Gå til innhold

Hva var din yndlings barne tv og tv program når du var liten? ca barneskole alder.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flukten fra Dyreskogen, Mummitrollet og Fraglene. :laugh:

Videoannonse
Annonse
Gjest En dråpe i havet
Skrevet (endret)

Yndlingen min på barne-tv må ha vært "Heismann Hå". Han ble min helt og rollemodell etter bare en episode. Jeg har i ettertid prøvd så godt jeg kan å etterligne hans klesstil og væremåte, noe som har gitt resultater. Etter en hver samtale jeg har så hører jeg humring og hyl fliring idet jeg forlater, noe som tyder på at jeg får folk i godt humør. Det er faktisk noen ganger nok at folk bare ser meg så begynner de å hyl flire, det varmer godt i hjertet at jeg har den effekten på folk.

Endret av En dråpe i havet
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Jul i Skomakergata
Lekestue
Brødrene Dal og jakten på Professor Drøvels hemlighet.
Bjørnen Paddington

Skrevet

Det gikk myyye i Cartoon network og Fox kids hos meg. Favorittene var Tom & Jerry, Dexters laboratorium, Powerpuff jentene, Ku og kylling, Totally spies, Louis & co, Braceface, Den magiske skolebussen og ja egentlig alt på Fox kids sånn egentlig...

Utenom det så likte jeg godt I gode og onde dager, Heksen Sabrina og Sweet valley high (herregud for en elendig serie! Fant det på youtube for ikke så lenge siden) på tv3. Og Passions! Så alltid på det rett etter skolen.

• Liker 1
Skrevet

Friminutt! <3 

Lloyd i rommet 

Kim possible 

Den amerikanske dragen 

Zack og cody's søte hotelliv 

Sunes verden 

Sabrina

Hannah Montana 

Om noen har disse så si gjerne i fra:)

Anonymkode: 133e6...a49

Skrevet

Anonymkode: 834b1...8cd

• Liker 1
Skrevet

Noen flere!

Anonymkode: 834b1...8cd

• Liker 1
Skrevet

Portveien 2

Lekestue

Atte Katte Noe

Midt I smørøyet

Kan egentlig ikke huske så mye annet :fnise:

Anonymkode: 00180...3c2

Skrevet

"Det var en gang et menneske" var helt på topp.

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, ViljaH skrev:

"Det var en gang et menneske" var helt på topp.

Ja det var utrolig bra. Skulle tenkt meg å sett det igjen faktisk

Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Ja det var utrolig bra. Skulle tenkt meg å sett det igjen faktisk

De selger DVD-bokser! Jeg har kjøpt på platekompaniet :) Dessverre er ikke mine barn like fascinert, det går visst for sakte. Dagens barne-tv er jo ikke koselig, men hyper. Til og med Postman Pat er satt på speed, henger i tau ut av helikopter osv.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, ViljaH skrev:

De selger DVD-bokser! Jeg har kjøpt på platekompaniet :) Dessverre er ikke mine barn like fascinert, det går visst for sakte. Dagens barne-tv er jo ikke koselig, men hyper. Til og med Postman Pat er satt på speed, henger i tau ut av helikopter osv.

Tror jeg må kjøpe meg disse dvdene jeg og. 

Synd at barn idag ikke liker det. Det var jo veldig lærerikt. Føler ikke dagens barnetv handler så mye om at barn skal lære

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)
På 25.1.2017 den 23.32, Cyndaquil skrev:

Jeg er 1989 modell :laugh:  Jeg elsket
Sesam Stasjon
Mumitrollet (nå i voksen alder samler jeg på mummikopper)
Huset med det rare i
Det var engang et mennekse (beste måten å lære anatomi på også haha, dere som har barn MÅ vise dem den serien)
Gutten med usynlig lego. Noen flere som husker den? Alle på min alder klør seg i hodet når jeg nevner det.

Også et hjertesukk:icon_frown: :
Det var en barnetvserie blant annet med en snakkete varmeflaske, jeg tror het Lydia eller noe. Jeg husker ikke resten, bare at jeg digga serien. Men spørr jeg venner og bekjente sier de fantasien er på villspor fordi ingen lager serie med snakkende varmeflasker hehe. Så er jeg sprø folkens, eller fantes det noe sånn? isåfall hva het den?

BarneTV nå suger! (sikkert tegn på at man er gammel, er når man sier ting dagens unge ser på suger haha)

På 25.1.2017 den 23.35, Hattifnatten skrev:

89 her også, og husker gutten med usynlig lego. 

Og den varmeflaska husker jeg vagt! Men aner ikke hva den het. Hadde vært moro å se igjen.

Arild og den usynlige byen :) Ja jeg husker den vagt, men den gikk når jeg begynte å bli for stor for barne-tv. Tror jeg så den sammen med min søster eller mine kusiner :) Husker også den med Lydia, det må også ha vært noe jeg så på med mine kusiner...det var hun som var gul og blå og seks-kantet. Lydia var sammen med flere andre figurer, men Lydia var kanskje den merkeligste av dem...eller den morsomste, husker ikke... Men Lydia var trekkspill, ikke varmeflaske

Endret av Millimani
AnonymBruker
Skrevet

Mummitrollet, mumfi, franklin, sesamstasjon, candyleieren, bobbys verden, blondie, louie og co, powerpuff jentene og dexter. Husket fler enn forventet! 

Anonymkode: a7dd2...186

Skrevet (endret)

Nostalgi! :mynona:

Endret av AnonymSjiraff
Skrevet
På 25.1.2017 den 23.32, Cyndaquil skrev:

Også et hjertesukk:icon_frown: :
Det var en barnetvserie blant annet med en snakkete varmeflaske, jeg tror het Lydia eller noe. Jeg husker ikke resten, bare at jeg digga serien. Men spørr jeg venner og bekjente sier de fantasien er på villspor fordi ingen lager serie med snakkende varmeflasker hehe. Så er jeg sprø folkens, eller fantes det noe sånn? isåfall hva het den?

BarneTV nå suger! (sikkert tegn på at man er gammel, er når man sier ting dagens unge ser på suger haha)

Skrevet
1 time siden, Millimani skrev:

Husker også den med Lydia, det må også ha vært noe jeg så på med mine kusiner...det var hun som var gul og blå og seks-kantet. Lydia var sammen med flere andre figurer, men Lydia var kanskje den merkeligste av dem...eller den morsomste, husker ikke... Men Lydia var trekkspill, ikke varmeflaske

Det er rett. Jeg la ut et youtubeklipp av det, men ser videoen er tatt bort.

Skrevet

"Are You Afraid of the Dark?" og "Goosebumps". Husker dessverre ikke hva de het på norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...