Gå til innhold

Liker du skjegg på menn?  

39 stemmer

1. 1. Liker du skjegg på menn?

• Ja
      11
    • På noen
      14
    • Nøytral
      5
    • Nei
      9
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)

Liker du skjegg på menn? Diskuter.

Endret av Jonasmann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er egentlig ikke noe å diskutere. Har kanskje vært sammen med en eller to, men har fortrengt det. Kommer bare på en og vi var bare ff.

Anonymkode: e1061...f25

Skrevet

Jeg liker skjegg, tredagers-typen, men huden min reagerer på skjegget hvis vi kysser, så jeg foretrekker at mannen ikke har skjegg.

Anonymkode: 396aa...bfb

Gjest Hemoglobin
Skrevet

Hvordan det? Skal du spare eller barbere?

Gjest Jonasmann
Skrevet
Akkurat nå, Hemoglobin skrev:

Hvordan det? Skal du spare eller barbere?

Jeg har skjegg, og skal ikke barbere uansett hva noen sier her :P

Skrevet

Det kommer an på mannen - og på skjegget, men mange menn synes jeg blir kjekke med skjegg ja. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg synes menn med skjegg ser ustelte og møkkete ut.

• Liker 2
Skrevet

Det er shabby og vitner om latskap. I tillegg føles det som at jeg kysser noen med kjønnshår i ansiktet. 

Skjegg er totalt turn-off. Liker hudkontakt. 

Anonymkode: 4ae09...cac

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på hvordan han ser ut ellers. Enkelte menn ser utrolig flotte ut med skjegg, mens andre hadde sett bedre uten. Akkurat som om at noen kvinner er finere som blondiner, mens andre som brunetter. Finnes ingen fasit, da det er veldig individuelt. 

Skrevet

Generelt synes jeg at de fleste blir kjekkere og mer sexy med skjegg. Både tredagers og mer "ordentlig" skjegg. Men det kommer an på mannen hva som er best ;) 

• Liker 2
Skrevet

Et velstelt skjegg er mer enn helt innafor!! 3-dagers er heller aldri feil. Men ustelt og heeelt babyrumpe er ikke like innafor :plystre: 

Skrevet

Noen menn kan være sexy med skjeggvekst, mens andre ikke passer med det i det hele tatt. Men jeg er ikke spesielt stor fan av hår i ansikt, så nei, jeg liker ikke skjegg.

Skrevet
16 minutter siden, Jonasmann skrev:

Jeg har skjegg, og skal ikke barbere uansett hva noen sier her :P

Ordentlig skikkelig vikingskjegg? Det er flott dersom det er et fyldig ordentlig skjegg, som stelles og ikke minst  kler mannen. Voksne menn har en tendens til å bli "gammel" 

Anonymkode: a4f43...198

Gjest Jonasmann
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlig skikkelig vikingskjegg? Det er flott dersom det er et fyldig ordentlig skjegg, som stelles og ikke minst  kler mannen. Voksne menn har en tendens til å bli "gammel" 

Anonymkode: a4f43...198

Nei, det er ikke et viking skjegg, det er ganske kort. Liker skjegg på gamle menn jeg, synes det liksom er mer respektabelt.

Skrevet

Du mangler kategorien "HELL NO! Jeg løper i andre retningen!"
Et lite NEI får likesom ikke helt uttrykt det. 

Skrevet

før nei, nå jatakk! 
Det kommer an på om det er "jeg har ikke giddet barbert meg" eller om det er "this is my look" liksom. 
Noen menn er hot glattbarbert, andre med 3dagers, og noen med viking, men generelt er velstelt skjegg hot så lenger det passer til personen! 

Skrevet

Min mann kan ha hva han vil så lenge det ikke er nisseskjegg. 

Gjest Else-Britt
Skrevet

Nei. Liker ikke skjegg, men jeg liker evnen til å kunne ha skjegg. Litt stubber skal det være. Ikke sånne barnerumpekinn som menn med for lite testosteron (eller for mye østrogen) pleier å ha.

Skrevet

Nei.

Anonymkode: a14d5...b80

Skrevet

Foretrekker 3-dagers, men noen fungerer også med helskjegg. Samboeren er kjekkest med 3 dagers. Helskjegg er jeg usikker på da han bare har hatt det i travle perioder der barbering har utgått, det har derfor ikke vært helt stelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...