Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger håret mitt litt SOS hjelp føler jeg. Jeg har 'vanlig' tynt/fint hår, men det er behandlet og er slitt/tørt i endene.

Finnes det en hårkur som kan hjelpe meg å få noe mer mykt og fint hår igjen? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) hadde akkurat samme problem som deg, og slik det høres ut har jeg sikkert omtrent samme hår som deg. Har prøvd mye og ingen ting har hjulpet mere enn akkurat der og da om du skjønner!. Men nå har jeg funnet en hårkur som du skal ha i håret etter at du har vasket det, som ikke skal skylles ut. Den hjelper både der og da og i det lange løp:)

Schwarzkopf: bonacure repair.

Den kommer i to flasker som er i samme pakke, den ene er en spray som du skal spraye i håret og børste gjennom, den andre er mere som en krem som du skal ha på etterpå:)funker veldig veldig bra på meg.Håret blir skinnende, mykt og du får bort de flisete tuppene og hårene som stikker ut :ler:. Dessuten forsvinner også flokene om du skulle være plaget med det:)

koster ca 120kr med frisør, er veldig drøy i bruk. Har hatt min i nesten 5 mnd og enda er det mye igjen:)

Skrevet

Jeg liker joico sin rekonstructor.

Og kerastase sin fra nutritive serien!

Begge gjør håret mykt.

Men joico sin er en proteinkur. Elsker den.

Gjør håret mitt mykt hvis jeg tar i balsam etter kuringen.

Tror den er mange sin favoritt! :)

Skrevet

Da skal jeg jammen prøve Schwarzkopf sin som er i kremform!

Jeg er så lei av det ser så tørt og sprøtt ut i lengdene..

Det rare er at tidligere når jeg brukte kuren fra Joico funket den bra, men nå blir det ikke noe mykere av den! syns nesten det virker som om det blir enda tørrere? :-? Vet du evnt hvorfor Carmen?

Skrevet

Det rare er at tidligere når jeg brukte kuren fra Joico funket den bra, men nå blir det ikke noe mykere av den! syns nesten det virker som om det blir enda tørrere? :-? Vet du evnt hvorfor Carmen?

ja det burde du gjøre. den er kjempebra:) perfekt for slitte tupper og slitt/behandlet hår.

og det beste av alt er at den hjelper og forebygger i lengden:)

lykke til :)

Gjest Étoile
Skrevet

Håret kan bli sprøtt dersom du bruker for mye proteinkurer. (Reconstructor er en proteinkur). Håret trenger fuktighet i tillegg, egentlig bør du bruke balsam eller fuktighetskur hver gang etter at du har brukt proteinkur.

Jeg liker den som heter Moisturizer fra Joico.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den grønne krukken i Resistance serien til Kerastace er min nye favoritt.

Ellers likte jeg en fra Aveda? En rund tube-aktig greie som luktet kokos.. Alt bortsett fra lukten var bra. Joico er ok den også, men den lukter veldig sterkt kunstig banan..

Skrevet

Kerastase Nutritive Masquintense gir både proteiner og fuktighet i samme kur, slik at du slipper to separate kurer.

Gjest Anonymous
Skrevet
Den grønne krukken i Resistance serien til Kerastace er min nye favoritt.  

Ellers likte jeg en fra Aveda? En rund tube-aktig greie som luktet kokos.. Alt bortsett fra lukten var bra. Joico er ok den også, men den lukter veldig sterkt kunstig banan..

hva er den grønne for?

protein? fuktighet?

hva er forskjellen på den og den fra nutritive?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...