AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Iste på pose, er det nok av vann å drikke på? Liker ikke å drikke mye vann, har alltid vært sånn så har drukket cola isteden. (Avhengig av at det er smak) kan jeg blande istepose med vann? Er det kjempe usint eller får jeg ikke mye vann i meg da? Hva tenker dere? Anonymkode: 37a32...951
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Er mye sukker og endel kalorier i, så ja, er usunt. Ville heller drukket saft uten sukker om du absolutt ikke får i deg nok vann utenom. Anonymkode: c12ec...1ab
Gjest Morene Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Først vil jeg si at det er bra at du prøver å endre drikkevanene dine! Men jeg vil også anbefale å heller drikke saft uten tilsatt sukker. Vil anta at iste er nok vann sånn sett, men du får i deg en god del unødvendig sukker og kalorier som i lengden vil være negativt for tennene dine og helsen generelt. Av saft liker jeg personlig alle ZerOh! typene, og Lerum sin appelsinsaft som også kommer uten tilsatt sukker (den er spesielt god fordi den ikke har like mye søtstoffer tror jeg, så får ikke samme bismaken som jeg kan få av Fun og ZerOh sine safter).
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Prøv heller med agurk eller sitron i vannet. Disse posene med iste er fulle av sukker. Anonymkode: 93665...c65
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Jeg kjøper inn iste og limonade på pose. Jeg husker ikke merket (noe med C, calotta eller noe), men det er et slankeprodukt med svært få kalorier. Ernæringsmessig så er det ikke sunt, men sikkert bedre enn brus. Anonymkode: de247...53f
Gjest dronningbia Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 (endret) Prøv fun light eller oh zero saft Endret 24. januar 2017 av dronningbia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå