AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Hadde spotting siste uken i oktober Så mensen fra 11 november til 18 november Pause kun i 1 uke og mensen igjenn Fra 23 november i 5 dager ca så pause i 3-4 dager. :/ så kom mensen igjenn fra 1 desember til 5 desember. Pause i noen dager og mensen igjenn fra 12 des til 19 desember ca :/ Har ikke fått mensen etter dette. Så spm mitt kan jeg være heldig å bli gravid opp i alt dette ? Eller går det faktisk ikke Har aldri før hatt så uregelmessig mens i mitt liv , gynokologen mente det bare var pga stress og at ingen ting var galt. ( sjekket meg i november ) Anonymkode: 5293a...4b5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Klart du kan bli gravid til tross for dette. Du kan fint ha hatt eggløsninger oppi det rotet der. Ta en graviditetstest. Hvis den er negativ, er du bare uregelmessig fortsatt. Anonymkode: 39ea2...70d
mortilen Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Ta eggløsningstester for å sjekke om du får eggløsning:-) Du kan fint ha det selvom menstruasjonen er uregelmessig.. men det vil nok sikkert variere. Jeg hadde nok selv tatt noen tester og fått det kartlagt. Dersom du aldri får positivite tester hadde jeg tatt en tur til legen igjen.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Mensen kom i dag dessverre Har en app på mobilen som skal regne ut ca når eggløsning er og den indikerer til rundt 5 februar . Kan det stemme at det kan være så tett på mensen slutt , ( la oss si jeg blir ferdig rundt den 2 februar ) kan eggløsning da allerede være 5 feb? Anonymkode: 5293a...4b5
prover87 Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 Eggløsning er normalt 12-14 dager FØR forventet mens. Og det er denne perioden som er viktig i forhold til fertilitet. Denne perioden skal det ikke være særlige individuelle forskjeller på (så lenge du ikke har et problem med fertiliteten). Mens det er perioden fra mens til eggløsning som varierer mer fra person til person og da gir veldig varierende sykluslengder for forskjellige personer. Det er i hvert fall slik jeg har forstått det 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå