AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg har en dårlig dag og nå klarer jeg nesten ikke holde tårene tilbake. Vil bare dra hjem, men tørr ikke det heller. Vil ikke at folk skal se at jeg gråter. I tillegg overhørte jeg noen snakke bak ryggen min og jeg vil bare bort herifra. Hva gjør jeg? Må snart ut fra kontoret her . Anonymkode: 4f7a6...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Del Skrevet 24. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en dårlig dag og nå klarer jeg nesten ikke holde tårene tilbake. Vil bare dra hjem, men tørr ikke det heller. Vil ikke at folk skal se at jeg gråter. I tillegg overhørte jeg noen snakke bak ryggen min og jeg vil bare bort herifra. Hva gjør jeg? Må snart ut fra kontoret her . Anonymkode: 4f7a6...2d2 Hvor gammel er du? Anonymkode: 4c284...095 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Del Skrevet 24. januar 2017 28 skjønner at jeg ikke høres sånn ut altså, men det er helt krise. Jeg burde sikkert bare ikke dratt på jobb i dag. Anonymkode: 4f7a6...2d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morene Skrevet 24. januar 2017 #4 Del Skrevet 24. januar 2017 Dette høres leit ut har du noen rutiner du kan iverksette for å roe deg ned ol.? Nå vet jeg ikke hva dette gjelder, eller hvilken situasjon du er i, men for min del kan en kopp te eller bare et glass vann hjelpe for å roe meg ned igjen. Og ikke minst å puste dypt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Del Skrevet 24. januar 2017 Gå på do og sette deg ned på dolokket? Puste og roe deg ned litt? 5 min timeout? Anonymkode: 0c4f0...a81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #6 Del Skrevet 24. januar 2017 Det hjalp litt å puste inn og ut. Og kom meg usett på do heldigvis. Anonymkode: 4f7a6...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Del Skrevet 24. januar 2017 Huff. Dette er en problemstilling jeg selv har vært borti før. Jeg løste det ved å sitte på do, og vente til det verste hadde gått over, og så sa jeg ifra til ledelsen om at jeg hadde fått migrene og måtte hjem og ta smertestillende. Da var det ingen som syntes jeg så svak ut for at øynene mine var litt puffy. Anonymkode: 9a2d2...af1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AvocadoMelon Skrevet 24. januar 2017 #8 Del Skrevet 24. januar 2017 huff den følelsen er ikke god. Fikk den forleden på jobb selv. Nå er jeg i en jobb jeg er ganske lei av men er nødt til å ha. Og når man da blir møtt av gretne kollegaer og kjipe kunder så følte jeg tårene presse på.. klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 24. januar 2017 #9 Del Skrevet 24. januar 2017 Stakkars, jeg føler meg deg Jeg var også så trist i dag (på skolen) at jeg nærmest løp inn på do og var der i 5min for å ta meg sammen. Jeg slet skikkelig med å holde tårene tilbake. Det er ingen god følelse. Håper alt ordner seg for deg snart <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WeirdAlien Skrevet 28. januar 2017 #10 Del Skrevet 28. januar 2017 Føler så inderlig med deg. Jobbet i matbutikk for 2 år siden (jobber nå i en annen butikk) og en mann snakket litt bryskt til meg i kassa. Det var ikke hans feil, jeg var bare så utrolig sliten inni meg. Den lille dråpen veltet lasset og jeg måtte gjemme meg på doen for å gråte. Det var ingen mulighet til å få gå tidlig den dagen heller fordi jeg var alene på jobb og sjefen i den butikken hadde aldri noensinne godtatt at jeg skulle få gått tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #11 Del Skrevet 28. januar 2017 Om noen merker det, så dra en hvit løgn og si du fikk litt dårlige nyheter hjemmefra/ fra familie/ venner som du ikke vil prate om Anonymkode: 38c9e...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 29. januar 2017 #12 Del Skrevet 29. januar 2017 Håper det går bedre med deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #13 Del Skrevet 31. januar 2017 Tusen takk. Det går bedre nå, men er veldig lei og sliten av jobben. Og det dårlige arbeidsmiljøet eller hvertfall følelsen av at jeg ikke passer inn. Anonymkode: 4f7a6...2d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #14 Del Skrevet 4. februar 2017 Føler med deg, har det på samme måte selv. Søk ny jobb! Er sånt sted ødelegger selvtilliten din. Kom deg bort! Anonymkode: a08f0...c66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #15 Del Skrevet 4. februar 2017 Alle har hatt en sånn dag og det er kjipt, håper du kom deg gjennom den. Men om du overhørte noen snakke bak ryggen din er det absolutt ikke greit. Voksne mennesker kan ikke oppføre seg slik på en arbeidsplass, utrolig umodent. Da hadde jeg konfrontert dem! Anonymkode: 582ea...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå