Christy89 Skrevet 17. juli 2017 #121 Skrevet 17. juli 2017 (endret) Ricky Lake. Synes det var kjempe gøy og løp hjem fra skolen for å rekke det. Begynte å se på det på slutten av barneskolen Teletubbies Kykelikokos Sesam stasjon Mummitrollet Pokemon De syv søstre Mumfi. Var det jeg kom jeg på. Endret 17. juli 2017 av Christy89
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2017 #122 Skrevet 17. juli 2017 Så litt på barne-TV, men det var ikke noe som interesserte meg veldig. Dr.Who, Star Trek og slike serier derimot 😍 Også ble jeg "tvunget" til å se Home&Away på australsk TV noe jeg også fortsatt ser på i dag faktisk (bodde ikke i Norge som barn, så hadde litt annet utvalg i TV-serier og Barne-TV også) Anonymkode: b8dbc...d80
Millimani Skrevet 17. juli 2017 #123 Skrevet 17. juli 2017 9 timer siden, Hattifnatten skrev: Det er rett. Jeg la ut et youtubeklipp av det, men ser videoen er tatt bort. Jeg la ut et klipp i går. 10 timer siden, Millimani skrev:
Hattifnatten Skrevet 17. juli 2017 #124 Skrevet 17. juli 2017 24 minutter siden, Millimani skrev: Jeg la ut et klipp i går. Ja, det så jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå