Kaffefrøken Skrevet 27. januar 2017 #101 Skrevet 27. januar 2017 Flukten fra Dyreskogen, Mummitrollet og Fraglene.
Gjest En dråpe i havet Skrevet 27. januar 2017 #102 Skrevet 27. januar 2017 (endret) Yndlingen min på barne-tv må ha vært "Heismann Hå". Han ble min helt og rollemodell etter bare en episode. Jeg har i ettertid prøvd så godt jeg kan å etterligne hans klesstil og væremåte, noe som har gitt resultater. Etter en hver samtale jeg har så hører jeg humring og hyl fliring idet jeg forlater, noe som tyder på at jeg får folk i godt humør. Det er faktisk noen ganger nok at folk bare ser meg så begynner de å hyl flire, det varmer godt i hjertet at jeg har den effekten på folk. Endret 27. januar 2017 av En dråpe i havet
Gjest Hold the door Skrevet 27. januar 2017 #103 Skrevet 27. januar 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Kjetil E Skrevet 27. januar 2017 #104 Skrevet 27. januar 2017 Jul i Skomakergata Lekestue Brødrene Dal og jakten på Professor Drøvels hemlighet. Bjørnen Paddington
Rosewood Skrevet 28. januar 2017 #105 Skrevet 28. januar 2017 Det gikk myyye i Cartoon network og Fox kids hos meg. Favorittene var Tom & Jerry, Dexters laboratorium, Powerpuff jentene, Ku og kylling, Totally spies, Louis & co, Braceface, Den magiske skolebussen og ja egentlig alt på Fox kids sånn egentlig... Utenom det så likte jeg godt I gode og onde dager, Heksen Sabrina og Sweet valley high (herregud for en elendig serie! Fant det på youtube for ikke så lenge siden) på tv3. Og Passions! Så alltid på det rett etter skolen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #106 Skrevet 28. januar 2017 Friminutt! <3 Lloyd i rommet Kim possible Den amerikanske dragen Zack og cody's søte hotelliv Sunes verden Sabrina Hannah Montana Om noen har disse så si gjerne i fra Anonymkode: 133e6...a49
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #109 Skrevet 29. januar 2017 Noen flere! Anonymkode: 834b1...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #110 Skrevet 29. januar 2017 Portveien 2 Lekestue Atte Katte Noe Midt I smørøyet Kan egentlig ikke huske så mye annet Anonymkode: 00180...3c2
ViljaH Skrevet 29. januar 2017 #111 Skrevet 29. januar 2017 "Det var en gang et menneske" var helt på topp. 1
Maleficenta Skrevet 30. januar 2017 #112 Skrevet 30. januar 2017 16 timer siden, ViljaH skrev: "Det var en gang et menneske" var helt på topp. Ja det var utrolig bra. Skulle tenkt meg å sett det igjen faktisk
ViljaH Skrevet 30. januar 2017 #113 Skrevet 30. januar 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Ja det var utrolig bra. Skulle tenkt meg å sett det igjen faktisk De selger DVD-bokser! Jeg har kjøpt på platekompaniet Dessverre er ikke mine barn like fascinert, det går visst for sakte. Dagens barne-tv er jo ikke koselig, men hyper. Til og med Postman Pat er satt på speed, henger i tau ut av helikopter osv. 1
Maleficenta Skrevet 30. januar 2017 #114 Skrevet 30. januar 2017 3 minutter siden, ViljaH skrev: De selger DVD-bokser! Jeg har kjøpt på platekompaniet Dessverre er ikke mine barn like fascinert, det går visst for sakte. Dagens barne-tv er jo ikke koselig, men hyper. Til og med Postman Pat er satt på speed, henger i tau ut av helikopter osv. Tror jeg må kjøpe meg disse dvdene jeg og. Synd at barn idag ikke liker det. Det var jo veldig lærerikt. Føler ikke dagens barnetv handler så mye om at barn skal lære
Millimani Skrevet 16. juli 2017 #115 Skrevet 16. juli 2017 (endret) På 25.1.2017 den 23.32, Cyndaquil skrev: Jeg er 1989 modell Jeg elsketSesam StasjonMumitrollet (nå i voksen alder samler jeg på mummikopper)Huset med det rare iDet var engang et mennekse (beste måten å lære anatomi på også haha, dere som har barn MÅ vise dem den serien)Gutten med usynlig lego. Noen flere som husker den? Alle på min alder klør seg i hodet når jeg nevner det. Også et hjertesukk : Det var en barnetvserie blant annet med en snakkete varmeflaske, jeg tror het Lydia eller noe. Jeg husker ikke resten, bare at jeg digga serien. Men spørr jeg venner og bekjente sier de fantasien er på villspor fordi ingen lager serie med snakkende varmeflasker hehe. Så er jeg sprø folkens, eller fantes det noe sånn? isåfall hva het den? BarneTV nå suger! (sikkert tegn på at man er gammel, er når man sier ting dagens unge ser på suger haha) På 25.1.2017 den 23.35, Hattifnatten skrev: 89 her også, og husker gutten med usynlig lego. Og den varmeflaska husker jeg vagt! Men aner ikke hva den het. Hadde vært moro å se igjen. Arild og den usynlige byen Ja jeg husker den vagt, men den gikk når jeg begynte å bli for stor for barne-tv. Tror jeg så den sammen med min søster eller mine kusiner Husker også den med Lydia, det må også ha vært noe jeg så på med mine kusiner...det var hun som var gul og blå og seks-kantet. Lydia var sammen med flere andre figurer, men Lydia var kanskje den merkeligste av dem...eller den morsomste, husker ikke... Men Lydia var trekkspill, ikke varmeflaske Endret 16. juli 2017 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #116 Skrevet 16. juli 2017 Mummitrollet, mumfi, franklin, sesamstasjon, candyleieren, bobbys verden, blondie, louie og co, powerpuff jentene og dexter. Husket fler enn forventet! Anonymkode: a7dd2...186
AnonymSjiraff Skrevet 16. juli 2017 #117 Skrevet 16. juli 2017 (endret) Nostalgi! Endret 16. juli 2017 av AnonymSjiraff
Millimani Skrevet 16. juli 2017 #118 Skrevet 16. juli 2017 På 25.1.2017 den 23.32, Cyndaquil skrev: Også et hjertesukk : Det var en barnetvserie blant annet med en snakkete varmeflaske, jeg tror het Lydia eller noe. Jeg husker ikke resten, bare at jeg digga serien. Men spørr jeg venner og bekjente sier de fantasien er på villspor fordi ingen lager serie med snakkende varmeflasker hehe. Så er jeg sprø folkens, eller fantes det noe sånn? isåfall hva het den? BarneTV nå suger! (sikkert tegn på at man er gammel, er når man sier ting dagens unge ser på suger haha)
Hattifnatten Skrevet 16. juli 2017 #119 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, Millimani skrev: Husker også den med Lydia, det må også ha vært noe jeg så på med mine kusiner...det var hun som var gul og blå og seks-kantet. Lydia var sammen med flere andre figurer, men Lydia var kanskje den merkeligste av dem...eller den morsomste, husker ikke... Men Lydia var trekkspill, ikke varmeflaske Det er rett. Jeg la ut et youtubeklipp av det, men ser videoen er tatt bort.
Tillion Skrevet 17. juli 2017 #120 Skrevet 17. juli 2017 "Are You Afraid of the Dark?" og "Goosebumps". Husker dessverre ikke hva de het på norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå