Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenker rett og slett å høre om dere som har studert/studerer i Oslo eller Trondheim har noen formeninger om hvilke av byene som er best som studentby?

Har studert bachelor, og skal ta masteren i enten Oslo eller Trondheim. Begge byene er relativt nye for min del, så ønsker mest den byen det er enklest å komme inn i et studentmiljø :) Tenker at det kan være litt ekstra utfordrende i og med at jeg begynner på master og ikke bachelor. Men det er vel mange flere som gjør dette teker jeg

Hva sier dere - Oslo eller Trondheim?

Anonymkode: c643f...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Trondheim. Har studert begge steder og det var mye enklere å komme inn i et miljø i Trondheim, kanskje nettopp fordi den er såpass preget av å være en studentby.

Anonymkode: ca309...057

• Liker 2
Skrevet

Trondheim sies å være den beste byen å studere i. Masse studenter som kommer hit og mangler nettverk og derfor er det lett å få nye venner. I Oslo har mange et nettverk fra før og trenger derfor ikke å skaffe seg nye venner på universitet. Definitivt Trondheim som er best.

Anonymkode: c4274...be8

• Liker 2
Skrevet

Trondheim ❤️❤️

Anonymkode: abad2...58c

• Liker 1
Skrevet

Har studert bla i oslo og det var ikke spes bra med tanke på studentmiljø, virker som de fleste som studerer i oslo er fra oslo og ikke har noen interesse for å være en del av studentmiljøet i byen, de henger heller sammen sine gamle venner-

I byer som trondheim der flesteparten av studentene er tilflyttere som kommer til byen uten å kjenne noen, fører til et veldig bra studentmiljø. Alle jeg kjenner som har studert i trondheim synes det beste med studietiden er det fine studentmiljøet de har der.

Anonymkode: d01df...de2

• Liker 1
Skrevet

Helt klart Trondheim, iallefall dersom det viktigste for deg er studiemiljøet :)

Har studert både i Oslo og Trondheim og trivdes best i Trondheim :) 

Anonymkode: 4c39d...ffb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...