Gå til innhold

Dirtysnapping - Inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er alle så opptatt av dirtysnapping for tiden? Og hvorfor akkurat på snap? Føler at alle spør etter det nå for tiden.

Jeg bruker min snap kun for familie og venner, men ser ut som mange bruker det til å adde random folk! 

Hva er deres erfaring med det?

Anonymkode: e94ab...873

Skrevet

Dirtysnapper du ikke? Det er jo guds Gave til kjedelige dager :) Dirtysnapper med flere, både tekst og bilder. Gøy og pirrende.  

Anonymkode: b5f71...390

Skrevet

Dette går ut på å sende "vågale" bilder til helt fremmede?

eller til folk man kjenner?

Skrevet

Hvordan få damer med på dirtysnapping!?  Jeg har også lyst på dirtysnapper:nori:

• Liker 2
Skrevet

Trodde virkelig voksne mennesker i 2017 var mer opplyst enn å sende nakenbilder til fremmede mennesker. Ok, gjør det, men jeg synes aldeles ikke synd i deg når de er spredt verden rundt. 

Og nei, snapchater forsvinner ikke. Det er absolutt ingen problem å lagre en snapchat.

• Liker 6
Skrevet

Snapchat bilder kan lagres og det er det mange som gjør.

Anonymkode: e9b2f...429

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snapchat bilder kan lagres og det er det mange som gjør.

Du skal være rask på labben da, om du får et nakenbilde for vises i 5 sekunder fks.

Anonymkode: 48de7...a11

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal være rask på labben da, om du får et nakenbilde for vises i 5 sekunder fks.

Finnes programmer som lagrer alle bilder automatisk😉

Anonymkode: a966b...a52

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smarttelefoner tar screenshots på et sekund. 

Anonymkode: 5bc5c...84e

Skrevet
9 timer siden, boblevann skrev:

Trodde virkelig voksne mennesker i 2017 var mer opplyst enn å sende nakenbilder til fremmede mennesker. Ok, gjør det, men jeg synes aldeles ikke synd i deg når de er spredt verden rundt. 

Og nei, snapchater forsvinner ikke. Det er absolutt ingen problem å lagre en snapchat.

De glemmer dette i øyeblikket etter å ha lest ferdig om advarsel om dette, du ser jo bare i selfie tråden.  Ingen av de som legger ut bilder av seg selv husker advarslene om å legge ut bilder på nettet, og ingen der advarer de mot dette.

Litt av noen ansvarsfulle voksne personer ja. 

Anonymkode: 9479d...466

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De glemmer dette i øyeblikket etter å ha lest ferdig om advarsel om dette, du ser jo bare i selfie tråden.  Ingen av de som legger ut bilder av seg selv husker advarslene om å legge ut bilder på nettet, og ingen der advarer de mot dette.

Litt av noen ansvarsfulle voksne personer ja. 

Anonymkode: 9479d...466

Pytt pytt, hva gjør man ikke for noen likes? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger å sende dirty snaps. Men jeg gjør det til noen venner av meg. Veldig spennende og pirrende å få dirty snaps😉

Anonymkode: d8732...b94

Skrevet

Sender dirtysnaps selv, men selvfølgelig uten ansikt. Bryr meg lite om slike bilder blir spredt rundt, da ingen kjenner igjen at det er meg. 

• Liker 1
Skrevet

Har kun sendt til samboer og han fikk heller ikke før ting var begynt å bli seriøst. Jeg skulle vel aldri sende noe sånt, for alt blir lagret uansett. Alt som sendes over nett kan finnes igjen og snapper er ikke krypterte. Men så vet jeg det gleder han, og jeg synes det er gøy, så da ble det sånn.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Så lenge bildene ikke kan kobles til ansiktet, så bryr jeg meg ikke. Hvis man ikke vil sende bilder, så sier man i fra.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smarttelefoner tar screenshots på et sekund. 

Anonymkode: 5bc5c...84e

Da får jo den som har sendt bilde beskjed om at det er tatt skjermbilde....

Skrevet
4 minutter siden, canacas skrev:

Legger bare alt ut på mystory jeg :alice:

Da er det nok ikke mye dirty der :P 

Gjest NorahLudoAllis
Skrevet
10 timer siden, canacas skrev:

Legger bare alt ut på mystory jeg :alice:

Det er faktisk jævlig kjipt med alle de knappene som er så tett på hverandre :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...