Gjest Hold the door Skrevet 25. januar 2017 #81 Skrevet 25. januar 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Nowayback Skrevet 25. januar 2017 #82 Skrevet 25. januar 2017 Noen som husker en tegneserie som gikk på TV3 på morgenen i helgen på 90-tallet, hvor det var noen som hadde kappløp i verdensrommet eller noe? Og en ting jeg aldri finner ut av; hva het serien hvor vi følger en skoleklasse, og følger en av elevene for hver episode? Den er nederlandsk, og jeg husker at introen også ble sunget på nederlandsk. Ikke animasjon, men med ekte mennesker.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #83 Skrevet 25. januar 2017 Mener å huske NRK hadde en Vinter vignett også, men den fant jeg dessverre ikke. :-( Anonymkode: 2d72a...265
Gjest Hold the door Skrevet 25. januar 2017 #84 Skrevet 25. januar 2017 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Gjest Tutte Skrevet 25. januar 2017 #85 Skrevet 25. januar 2017 (endret) Lekestue, Albert Åberg, Portveien 2, Gullars, redda Joppe og Karlson på taket😀 Endret 25. januar 2017 av Tutte
wintergirl Skrevet 26. januar 2017 #86 Skrevet 26. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen flere: Labbetuss, Titten tei, Tøydukke Anna, Teodor ... Husker jeg så mye på Sky før jeg begynte på skolen (vi hadde akkurat fått kabel-tv, som jeg syntes var veldig spennende). Så mye på DJ Kat - ble vist en del tegnefilmer der, sånn som He-man, She-ra, Heathcliff (Mjaurits på norsk?), Care bears, Transformers osv. Andre programmer på Sky: Fantasy Island, The Ghost and Mrs. Muir, Another World, Twilight Zone, Sky Trax (m/Pat Sharp) og mye annet som jeg ikke kommer på akkurat nå. Anonymkode: 2d72a...265 Fantasy Island. Elsket den. Twillight zone og outer limits Endret 26. januar 2017 av wintergirl
smalls Skrevet 26. januar 2017 #87 Skrevet 26. januar 2017 Mumitrollet Flukten fra dyreskogen Teletubbies Carebears Kykeligkokos Ricky Lake Passions Det var de jeg kom på i farten
fresia Skrevet 26. januar 2017 #88 Skrevet 26. januar 2017 grøsserne, snørrungene, sesam stasjon, kykelikokos, huset med det rare i, midt i smørøyet, go elg, i mummidalen, noahs dyrebare øy, flukten fra dyreskogen, mumfie, det var en gang et menneske, passions, x-files, hotel cæsar, familiesagaen de syv søstre, vg lista topp 20, reser, den dårligste heksa i klassen 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #89 Skrevet 26. januar 2017 Kom på noen serier jeg så på da jeg gikk i ca. 4-7. klasse Den magiske skolebussen (?), Candyleiren, Mjauritz, Bobbys verden, Reser, Jim Knapp, Friminutt, U.B.O.S, Sofie og Virginie, Grøsserne, Jonny og Johanna, Lizzy McGuire, Flintones, The Jetsons, Kim Possible, Ed, Edd og Eddy, Franklin, Breaker High (serie om noen tenåringer som gikk på skole på et cruiseskip). Anonymkode: ddad5...670
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #90 Skrevet 26. januar 2017 Masse norske introer på forskjellige barneserier :D Anonymkode: ddad5...670
Gjest Solsmil Skrevet 26. januar 2017 #91 Skrevet 26. januar 2017 Sophie og virginie franklin mummitrollet den magiske skolebussen mumfie passions pippi
melatonin Skrevet 26. januar 2017 #92 Skrevet 26. januar 2017 3 timer siden, fresia skrev: grøsserne, snørrungene, sesam stasjon, kykelikokos, huset med det rare i, midt i smørøyet, go elg, i mummidalen, noahs dyrebare øy, flukten fra dyreskogen, mumfie, det var en gang et menneske, passions, x-files, hotel cæsar, familiesagaen de syv søstre, vg lista topp 20, reser, den dårligste heksa i klassen Go elg ja! Likte best med Jan Erik. Husker du han hadde en kasse han fylte med ting og tang I løpet av episoden, og en innringer skulle huske det og fikk det som de klarte å ramse opp? Og han hadde alltid oppi bamsemoooooooooms? 1
Marimba Skrevet 26. januar 2017 #93 Skrevet 26. januar 2017 Husker at jeg likte kjempegodt en serie om ei jente og den rosa dukkestuen hennes, lurer på om hun het "Rosa Mirabella" eller noe sånn? Var såå misunnelig på det dukkehuset. ÅÅÅh, det ligger ute på nrk nett-tv: https://tv.nrk.no/serie/rosa-mirabella/fbua00005490/21-10-1990 Det var et skikkelig koselig gjensyn! 1
wintergirl Skrevet 26. januar 2017 #94 Skrevet 26. januar 2017 13 minutter siden, Marimba skrev: Husker at jeg likte kjempegodt en serie om ei jente og den rosa dukkestuen hennes, lurer på om hun het "Rosa Mirabella" eller noe sånn? Var såå misunnelig på det dukkehuset. ÅÅÅh, det ligger ute på nrk nett-tv: https://tv.nrk.no/serie/rosa-mirabella/fbua00005490/21-10-1990 Det var et skikkelig koselig gjensyn! Good memories Den likte jeg også veldig godt
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #95 Skrevet 26. januar 2017 4 timer siden, fresia skrev: grøsserne, snørrungene, sesam stasjon, kykelikokos, huset med det rare i, midt i smørøyet, go elg, i mummidalen, noahs dyrebare øy, flukten fra dyreskogen, mumfie, det var en gang et menneske, passions, x-files, hotel cæsar, familiesagaen de syv søstre, vg lista topp 20, reser, den dårligste heksa i klassen "Her er Mumfie, elefanten Mumfie!" Haha Anonymkode: 8d643...486
Gjest Daryl Dixon Skrevet 26. januar 2017 #96 Skrevet 26. januar 2017 Husker en serie som gikk på NRK som het "er du mørkredd". Var en gjeng ungdommer samlet I skogen ved et bål, de fortalte en historie eller to hver gang og og til slutt slokket de bålet mens det var en spooky melodi. Likte den godt. Og på tv 2 var det en serie på lørdagsmorgen som het spøkelsene fra flaskeby.
Gjest kaninen Skrevet 26. januar 2017 #97 Skrevet 26. januar 2017 Teenage Mutant Ninja Turtles! :D Flukten fra Dyreskogen var også kjempe koslig når jeg var litt yngre.
fl0wy Skrevet 26. januar 2017 #98 Skrevet 26. januar 2017 Mumfie, Noddy, Franklin, Bjørnen i det blå hus, Brødrene Dahl, Mot i Brøstet, Johnny Bravo, Addams Family, Friminutt, Dexters Labratorium, Totally Spies, Kodenavn: Nabobarna, Phil fra Fremtiden blant annet. Og det aller beste; Thats So Raven ❤ 1
K.B.E Skrevet 26. januar 2017 #99 Skrevet 26. januar 2017 Åh, hvordan kunne jeg glemme UHU! som ble nevnt over her? Det har også vært en favoritt hos meg.
Gjest Galaxy X Skrevet 27. januar 2017 #100 Skrevet 27. januar 2017 Haha, ser noen har nevnt Grøsserne. Jeg vil skylde på Grøsserne om hvorfor jeg den dag i dag, som 23. åring fortsatt løper fra soveromsdøra og nærmest hopper opp i senga etter å ha vært på do klokken halv 4 på natta (Neida, det har ingenting med at jeg fortsetter å se grøsser-filmer enda jeg vet hvor pissredd jeg blir.... ) Jeg har også sånn smålig vannskrekk etter en episode med gummibåt i et basseng og et rødt (?) monster i vannet! Alle 90'sseriene nevnt over er på min "favorittliste", bare fordi de gir meg nostalgia. Men jeg var en skikkelig TV-slave, så det er ikke så rart. Det var også mange tv-serier på "Fox kids" (??) jeg og lillesøster brukte å se mye, som en med ei dame som brukte forskjellige edelstener for å få magiske krefter. Hun hadde også en snøhvit tiger? Og en annen jeg mener het "Sissi".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå