AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Del Skrevet 24. januar 2017 Hei! Driver å trener og til frokost spiser jeg havregrøt med bare syltetøy og thats it. Men føler det blir litt kjedelig. Tenker kanskje å helle oppi peanøttsmør og, funker det? Evt noe annet? Anonymkode: 2b89c...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2017 #2 Del Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Driver å trener og til frokost spiser jeg havregrøt med bare syltetøy og thats it. Men føler det blir litt kjedelig. Tenker kanskje å helle oppi peanøttsmør og, funker det? Evt noe annet? Anonymkode: 2b89c...032 Litt salte peanøtter på toppen er knallgodt i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 24. januar 2017 #3 Del Skrevet 24. januar 2017 Sukrin Gold, kanel og hakkede mandler eller valnøtter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Del Skrevet 24. januar 2017 1 minutt siden, Ella1 skrev: Sukrin Gold, kanel og hakkede mandler eller valnøtter. Sukrin er altså bare sukker? Men har du teste peanøttsmør? Anonymkode: 2b89c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serana Skrevet 24. januar 2017 #5 Del Skrevet 24. januar 2017 Frukt og bær. Hakkede nøtter er kanskje godt. Peanøttsmør er jeg usikker på, men du kan jo prøve en gang om du er nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 24. januar 2017 #6 Del Skrevet 24. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sukrin er altså bare sukker? Men har du teste peanøttsmør? Anonymkode: 2b89c...032 Sukrin Gold er sukkererstatning med kun 2% av kaloriene som er i vanlig brunsukker. Har ikke smakt med peanøttsmør, men det er sikkert godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Del Skrevet 24. januar 2017 Har ikke testa med peanøttsmør, for det er jeg ikke så glad i. Men, jeg pleier å lage med små eple biter og kanel (dropper sukker og salt). 2-3 kjappe minutter i mikroen, så er det ferdig. Ellers er blåbær også godt. Anonymkode: a2e59...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #8 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg pleier å stikke en teskje med peanøttsmør nedi den varme grøten, venter ett minutt og rører så om et par ganger. Jeg synes det er godt, men om du vil like det aner jeg ikke! Har pleid å variere med en kvart banan, eller litt eple og kanel. Anonymkode: 933a5...840 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Del Skrevet 24. januar 2017 4 minutter siden, Ella1 skrev: Sukrin Gold er sukkererstatning med kun 2% av kaloriene som er i vanlig brunsukker. Har ikke smakt med peanøttsmør, men det er sikkert godt ja Men smaker det som vanlig sukker? Anonymkode: 2b89c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #10 Del Skrevet 24. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke testa med peanøttsmør, for det er jeg ikke så glad i. Men, jeg pleier å lage med små eple biter og kanel (dropper sukker og salt). 2-3 kjappe minutter i mikroen, så er det ferdig. Ellers er blåbær også godt. Anonymkode: a2e59...2fd Ok takk. Må egentlig ha i meg endel proteiner vettu. Noen tips for hva jeg kan da putte i havregrøten? Anonymkode: 2b89c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2017 #11 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men smaker det som vanlig sukker? Anonymkode: 2b89c...032 Noen liker det veldig godt, og noen, som meg, klarer ikke bismaken. Du må nesten bare smake det selv og se Endret 24. januar 2017 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. januar 2017 #12 Del Skrevet 24. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok takk. Må egentlig ha i meg endel proteiner vettu. Noen tips for hva jeg kan da putte i havregrøten? Anonymkode: 2b89c...032 Har lest om noen som rører inn egg i grøten, men har ikke smakt dette selv. Og Cottage cheese kan du sikkert røre inn, det smaker jo ganske nøytralt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #13 Del Skrevet 24. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å stikke en teskje med peanøttsmør nedi den varme grøten, venter ett minutt og rører så om et par ganger. Jeg synes det er godt, men om du vil like det aner jeg ikke! Har pleid å variere med en kvart banan, eller litt eple og kanel. Anonymkode: 933a5...840 Ok. Men hvor mye peanøttsmør bør jeg ha i ca? Pleier å ha 3dl melk og 1,5 dl gryn. Anonymkode: 2b89c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullgenser Skrevet 24. januar 2017 #14 Del Skrevet 24. januar 2017 Granateple er kjempegodt på havregrøt, synes jeg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 24. januar 2017 #15 Del Skrevet 24. januar 2017 Peanøttsmør er dritgodt oppi havregrøten! Spesielt hvis du har noe søtt oppi i tillegg - type frukt, bær eller syltetøy kanskje. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 24. januar 2017 #16 Del Skrevet 24. januar 2017 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok takk. Må egentlig ha i meg endel proteiner vettu. Noen tips for hva jeg kan da putte i havregrøten? Anonymkode: 2b89c...032 Jeg elsker peanøtter og peanøttsmør, men likte det ikke i havregrøt. Jeg bruker smørøye på grøt. Du trenger da ikke ha noe spesielt i grøten for å få i deg protein? Glemte: Peanøtter er en god fettkilde, og bare en middels god proteinkilde. Endret 24. januar 2017 av Pringle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #17 Del Skrevet 24. januar 2017 5 minutter siden, Rosewood skrev: Peanøttsmør er dritgodt oppi havregrøten! Spesielt hvis du har noe søtt oppi i tillegg - type frukt, bær eller syltetøy kanskje. Nam! Hvor mye har du oppi? Har du det oppi imens du tar i vann og gryn også blander du alle tre tinga tilsammen? Anonymkode: 2b89c...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #18 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg blander chiafrø og kanel i havregrøten. Eventuelt gresskarkjerner/valnøtter/eple/blåbær. Kommer an på hva jeg har lyst på. Da blir det en kickstart på dagen (i det minste næringsmessig). Anonymkode: 0fe04...a6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #19 Del Skrevet 24. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Men hvor mye peanøttsmør bør jeg ha i ca? Pleier å ha 3dl melk og 1,5 dl gryn. Anonymkode: 2b89c...032 Til den mengden ville jeg prøvd med en god spiseskje, tenker jeg. Du kan jo prøve deg litt frem. Jeg bruker en teskje fordi jeg lager en mindre porsjon grøt (og fordi peanøttsmør er så energitett). Anonymkode: 933a5...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 24. januar 2017 #20 Del Skrevet 24. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye har du oppi? Har du det oppi imens du tar i vann og gryn også blander du alle tre tinga tilsammen? Anonymkode: 2b89c...032 En teskje ca, tar den oppi skålen når den er ferdig og rører den litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå