Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meldte meg inn i gruppen når det var ca 100 mdl. Hun som startet gjør en formidabel jobb. All ære til henne. Nå er det vel ca 16000 mdl

Makan til "hønshjørne" dette har blitt. Nå er det forklart i det vide og brede. Les festet vedlegg eks.

Det kommer samme spørsmål hver dag, ja opptil flere ganger om dagen. Hvilke pinner skal jeg bruke,hvilke garn, finner ikke oppskrift. Hvem er kontaktperson i x fylke.....

Så kommer de som vil sånn, eller slik. Det var ideen til starteren,men de vil ha sånn eller slik.

Jeg vil at mine skal til x by.....jeeeeses. ....

Det er helt tullete til tider. Det er snakk om voksne folk. Voksne damer.

Så har du de som sliter med å få de fine nok. Legger ut bilde, lite likes. Så har du superdamene...som har strikket i 40 år.Jeg mener om at vennen er litt skjev eller ikke perfekt så vil den nok treffe et hjerte som den smelter

Veldig godt tiltak. Håper det sprer seg. Finner inspirasjon i mange lommevenn er der. Desverre drukner det i spørsmål 

Anonymkode: 51a09...70d

Skrevet

Dette skjønte jeg lite av. Er det en gruppe som heter Lommevenn? Strikker de små menneskefigurer? 

Anonymkode: b3698...197

• Liker 4
Skrevet

Utrolig flott tiltak ja! Men må si jeg synes litt synd på initiativtaker.  Endeløse spørsmål om man "ikke bare kan levere direkte" eller "hvor er oppskriften o.l. De fleste burde forstå at et slikt prosjekt krever organisering og kvalitetssikring av det som kommer inn i forhold til hygiene.  Det får man ikke hvis folk begynner å ordne opp selv :vetikke: Allære til initiativtaker!  Håper det blir en suksess!  ( men facebookgruppa er rett og slett full av rare folk....) 

Anonymkode: feb0d...528

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjønte jeg lite av. Er det en gruppe som heter Lommevenn? Strikker de små menneskefigurer? 

Gruppe som strikker små bamser til barn som blir hentet av ambulanse. Kjempebra prosjekt!  

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gruppe som strikker små bamser til barn som blir hentet av ambulanse. Kjempebra prosjekt!  

Da ble det hele litt mer forståelig. Fint tiltak :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meldte meg inn i gruppen når det var ca 100 mdl. Hun som startet gjør en formidabel jobb. All ære til henne. Nå er det vel ca 16000 mdl

Makan til "hønshjørne" dette har blitt. Nå er det forklart i det vide og brede. Les festet vedlegg eks.

Det kommer samme spørsmål hver dag, ja opptil flere ganger om dagen. Hvilke pinner skal jeg bruke,hvilke garn, finner ikke oppskrift. Hvem er kontaktperson i x fylke.....

Så kommer de som vil sånn, eller slik. Det var ideen til starteren,men de vil ha sånn eller slik.

Så har du de som sliter med å få de fine nok. Legger ut bilde, lite likes. Så har du superdamene...som har strikket i 40 år.Jeg mener om at vennen er litt skjev eller ikke perfekt så vil den nok treffe et hjerte som den smelter

Veldig godt tiltak. Håper det sprer seg. Finner inspirasjon i mange lommevenn er der. Desverre drukner det i spørsmål 

Meld deg for all del ikke inn i koftegruppen, strikkegruppene eller andre grupper. 

For tiden så kommer det daglig minst ti spørsmål om Vendelagenser, lotepusgenser og så videre. Folk kan ikke søke. Det samme ser du i tråder her på forumet, mye lettere å opprette en ny tråd i stedenfor å måtte lete selv. Google har ikke folk oppdaget at finnes. Å komme med forslag om at folk kan google utløser et svar med spørsmål om link! 

De fleste vil i dag ha ting servert på sølvfat rett foran sin egen nesetipp. Alt annet er uakseptabelt, og oppfattes som direkte frekt å prøve og hinte om. 

Anonymkode: 969d9...6ec

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et kjempeflott tiltak!
Jeg er helt enig med deg. Når jeg melder meg inn på sider på facebook, så kikker jeg rundt på siden og ser på filer osv, utforsker siden. Det er veldig lett å oppsøke informasjon bare man bruker tid og øynene sine på det. Mange skal ha det servert rett i fleisen så fort de kommer inn i gruppen. Noen synes google er for vanskelig å bruke, ikke lett å finne frem, bla bla bla.. Blir så lei!

Det er ikke bare å opprette en gruppe og strikke og levere selv hit og dit. Det er regler/retningslinjer som må følges, spesielt når det skal leveres til ambulanse/sykehus osv. Det er flere ting i kulissene som foregår, som vi inne på siden ikke får vite noe om. Det skjer mer bak kulissene enn man tror. 

Barn bryr seg ikke om lommevenn ser litt rar ut, eller om den er fin nok. De ønsker lommevenn for å få vekk det skumle litt, få vekk fokuset på noe annet. De blir glade for morsomme rare, spesielle lommevenner. Det er sånt barn liker. Alt behøver ikke være 100 % perfekt!

Får håpe det roer seg der inne ang spørsmål i hytt og pine..går ann å søke opp informasjon helt selv..tar ikke lange tiden liksom..

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det var noe annet. Kremt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...