Gå til innhold

Ultralyd i uke 8 på Volvat

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Jeg skal på UL på Volvat når jeg er i uke 8. Er det noen som har vært på det samme på Volvat like tidlig? Lurer nemlig på hvordan det blir gjort; innvendig eller utvendig. Hvordan gjøres dette innvendig??? Har bare sett utvendig tidligere. Hater GU fra før.....begynner derfor å grue meg hvis dette går ut på å bli "blottlagt" på samme måte..... :oops:

Er veldig takknemlig hvis noen kloke hoder kan belyse problemet mitt litt for meg. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har tatt innvendig ultralyd flere ganger og det er ikke spesielt behagelig. Men det som teller er jo at du får vite om alt står bra til :D

Legen fører en dildo liknende sak inn i skjeden og får frem bildene på en skjerm. Minner ganske mye om en vanlig GU. Vondt gjør det ikke men man føler seg unektelig litt ukomfortabel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke-innlogget Tuva

Jeg begynner å bli ganske dreven i å ta innvendig UL nå. Har gjort det 4 ganger.

Det er som gjest over sier at legen fører en dildolignende "stake" inn i skjeden og får bilde av det lille nurket ditt på skjermen.

Legen smører også godt med "gildekrem" på så du skal ikke kjenne noe smerte.

Men det som er ekkelt er at du ligger der med bena i været og er ganske blottlagt. Jeg trøster meg med at for legen er dette en jobb og han/hun har ingen interesse av vårt underliv what so ever ! :blunke:

Lykke til !!

Klem fra Tuva og Lille Håp, 13+6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var på min første UL da jeg var 10,5 uke på vei. Det ble først forsøkt med vanlig UL, men han fikk ikke sett noe da. Derfor ble det innvendig UL. Det var slettes ikke noe vondt! Jeg lå på en vanlig benk, og han førte en stav(med kondom på) opp i skjeden min. Staven var tynn, og jeg kjennte ikke at han holdt på en gang...Det var greit at jeg slapp å sitte i en sånn gynekolog-stol, for da føler man seg blottlagt ja!

Men det er iallefall ingenting å grue seg for!

Fikk med et bilde hjem også, av den lille reka mi. (så ut som det da i uke 10). :wink:

Klem fra Zebb :wink: 26+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei!

Takk for svar. Er fortsatt veldig uskker på om jeg klarer dette.

Zebb; hvor tok du ultralyd. Var det på Volvat? Eller du bor kanskje ikke i Oslo engang...! Hørtes bedre ut å kunne ligge på flat på ryggen med bena ned. Da kan man jo ha et skjørt eller noe nedenfor så man ikke føler seg helt på utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...