AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Hei.. Er en mann som liker godt å slikke.. Vet ikke om det er vanlig men jo våtere en kvinne er jo meir tent og jo mer ønsker jeg å slikke saftene hennes i meg? Har også en fantasi jeg ønsker å prøve men vet ikke hvordan jeg skal spørre henne om hun ønsker det?Ønsker å slikke musa hennes etter jeg har kommet inni henne.. Anonymkode: c4470...d43
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 2 minutter siden, MiniMjau skrev: Er vel ikke helt uvanlig det? Hva er ikke uvanlig? Ts Anonymkode: c4470...d43
King in the North Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Er en mann som liker godt å slikke.. Vet ikke om det er vanlig men jo våtere en kvinne er jo meir tent og jo mer ønsker jeg å slikke saftene hennes i meg? Har også en fantasi jeg ønsker å prøve men vet ikke hvordan jeg skal spørre henne om hun ønsker det?Ønsker å slikke musa hennes etter jeg har kommet inni henne.. Anonymkode: c4470...d43 Det er jo bare å kjøre på en runde nr 2 med slikking som oppvarming.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 1 minutt siden, King in the North skrev: Det er jo bare å kjøre på en runde nr 2 med slikking som oppvarming. Men føler jeg ikke bare kan starte å slikke henne rett etter jeg har spruta inni ho.. Er ikke sikkert hun syntes noe om det så Synst jeg må snakke med henne om hun vil den men vet ikke hvordan man skal spørre... Anonymkode: c4470...d43
King in the North Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men føler jeg ikke bare kan starte å slikke henne rett etter jeg har spruta inni ho.. Er ikke sikkert hun syntes noe om det så Synst jeg må snakke med henne om hun vil den men vet ikke hvordan man skal spørre... Anonymkode: c4470...d43 Jeg ga bare madammen inntrykk av at jeg ville pule igjen. Når hun lurte på om hun skulle vaske seg, sa jeg bare nei, og gikk ned på henne. ingen protester da 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 12 minutter siden, King in the North skrev: Jeg ga bare madammen inntrykk av at jeg ville pule igjen. Når hun lurte på om hun skulle vaske seg, sa jeg bare nei, og gikk ned på henne. ingen protester da Har dere snakket om det i ettertid? Ts Anonymkode: c4470...d43
Nowayback Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men føler jeg ikke bare kan starte å slikke henne rett etter jeg har spruta inni ho.. Er ikke sikkert hun syntes noe om det så Synst jeg må snakke med henne om hun vil den men vet ikke hvordan man skal spørre... Anonymkode: c4470...d43 Prøv dette; "Er det greit hvis jeg slikker deg etter at jeg har kommet inni deg?" Og så sier hun enten ja eller nei.. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, mann_86 skrev: Prøv dette; "Er det greit hvis jeg slikker deg etter at jeg har kommet inni deg?" Og så sier hun enten ja eller nei.. Jo greit å være direkte, men frykter bare hun blir å steile av mitt spørsmål.. Har gitt tydelig yttrykk for at hun ikkje liker sæd Anonymkode: c4470...d43
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #10 Skrevet 24. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo greit å være direkte, men frykter bare hun blir å steile av mitt spørsmål.. Har gitt tydelig yttrykk for at hun ikkje liker sæd Anonymkode: c4470...d43 Det er da ikke hun som skal like sæden i denne situasjonen, men at du gjør det. Herregud, bare spør.. Prøv å vær litt åpen om ønsker Anonymkode: 509b7...6be
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #11 Skrevet 24. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo greit å være direkte, men frykter bare hun blir å steile av mitt spørsmål.. Har gitt tydelig yttrykk for at hun ikkje liker sæd Anonymkode: c4470...d43 Ikke spør, sørg for at hun ikke kommer og så hiver du deg til 😋 Jeg er dame... En god runde med tunga sier vi sjelden nei til 😁 Anonymkode: 61ba8...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #12 Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke spør, sørg for at hun ikke kommer og så hiver du deg til 😋 Jeg er dame... En god runde med tunga sier vi sjelden nei til 😁 Anonymkode: 61ba8...a3e Hvordan er ditt forhold til sæd da? Ts Anonymkode: c4470...d43
Gjest OxBall Skrevet 24. januar 2017 #13 Skrevet 24. januar 2017 Ikke spør henne du kan få lov. Du må komme mens du er på toppen, og åle deg ned og bare starte å slikke henne. Hvis hun ikke vil, så vil hun nok skyve deg vekk, eller gi tegn på at det ikke er greit.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #14 Skrevet 24. januar 2017 2 minutter siden, OxBall skrev: Ikke spør henne du kan få lov. Du må komme mens du er på toppen, og åle deg ned og bare starte å slikke henne. Hvis hun ikke vil, så vil hun nok skyve deg vekk, eller gi tegn på at det ikke er greit. Ts Får prøve å se neste gang vi har oss.. Hun liker best å ri meg når jeg kommer.. Si den kommer lengst inn da og at hun kjenner at jeg kommer bedre.. Anonymkode: c4470...d43
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #15 Skrevet 24. januar 2017 Jeg tenker at det kanskje er best hvis du sier ifra på forhånd? Det er ikke noe galt med fantasien din synes jeg, hadde samboeren min ønsket det så hadde jeg ikke syntes det var ekkelt. MEN! Han får ikke slikke eller begynne å stimulere meg rett etter at jeg har hatt orgasme fordi klitoris er skikkelig overfølsom og "mett" rett etterpå! Derfor kan hende det er best at hun venter med sin til runde to? Anonymkode: 9435e...7c2 2
Gjest OxBall Skrevet 24. januar 2017 #16 Skrevet 24. januar 2017 Han må jo komme før henne, for så å slikke henne til orgasme.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #17 Skrevet 26. januar 2017 Ingenting av det du nevner er uvanlig. Tror alle blir mer kåt av kjønns saftene og vil du slikke henne med dine safter på er det ikke noe større greie enn å starte å varme opp til runde to det. Anbefaler å bruke noen minutter på å la henne puste ut og stryke på kroppen hennes og kose før du krabber ned igjen med propell tunga Anonymkode: 99421...28c
Stina1 Skrevet 27. januar 2017 #18 Skrevet 27. januar 2017 Noke av det beste med sex er å kunne bruke lang tid på å suge ho. Gjerne gje ho mange orgasmar og gjerne multi... når ho sug meg, går det i munnen på ho. Og ho svel det ned åg. Reinsleg :-) :-) det hender støtt og stadig eg sug ho rett etter det har gått for meg i ho. Ser ingen ting gale med det. Ho svel min sperm. Då må eg klare å smake på det sjølv åg?.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #19 Skrevet 27. januar 2017 På 24. januar 2017 den 16.20, AnonymBruker skrev: Hei.. Er en mann som liker godt å slikke.. Vet ikke om det er vanlig men jo våtere en kvinne er jo meir tent og jo mer ønsker jeg å slikke saftene hennes i meg? Har også en fantasi jeg ønsker å prøve men vet ikke hvordan jeg skal spørre henne om hun ønsker det?Ønsker å slikke musa hennes etter jeg har kommet inni henne.. Anonymkode: c4470...d43 Skulle ønske du var min mann.. Anonymkode: e1c50...83c 2
Stina1 Skrevet 27. januar 2017 #20 Skrevet 27. januar 2017 Eg syns att alle damer fortjena å bli ekstra godt behandla seksuelt. Å gje seg god tid der nede er eit totalt must!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå