AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Hei! Jeg tenker rett og slett å høre om dere som har studert/studerer i Oslo eller Trondheim har noen formeninger om hvilke av byene som er best som studentby? Har studert bachelor, og skal ta masteren i enten Oslo eller Trondheim. Begge byene er relativt nye for min del, så ønsker mest den byen det er enklest å komme inn i et studentmiljø Tenker at det kan være litt ekstra utfordrende i og med at jeg begynner på master og ikke bachelor. Men det er vel mange flere som gjør dette teker jeg Hva sier dere - Oslo eller Trondheim? Anonymkode: c643f...bc1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Helt klart Trondheim. Har studert begge steder og det var mye enklere å komme inn i et miljø i Trondheim, kanskje nettopp fordi den er såpass preget av å være en studentby. Anonymkode: ca309...057 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Trondheim sies å være den beste byen å studere i. Masse studenter som kommer hit og mangler nettverk og derfor er det lett å få nye venner. I Oslo har mange et nettverk fra før og trenger derfor ikke å skaffe seg nye venner på universitet. Definitivt Trondheim som er best. Anonymkode: c4274...be8 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Trondheim ❤️❤️ Anonymkode: abad2...58c 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Har studert bla i oslo og det var ikke spes bra med tanke på studentmiljø, virker som de fleste som studerer i oslo er fra oslo og ikke har noen interesse for å være en del av studentmiljøet i byen, de henger heller sammen sine gamle venner- I byer som trondheim der flesteparten av studentene er tilflyttere som kommer til byen uten å kjenne noen, fører til et veldig bra studentmiljø. Alle jeg kjenner som har studert i trondheim synes det beste med studietiden er det fine studentmiljøet de har der. Anonymkode: d01df...de2 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Helt klart Trondheim, iallefall dersom det viktigste for deg er studiemiljøet Har studert både i Oslo og Trondheim og trivdes best i Trondheim Anonymkode: 4c39d...ffb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå