Gå til innhold

Er tinder bare for de med fint utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier det meste. Er tinder for de med fint utseende?Har ikke ville lastet ned appen da jeg ikke har noe fint utseende og tror ikke den passer meg da?? 

Anonymkode: 9aa2a...e17

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele konseptet bygger på førsteinntrykk med utseendet i fokus. 

• Liker 3
Skrevet

Det er jo bilder og minimalt med tekst. Så er du heldig utseendemessig vil du garantert får flere matcher enn om du har et mer ordinært utseende. Når det er sagt går jeg etter de med tekst/bilder som viser humor og selvironi . Da er jeg solgt. 

• Liker 4
Skrevet

Det er forskjellige ting du burde se etter:

- Er du etnisk norsk? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.
- Er du over 180? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.
- Er du slank/trent? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.
- Er du flink til å ha en flørtende tone med kvinner? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.
- Har du høyere utdannelse? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.
- Er du flink til å kle deg/passe på utseendet? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.

Anonymkode: 18aac...0bd

• Liker 7
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Er du flink til å ha en flørtende tone med kvinner? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.
- Er du flink til å kle deg/passe på utseendet? Hvis ja, da finnes det håp. Hvis nei - glem det.

Dette kan du forresten se bort ifra om du er dame TS :P jeg er ikke etnisk norsk og ikke over 180, er fortsatt student og får massevis av matcher 😄

Anonymkode: d6227...329

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan du forresten se bort ifra om du er dame TS :P jeg er ikke etnisk norsk og ikke over 180, er fortsatt student og får massevis av matcher 😄

Anonymkode: d6227...329

Jepp. Den perioden jeg var på tinder fikk jeg matcher hvert 10 minutt. Er veldig attraktiv utseende messig og normal høyde.....er også mørk... Så utlending spiller ingen rolle. 

Hun ene over trenger du ikke bry deg om. Du må ikke være advokat...190 høy...bodybuilder...med flørtende tone..

• Liker 3
Skrevet

Man matcher jo som regel med de som matcher sitt eget utseende. Så er man mindre pen matcher man deretter, betyr ikke at den bare kan brukes av pene folk.

Anonymkode: 6ab43...9c6

• Liker 5
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En hyllest til overfladiskhet

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tittelen sier det meste. Er tinder for de med fint utseende?Har ikke ville lastet ned appen da jeg ikke har noe fint utseende og tror ikke den passer meg da?? 

Anonymkode: 9aa2a...e17

Spørs hva du er ute etter da. Er det kortvarige møter og forhold så ja da er tinder tingen, hvis ikke, nei. 

Kan bare svare for meg selv som er ferdig med førstnevnte, jeg har sletta tinder appen.

det finnes andre dating apper som ikke er så korrupte som tinder.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Joia skrev:

En hyllest til overfladiskhet

Det er vel det offisielle mottoet til tinder.

Anonymkode: 22dab...c7a

• Liker 5
Skrevet

Min erfaring er at det er veldig mange lite kjekke menn der i min aldersgruppe, 35-45. Så du trenger ikke føle deg noe dårligere enn dem. En annen sak er om du vil ha disse mindre kjekke mennene. Jeg tipper at de mennene ikke får særlig med match, og jeg skjønner ikke hvorfor de er på Tinder, om ikke bare for å kikke. Jeg tror det er lurere å prøve andre steder hvis man ikke er helt heldig med utseendet.

Anonymkode: bcc79...89f

• Liker 4
Skrevet

For menn er det veldig viktig med pent utseende. 

For kvinner er det langt mer lettvint ettersom mange menn svipper ja på absolutt alt.

• Liker 3
Skrevet

Alle som har vært på Tinder, enten det er i et kort øyeblikk eller over lang tid, kan vel umiddelbart si at et godt utseende ikke er en forutsetning for å ta del selv. Her finner man mye rart. 

Anonymkode: 5c17d...d23

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, herremann skrev:

For kvinner er det langt mer lettvint ettersom mange menn svipper ja på absolutt alt.

For de kvinnene som er ute etter noe seriøst så gjør det det ikke mer lettvint om menn sveiper ja på absolutt alt. Om dette er normen vet man aldri om mannen i det hele tatt har lest profilteksten og om han egentlig har noen som helst interesse, eller om matchen bare er et resultat av en gjentagende fingerbevegelse.

Anonymkode: 2dfc5...abb

• Liker 3
Skrevet

Fint utseende er en stor fordel, men visst ikke kan du vere heldig at noen har giddet å lese på profilen din og liker deg for det. 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man matcher jo som regel med de som matcher sitt eget utseende. Så er man mindre pen matcher man deretter, betyr ikke at den bare kan brukes av pene folk.

Anonymkode: 6ab43...9c6

Damn! Det der forklarer en del...

Skrevet
11 minutter siden, herremann skrev:

deg kanskje? jeg svipet nesten aldrig ja......har standard jeg også selv om jeg er mann...ikke snakk for hele vårt kjønn

Skrevet

Har ikke inntrykk av at det er spesielt mange kjekke menn på Tinder, så nei, det trenger du ikke være.

Anonymkode: 2f786...75f

Skrevet
10 timer siden, brownbrown skrev:

deg kanskje? jeg svipet nesten aldrig ja......har standard jeg også selv om jeg er mann...ikke snakk for hele vårt kjønn

Jeg sa for mange menn. Har på ingen måte sagt alle menn.

Tinder er en puleapp og menn har lavere kriterier for tilfeldig, uforplikta sex.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle som har vært på Tinder, enten det er i et kort øyeblikk eller over lang tid, kan vel umiddelbart si at et godt utseende ikke er en forutsetning for å ta del selv. Her finner man mye rart. 

Anonymkode: 5c17d...d23

Mye rart? Hva mener du med det? Skal ikke mindre attraktive mennesker få lov til å date? Eller de som er rare? (Og nei, jeg føler meg ikke trufffet, har aldri hatt Tinder og er godt gift. Jeg bare stusser over holdningene her) 

Anonymkode: 9445c...94d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...