Gå til innhold

Hva var din yndlings barne tv og tv program når du var liten? ca barneskole alder.

Anbefalte innlegg

Skrevet
29 minutter siden, Serana skrev:

Og det med de tre klumpene, den ene var vel oransje og de to andre var blå og grønn? Tror det hette noe sånt som Klip, Klop og Klomma? Det var alltid de to mørke mot den oransje i hvert fall, de fant på tull og fjas, men den oransje var alltid vinneren likevel.

Og det med en origami-svane som suste rundt, uten noe særlig med dialog egentlig, man måtte vel gjerne tyde det litt på egenhånd..

Er det noe sted man kan kjøpe disse gode gamle seriene? Vil gjerne vise de til mine fremtidige barn/tantebarn.

Plipp plopp og plomma het de. Og dem origami anda het andungen kvakkkvakk 😊

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, melatonin skrev:

Plipp plopp og plomma het de.

Dette er pinlig, men det var faktisk det jeg skulle skrive, vet ikke helt hvor 'K'en kom fra :flau:

Skrevet

U.B.O.S. (Ultimate Book of Spells) og Totally Spice. Jeg pleide også å se på DuckTales og Talespin. 

Bompibjørnene var også en storfavoritt, men det var jo veldig tidlig på barneskolen. 

Anonymkode: 8d643...486

Skrevet

Film: Anastasia!

Serier interesserte meg ikke så mye, foretrakk filmer.

Skrevet

Pernille og Mr. Nelson.

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Sesam stasjon. 

Huset med det rare i (var forelsket i hun ene der, Marianne tror jeg hun het. Mitt første tegn på at jeg var/er lesbisk). 

Mummitrollet

Fraglene

Ole, Dole og Doffen på eventyr

Anonymkode: 392f0...5e1

• Liker 1
Skrevet

Lærer flukt.

Skrevet

Mummitrollet, Flukten fra dyreskogen, Midt i smørøyet. Mot i brøstet. :)

Skrevet
2 timer siden, Serana skrev:

Dette er pinlig, men det var faktisk det jeg skulle skrive, vet ikke helt hvor 'K'en kom fra :flau:

Fort gjort😊 ligger på YouTube forresten 😊

Skrevet

Hadde tv, men vi så nesten ikke på det. Var ute med vennene til kvelds og sengetid.

Anonymkode: d813b...2b1

Skrevet

Huset med det rare i og Mummidalen 😊 hata dyrene i hjorteparken eller hva det het. Alle snakka nynorsk 

• Liker 2
Skrevet

Her var det mye jeg hadde glemt.

Husker vagt Colargol.

Madicken, Pippi og Emil var vel favorittene.

Så mye på lekestue (vi hadde ikke så mange kanaler akkurat) men syns alltid det lå en creepy aura over det.

Skrevet
På Tuesday, January 24, 2017 den 22.13, melatonin skrev:

Mummidalen, brødrene dal, mot I brøstet. Jeg var og veldig glad I Chicago hope når jeg gikk på barneskolen.

Jeg også likte mot i brøstet og Chicago Hope :) Mye bedre enn Grey anatomi.

Skrevet

Travel travel by, Brødrene Dal, Totally spies, Flukten fra dyreskogen/Dyra i hjorteparken, Den værste heksa i klassen, Det var en gang et menneske, Noahs dyrebare øy, Mummitrollet og Pokemon av det jeg kommer på.

Anonymkode: ddad5...670

Skrevet

Seinfeld, friends, moesha, silke stalkings, 21 jump street, huset med det rare i, jenta fra fremtiden, kanuttene, klabb og babb, midt i smørøyet og alle de mini seriene som fulgte med, titten teit, Theodor bamsen, venner og fiender, familiesagan de syv søstre, Walker Texas ranger, ++++ var litt av en tv-slave i mine yngre dager, fulgte til og meg på en sør amerikansk såpe serie

• Liker 1
Skrevet
På 24.1.2017 den 22.32, Nimorna skrev:

Majka, jenta fra verdensrommet

og Shagma

Jaaaa, disse!

Skrevet

Fra barnehagealder til kanskje 4.klasse likte jeg blant annet Winx Club, Totally Spies, Gnottene, Care Bears, My Little Pony, Brannmann Sam og Barbie, mens når jeg ble litt eldre, kanskje 4.klasse til 6.klasse likte jeg blant annet Kim Possible, Friminutt, Hannah Montana, Magikerne på Waverly Place, Mot i Brøstet og Friends. 

Skrevet

Flukten fra dyreskogen, mummi, fragglene, huset med det rare i, sesam stasjon, kalle klovn. Husker ikke alder da

Anonymkode: ab8a2...408

Skrevet

Også husker jeg oksen anton😂😄

Anonymkode: ab8a2...408

• Liker 1
Skrevet

Carebears:hjerte:, My Little Pony, Smurfene, Transformers (tegnefilm), Alf og The Muppet Show :)

Jula: Narnia og Anne of Avonlea (den gamle tv-serien)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...