Gå til innhold

Hva oppnår jeg av å spise kun kyllingsalat i en mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Kyllingfile, hjertesalat, cheavytomater, mais, apentina ost på glass) 

Hva oppnår jeg av å spise dette en hel mnd? Går jeg ned i vekt? Får jeg bedre helse/mer vitaminer? 

Ulemper og fordeler?

Anonymkode: da83f...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer ikke til å ha lyst på kylling i ettertid vertfall.

Anonymkode: f0d8a...214

• Liker 30
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer ikke til å ha lyst på kylling i ettertid vertfall.

Anonymkode: f0d8a...214

Går jeg ned i vekt da? Vil gå ned ca 5-8kg

Skrevet

Hva i alle dager er cheavytomater? 

Anonymkode: bb995...c71

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er cheavytomater? 

Anonymkode: bb995...c71

Små tomater 

Skrevet

Skulle stå CHERRYTOMATER, haha

• Liker 6
Skrevet

Ingen som vet om jeg går ned noen kilo da?

Skrevet

Du oppnår garantert å bli jævlig lei av kyllingsalat. Sannsynligvis går du ned i vekt som en følge av dette, men du går like fort opp igjen når du skal begynne å spise noe annet enn kyllingsalat. Så da har du egentlig ikke oppnådd noe annet enn å altså bli lei kyllingsalat.

• Liker 22
Skrevet

Du burde virkelig få i deg litt mer fett!

Dersom du spiser kun dette i en måned, tror jeg du kommer til å fryse en hel del. Og du kommer til å bli møkklei av kyllingsalat etter maks en uke for så å overspise på sjokolade.... Lykke til..

Anonymkode: 9df1b...6af

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva oppnår jeg av å spise dette en hel mnd? Går jeg ned i vekt? Får jeg bedre helse/mer vitaminer? 

Ulemper og fordeler?

Hvis du spiser akkurat det samme en hel måned kan du jo risikere å bli feilernært. Å spørre om du går ned i vekt, er meningsløst, for det avhenger selvfølgelig av hvor mye mais, ost og kylling du spiser, samt hvor mye fett du steker dem i. Om du forbrenner 2200 kcl i løpet av en dag, og spiser kyllingsalat verdt 2200 kcl, så er det jo ganske åpenbart at du ikke går ned i vekt. 

• Liker 7
Skrevet

Dette er en pinlig idiotisk plan på så mange måter.

Anonymkode: 83894...c01

• Liker 2
Skrevet

Mener du at dette er det du skal spise til frokost, lunsj, middag og kveld i 30 dager?

Du vil gå ned i vekt hvis det totale kaloriinntaket er mindre enn ditt forbruk, altså vil du gå ned i vekt av denne dietten så lenge du ikke spiser for mye av den. Men den går like fort opp igjen når du er ferdig med prosjektet. Dette er ikke en bærekraftig diett. Fortsetter du også utover en måned kan du risikere mangelssykdommer.

Anonymkode: 98c7b...177

• Liker 2
Skrevet

Haha. Garantert møkkalei kyllingsalat om du skal spise dette fire ganger om dagen i 30 dager. Fattig også om du da ikke har er høyt matbudsjett. 

Og du kan risikere vitaminmangel og antagelig vil du bli en skikkelig slappfisk etter en måneds tid. 

Og etter denne måneden kommer du til å fråtse i alle smaker du har savna disse dagene. Sjokolade, kjøtt, ost, egg, fisk, godteri osv osv. 

Anonymkode: 60f03...da9

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ulemper og fordeler?

Du kommer til å gå ned i vekt, men når du begynner å spise normalt igjen, kan du gå det dobbelte opp igjen raskt. Spis heller sunt og variert og tren! Det tar lengre tid, men om du ønsker at resultatet skal vare, tar det tid. Du kommer og til å få mangelssykdommer...

• Liker 1
Skrevet

Vektnedgang og oppgang handler ikke om hva du spiser - men hvor mye du spiser. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du burde virkelig få i deg litt mer fett!

Dersom du spiser kun dette i en måned, tror jeg du kommer til å fryse en hel del. Og du kommer til å bli møkklei av kyllingsalat etter maks en uke for så å overspise på sjokolade.... Lykke til..

Anonymkode: 9df1b...6af

Overspise på sjokolade? Hva får deg til å tro det? Jeg liker ikke sjokolade eller godteri. Blir fort kvalm når jeg spiser 2-3 biter av en melkesjokoladeplate. Blir også kvalm av å spise 2 remse med buenosjokolade, så kan maks spise den ene remsa.

Liker heller ikke brus og saft. Kun cola, det kan jeg drikke masse av.

• Liker 1
Skrevet

Mener du at dette er det du skal spise til frokost, lunsj, middag og kveld i 30 dager?

Du vil gå ned i vekt hvis det totale kaloriinntaket er mindre enn ditt forbruk, altså vil du gå ned i vekt av denne dietten så lenge du ikke spiser for mye av den. Men den går like fort opp igjen når du er ferdig med prosjektet. Dette er ikke en bærekraftig diett. Fortsetter du også utover en måned kan du risikere mangelssykdommer.

Anonymkode: 98c7b...177

Jeg spiser bare 1-2 ganger om dagen, så frokost og kveldsmat kanskje.

hva slags mangelsykdommer?

jeg går ikke fort opp i vekt, har bra forbrenning,

men har spist drittmat i alle år, og roer meg litt ned for en stund siden, men spist konstant møkkamat i 1-2 år å gått opp ca 5kg, som jeg vil ha vekk. Derfor tenke jeg en rask slankemåte. 

• Liker 1
Skrevet

Haha. Garantert møkkalei kyllingsalat om du skal spise dette fire ganger om dagen i 30 dager. Fattig også om du da ikke har er høyt matbudsjett. 

Og du kan risikere vitaminmangel og antagelig vil du bli en skikkelig slappfisk etter en måneds tid. 

Og etter denne måneden kommer du til å fråtse i alle smaker du har savna disse dagene. Sjokolade, kjøtt, ost, egg, fisk, godteri osv osv. 

Anonymkode: 60f03...da9

Spiser to ganger om dagen takk. Kommer ikke til å spise sjokolade eller godteri heller, for jeg blir kvalm av 2-3 biter med sjokolade som sagt lengre opp :) Så godteri ogsånt er noe jeg ikke vil savne for jeg spiser det aldri uansett :) 

• Liker 1
Skrevet

Mulig du vil få vitamin og mineral mangel. 

Du sier du spiser en til to ganger for dagen? Det er altfor lite. Du kommer til å få store problemer med blodsukker og forbrenning etterhvert på denne måten.

Anonymkode: 2f88e...010

• Liker 2
Skrevet

Hm. Da må jeg begynne å spise 4 ganger om dagen kanskje. Men kutte ut gatekjøkken mat? :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...