AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Noen som vil innrømme at dere er journalister, eller gjemmer dere dere i skyggene ? Anonymkode: 0ea78...868
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Jeg vet at de henger her inne. Bare se på hva som skrives i enkelte medier som er regelrett sakset fra kg med påstander om "leserundersøkelse". Anonymkode: a640f...62f 1
Gjest antbug Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Det dukker hele tiden opp artikler i avisene en dag eller to etter at det har vært heftige diskusjoner om det her, så jeg er ikke i tvil om at journalister med idétørke bruker Kg for å komme i havn med det som må leveres av tekst den dagen. Her får de jo servert alt de trenger av argumenter på et fat, både for og imot og midt i mellom, samt en hel del kreative vinklinger og andre krumspring, så hvorfor ikke? Jeg hadde sikkert gjort det samme selv hvis jeg var journalist eller jobbet med visse andre typer tekster
fuglekvitter__ Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vil innrømme at dere er journalister, eller gjemmer dere dere i skyggene ? Anonymkode: 0ea78...868 Før ble det kalt snik-reklamering og markedsføring av produkter uten tillatelse. Jeg antar at det er de samme reglene for dette enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå