AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Jeg vasket badet med et produkt som har blekemiddel i seg her om dagen, og jeg klarte å få produktet på et håndkle jeg har på badet. Håndkleet er blått, men har nå hvite/gule flekker der produktet kom i kontakt. Jeg lurer på å bare kaste det, men jeg kjøpte det for kun et par uker siden og synes det er litt kjipt å kaste det. Er det noe jeg kan gjøre for å fjerne disse flekkene, eller bør jeg bare kaste håndkleet? Anonymkode: 38c50...94a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Det håmdkle klarer du ikke å redde. Anonymkode: d238b...d19
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Jeg ville bare beholdt det, flekker eller ei. Det funker da fortsatt til å tørke seg med. Du kan jo forsøke tekstilfarge og se hva som skjer. Velg da en mørk farge, så du unngår skjolder. Anonymkode: 30265...60a 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Tror ikke du får bort flekkene, men du trenger vel ikke å kaste det av den grunn. Er vel bare å vaske det. Har selv ett par håndduker med blekede flekker her og der, men de blir nå brukt likevel. Anonymkode: fa9ca...5f7 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Leit å høre at det ikke er noen lur måte å fikse dette på. Jeg kjøpte håndkleet for å henge på badet når vi/gjester skal tørke hendene, så synes det er litt kjedelig at det skal ha flekker. Det ser jo ikke noe særlig fint ut :/ TS Anonymkode: 38c50...94a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leit å høre at det ikke er noen lur måte å fikse dette på. Jeg kjøpte håndkleet for å henge på badet når vi/gjester skal tørke hendene, så synes det er litt kjedelig at det skal ha flekker. Det ser jo ikke noe særlig fint ut :/ TS Anonymkode: 38c50...94a Ta det som en lærepenge. Klorin og andre blekemidler må du være høyst forsikrig med. Alle har vi dyrekjøpte erfaringe med ulike huslige sysler. Anonymkode: d238b...d19
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leit å høre at det ikke er noen lur måte å fikse dette på. Jeg kjøpte håndkleet for å henge på badet når vi/gjester skal tørke hendene, så synes det er litt kjedelig at det skal ha flekker. Det ser jo ikke noe særlig fint ut :/ TS Anonymkode: 38c50...94a Jeg har sett blå håndklær med kritthvite blekeflekker. Mulig jeg er rar, men jeg syntes de var pene da jeg så dem. Du får tenke at det er batikkmønster Anonymkode: 30265...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå