Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg sliter virkelig med å skrive søknader. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å formulere meg skikkelig. Jeg har erfaringen og flere av egenskapene som de søker etter, men klarer ikke få det ned. Noen som kan hjelpe? 😊

Anonymkode: a2d89...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Hvis du prøver å formulere deg muntlig kan det være lettere. Få en venn til å spørre deg noen spørsmål som kan komme på intervju sånn som hvorfor synes du at du passer til stillingen, vil du si at du har de og de egenskapene osv så kan du skrive ned svarene dine. Ellers bare lese maler på søknader som ligger på nett! Lykke til

Anonymkode: 98bfb...dd9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du prøver å formulere deg muntlig kan det være lettere. Få en venn til å spørre deg noen spørsmål som kan komme på intervju sånn som hvorfor synes du at du passer til stillingen, vil du si at du har de og de egenskapene osv så kan du skrive ned svarene dine. Ellers bare lese maler på søknader som ligger på nett! Lykke til

Anonymkode: 98bfb...dd9

Tusen takk for tips! 

Har prøvd dette, men funka desverre ikke så godt, da jeg er like dårlig til å formulere meg muntlig som skriftlig... har ikke skrevet søknad på noen år 😜

Skrevet

Noen som har flere tips? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...