Heidipia:) Skrevet 6. desember 2004 #1 Del Skrevet 6. desember 2004 lurer på om noen har peiling på hvor mye det koster i gebyrer om en foreksempel skal overføre penger til danmark eller sverige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. desember 2004 #2 Del Skrevet 6. desember 2004 DnB Nor: Elektroniske betalinger til utlandet: Til konto med IBAN og BIC 2) 35,00 Til konto 60,00 Til konto-ekspress 300,00 DnB Nor Nordea - kr. 60,- (elektronisk) evt. 150,- for manuell. Lavverdi - kr. 40,- kun via nettbank Nordea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 6. desember 2004 #3 Del Skrevet 6. desember 2004 Vet mange bruker paypal og payex også. Da koster det 1,- for å trekke fra visakortet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #4 Del Skrevet 6. desember 2004 Vet mange bruker paypal og payex også. Da koster det 1,- for å trekke fra visakortet ditt. uten at det koster noe mere??ikke omvekslingsgebyrer eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 6. desember 2004 #5 Del Skrevet 6. desember 2004 Nei. Ikke som jeg har sett.. Har registrert konto'n min der som jeg har visakort på og når jeg betaler noe blir det trekt rett av konto etter kursen som er der og da. Blir som å betale med kort. Syns det er veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå