Gå til innhold

Kjapp sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Dama ønsker ofter å ha litt kjapp sex, spesielt på dagtid. Da hun ofter bruker vibrator mens vi har sex kommer hun relativt fort. Sist vi hadde oss trekte hun seg unna når hun hadde fått orgasme.. La seg med ryggen til meg og ba meg runke og ordne min egen orgasme.. Om jeg ikke ønsket å gjøre det forran henne fikk jeg gå på toalette, men jeg måtte uansett runke til jeg fikk orgasme.. Jeg gjor forsiktig som jeg fikk beskjed om å lå rett bak henne å runket til jeg kom.. Er det normalt at jenter ber sine menn ordne deres egen orgasme når hun kommer først? Evt hvor ville dere mannen skulle gjort det. Sammen meg deg eller gått på toalette? Blir i ettertid nå litt tent av tanken på at jeg onanerte til jeg kom rett ved siden av henne, selv om jeg tidligere har tenkt og sakt at jeg aldri ble å greie å få meg til å gjøre dette.. 

Anonymkode: ff21c...969

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun virker litt lat.

Anonymkode: 98023...d95

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes det er litt dårlig. Hun skal jo bry seg om din nytelse også..ihvertfall runke eller suge deg...men veldig rart at hun ikke vil pules videre fordi hun kom, de kan jo komme 20 ganger uten at det er noe problem-.

Anonymkode: 60c26...16e

• Liker 6
Skrevet

Ts hær.. Hun har besandig holdt på til jeg har kommet tidligere og har villet at jeg skulke komme.. Har også flere ganger runket og sugd til jeg kom.. 

Var liksom som om hun hadde planlagt dette så lurer på om det var pga at jeg har sakt tidligere at jeg ikke vil runke foran henne eller når hun vet om at jeg gjor det.. 

Skrevet

Tror det hadde vert alt for stor turn off for meg til at jeg kunne fått noen orgasme hvis mannen hadde sagt noe sånn. 

Anonymkode: 2413a...ce8

Skrevet

Har du noen gang kommet først, og så stoppet uten å gi henne orgasme etterpå? Hevn? Eller kanskje hun er lei av at du bruker lengre tid.

Anonymkode: 81655...852

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang kommet først, og så stoppet uten å gi henne orgasme etterpå? Hevn? Eller kanskje hun er lei av at du bruker lengre tid.

Anonymkode: 81655...852

Ja, er nok redd jeg har kommet mye oftere enn henne når cv har hatt sex.. Hun kommer svært sjeldent uten at vi bruker vibrator samtidig så når ikke den er tilgjengelig er det nesten ikke vits å prøve å få henne til å komme

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det hadde vert alt for stor turn off for meg til at jeg kunne fått noen orgasme hvis mannen hadde sagt noe sånn. 

Anonymkode: 2413a...ce8

Ts her.. 

Trodde heller ikke jeg skulle få til å komme, men ble litt tent sv at hun viste jeg lå å runka rett bak henne.. 

Skrevet

Ja, det er normalt en gang inn i mellom.

Anonymkode: b336c...f03

• Liker 1
Skrevet

Ts her.. Somsakt så er jeg ikke provosert eller sint på henne pga dette.. For meg er det helt greit at hun ikke ville ha mer sex og somsakt så ble jeg faktisk tent av å onanere rett ved siden sv henne.. Jeg fikk orgasme som hun ville og hun hjalp meg å tørke opp og smilte og var fornøyd etterpå.. Ville bare vite om det er normalt at partner ber den andre part ordne seg selv etter at dem selv har kommet? Og evt om folk gjør det i samme rom som partnwr eller går i ett annet rom

Skrevet

For meg høres det spesielt ut. Men folk er forskjellige. Men for min del hadde jeg digget om mannen kunne fortsette etter jeg hadde kommet. Som regel har han ikke sjans til å holde igjen når det går for meg. Jeg kan komme mange ganger, men det får jeg ikke sjans til da. Heldigvis gir han meg ofte orgasme under forspillet. 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, _Malene skrev:

For meg høres det spesielt ut. Men folk er forskjellige. Men for min del hadde jeg digget om mannen kunne fortsette etter jeg hadde kommet. Som regel har han ikke sjans til å holde igjen når det går for meg. Jeg kan komme mange ganger, men det får jeg ikke sjans til da. Heldigvis gir han meg ofte orgasme under forspillet. 

Hvorfor virker det spesielt ut for deg? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor virker det spesielt ut for deg? 

Spesielt å avbryte sex og be partneren ordne seg selv. Men som jeg sa, folk er forskjellige. Whatever floats your boat.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tent enormt på at samboeren fikset seg selv vedsidenav meg, men jeg ville nok sett på. Kanskje det var derfor? 

• Liker 2
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Dama ønsker ofter å ha litt kjapp sex, spesielt på dagtid. Da hun ofter bruker vibrator mens vi har sex kommer hun relativt fort. Sist vi hadde oss trekte hun seg unna når hun hadde fått orgasme.. La seg med ryggen til meg og ba meg runke og ordne min egen orgasme.. Om jeg ikke ønsket å gjøre det forran henne fikk jeg gå på toalette, men jeg måtte uansett runke til jeg fikk orgasme.. Jeg gjor forsiktig som jeg fikk beskjed om å lå rett bak henne å runket til jeg kom.. Er det normalt at jenter ber sine menn ordne deres egen orgasme når hun kommer først? Evt hvor ville dere mannen skulle gjort det. Sammen meg deg eller gått på toalette? Blir i ettertid nå litt tent av tanken på at jeg onanerte til jeg kom rett ved siden av henne, selv om jeg tidligere har tenkt og sakt at jeg aldri ble å greie å få meg til å gjøre dette.. 

Ta den aktive rollen når dere har sex. Slikk og fingre henne til orgasme før du tar henne hardt og bestem bakfra. Når du roter inne i henne med pikken mens hun bruker vibrator på klitten for å føle nytelse, er det slik at dere driver med hver deres ting. Lykke til!

Endret av beck
  • Liker 2
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er nok redd jeg har kommet mye oftere enn henne når cv har hatt sex.. Hun kommer svært sjeldent uten at vi bruker vibrator samtidig så når ikke den er tilgjengelig er det nesten ikke vits å prøve å få henne til å komme

Oral. Har du prøvd  å slikkepott henne til orgasme?

Anonymkode: e75dd...be3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oral. Har du prøvd  å slikkepott henne til orgasme?

Anonymkode: e75dd...be3

Ja, har prøvd å gjort dette flere ganger.. 

Ts

Skrevet

Kanskje hun er lei av å føle at det er slik hun blir behandlet av deg? Nå synser bare jeg, for jeg aner ikke noe om deres sexliv. Men vi jenter er jo litt sånn, at tenker du bare på deg selv i senga en periode så får du igjen 😃

Anonymkode: e1d92...5f1

• Liker 1
Skrevet

Dette er dårlig.... Det hender samboeren min må runke, hvis det tar veldig lang tid og jeg blir veldig sår - men jeg ''hjelper'' alltid til og viser interesse for det. Denne damen virker litt lat. Virker merkelig at hun snur ryggen til og ber deg ordne det selv.

Skrevet
1 time siden, boblevann skrev:

Dette er dårlig.... Det hender samboeren min må runke, hvis det tar veldig lang tid og jeg blir veldig sår - men jeg ''hjelper'' alltid til og viser interesse for det. Denne damen virker litt lat. Virker merkelig at hun snur ryggen til og ber deg ordne det selv.

Ser jo at di fleste mener hun ikke burde gjort det og ivertfall ikke latt meg holde på alene.. Nå er vel kansje jeg litt trangsynt og ikke ønsker å tro hun gjorde dette for å være "slem.. Kan det tenkes at hun snudde seg bort fordi jeg tidligere har sakt jeg ikke ville greid å onanere mens hun så på? Hadde nok aldri fått meg til å gjøre da heller om hun skulle ligge å sepå meg, selv om jeg var veldig kåt når hun trekte seg bort.. Fikk nå inntrykk av at hun likte det, da hun snudde seg mot meg og smilte veldig rett etter at jeg kom.. Hun hentet noe å tørke med og trørket magen min ren uten at jeg trengte å si noe.. Hun vet jeg ofte onanerer når hun ikke er tilstede og har spurt om jeg bruket å holde på til jeg kommer, hvor jeg gjor det og hvor jeg liker å sprute når jeg onanerer.. 

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...