Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Marit Bjørgen er en flott og feminin dame. Nå har diskusjonen blusset opp igjen. Har hun jukset seg til den kroppen eller er det helt spesielle gener. Jeg tror det siste.

1436383.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å bli en light variant av Marit Bjørgen :)

Skrevet

Jeg ville ikke sett så trent ut som Marit, det blir liksom litt for mye for min smak, men hun er en flott dame - det er sant. Og folk har en tendens til å preike om andre uten å ha peiling på hva de snakker om, og et uendelig behov for å rakke ned på andre mennesker, så de får si hva de vil, men jeg tenker at den kroppen har hun laget selv ved beinhard trening.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har jeg ikke bruk for, så da gidder jeg ikke bruke tid for det. Men kan se at det er nyttig for Marit Bjørgen.

Anonymkode: 58479...848

• Liker 1
Skrevet

Ja takk!

Skrevet

Jeg synes det er flott når det synes at folk trives med det de gjør. Om det betyr armer som bjørgen eller mage fra øldrikking er jeg all for it. Dersom jeg hadde drevet med en aktivitet som gjorde at slike muskler ga meg et fortrinn hadde jeg elsket hvert eneste muskelfiber! Å skulle diskutere kropper, især idrettskropper i negativt fortegn synes jeg er usmakelig. Det er kropper bygd med mening, og for oss damer betyr det ofte at vi er mer muskuløse enn hva mainstream media pusher som attraktivt.

• Liker 1
Skrevet

Kjære Marit.

Får jeg ta håndbak med deg? Blir ikke sur eller flau hvis jeg taper. Hvis jeg vinner, har jeg der i mot noe å skryte av.:fnise:

Skrevet

Jeg vil heller se ut som Therese Johaug.

Anonymkode: eaafa...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...