AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Hei alle! Vi prøver å bli gravide og jeg sluttet på Cerazette i midten av oktober. Har et barn på 1.5 år som ikke var planlagt, så vi har aldri vært prøvere før, det er vanvittig spennende!Etter pilleslutt hadde jeg blødninger ofte og i hytt og pinevær frem til desember og fikk da endelig en vanlig syklus på 32 dager.Er ifølge beregningene mine nå 9 dager siden eggløsning. For to dager siden og idag har jeg fått lys rosa blod på papiret men ikke noe i trusa. Kan det være festeblødning?Hadde mild menskrampe også 7 dpo men kan ikke si jeg kjenner så veldig mye idag.. hvordan var evt deres festeblødning? Tror dere det kan være det? Jeg hadde ikke sist.Tok bilde av papiret men vet ikke om det egner seg å legge ut på nett 😂Har tatt graviditetstester de 3 siste dagene fordi jeg ikke klarer å vente men de er negative :/ Anonymkode: 5d029...0cf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Ja, det kan være festeblødning. Jeg fikk både friskt og gammelt blod rundt 9 dpo. Er nå gravid. Fikk positiv test 11-12 dpo. Anonymkode: ea8b1...7bf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Ååå håper sånn at det er det! Hadde du mensmurringer også? Jeg fikk litt mer blod nå, i trusa😨 Hvilken type test anbefales? Jeg har brukt RFSU sin "test ofte" samtidig med noen billige tester fra ebay. Anonymkode: 5d029...0cf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ååå håper sånn at det er det! Hadde du mensmurringer også? Jeg fikk litt mer blod nå, i trusa😨 Hvilken type test anbefales? Jeg har brukt RFSU sin "test ofte" samtidig med noen billige tester fra ebay. Anonymkode: 5d029...0cf Hvor mye blod er det snakk om? Hvis det er noen dråper tipper jeg det er festeblødning. Er det litt mer enn det, ville jeg tenkt at det er for tidlig mens som kommer.. Håper du får positiv g test om noen dager da 😁 Anonymkode: 4469a...550
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 Litt stikking i magen, men ikke mye. Har ikke prøvd RFSU sine tester. Jeg kjøpte noen på billige-tester.no. Tror de kanskje har noen som er mer følsomme enn de jeg kjøpte. Anonymkode: ea8b1...7bf
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 Takk for svar! 7dpo var det såvidt pittelitt, 8dpo ingenting og idag måtte jeg finne frem truseinnlegget etter at jeg postet, men har fortsatt håp.. Har googlet at det godt kan være en mengde uten at det trenger være mens. Tror jeg skal på butikken og kjøpe rfsu sin "test tidlig" nå, fordi den kan gi svar 4 dager før forventet mens. Idag er det 5 dager til forventet mens så da har jeg den klar til i morgen tidlig. Neste eggløsning er jeg bortreist to uker med jobben så jeg håper virkelig det klaffer nå! Anonymkode: 5d029...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå