Gå til innhold

**smykker**

Heidipia:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har nettopp fått en drøss med perler fra SGS. Bestilte de perlemikseskene. De er vel cirka halve prisen av det de koster på Panduro. Synes perlene var fine og, den eneste var at det ikke var så mange fasettperler, (er det det det heter? Sånne gjennomsiktige) men de får jeg heller kjøpe et annet sted. Utvalget er jo ikke all verdens heller da, men Panduro er jo litt dyrt!

Ellers kan du følge med på når www.glassperler.no fortsetter å ta opp bestillinger på nett. Skjer vel før eller siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har nettopp fått en drøss med perler fra SGS. Bestilte de perlemikseskene. De er vel cirka halve prisen av det de koster på Panduro. Synes perlene var fine og, den eneste var at det ikke var så mange fasettperler, (er det det det heter? Sånne gjennomsiktige) men de får jeg heller kjøpe et annet sted. Utvalget er jo ikke all verdens heller da, men Panduro er jo litt dyrt!

Ellers kan du følge med på når www.glassperler.no fortsetter å ta opp bestillinger på nett. Skjer vel før eller siden. :)

Fant faktisk en side som var veeeldig billige perler på, og billig frakt:)der har det alle mulige perler nesten. sjekk ut den:)har bestilt mye der nå

http://www.hobby-atelier.no/

hmm hva er sgs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp fått en drøss med perler fra SGS. Bestilte de perlemikseskene.

De har jeg også bestilt! Hvor lang tid tok det før du fikk dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SGS er den siden som Væren ga link til!

De har jeg også bestilt! Hvor lang tid tok det før du fikk dem?

Tok ganske lang tid, trodde jeg ikke hadde bestilt likevel. Fikk de på lørdag, bestilte vel 17 november, så en to og en halv ukers tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SGS er den siden som Væren ga link til!

Tok ganske lang tid, trodde jeg ikke hadde bestilt likevel. Fikk de på lørdag, bestilte vel 17 november, så en to og en halv ukers tid?

*sukk* Får vel ikke mine før jul jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.hobby-atelier.no holder på å legge ned nettsiden sin, så hvis du skal handle der må du nok skynde deg. Det er litt utplukka allerede. Jeg har handla mye hos henne det siste året, og er veldig lei meg for at de legger ned.

Ellers kan du ta en titt på www.nordicbeads.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.hobby-atelier.no holder på å legge ned nettsiden sin, så hvis du skal handle der må du nok skynde deg. Det er litt utplukka allerede. Jeg har handla mye hos henne det siste året, og er veldig lei meg for at de legger ned.

Ellers kan du ta en titt på www.nordicbeads.com

ja såg d:(har handla en god del derfra nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...