært hos meg, og da særlig dus grønne toner.

• Liker 1
Gjest justcurious
Skrevet

Jeg synes Jade var veldig fin. Kunne tenkt meg noe sånt på ene stueveggen selv. Minty breeze er jeg lei av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...