AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Jeg har verdens flotteste mann, men da jeg ble gravid samlet han til skjegg. Jeg har sagt en million ganger at jeg hater det, jeg ser ikke det fine ansiktet hans, det stikker og er stygt. Han trimmer det en gang i mnd hos barber og har alle verdens produkter til skjegget (noe som irriterer meg). Han har lite hår og begynner å bli skallet, og det er nok pga dette, men det er forskjell på sexy 3dagers og helskjegg. Selv om jeg ber og ber nekter han å fjerne det. Savner den fine mannen min, og har faktisk ikke lyst på verken kyss eller kos (for ikke å snakke om skjegg og sex.uff) Anonymkode: 0e67a...026
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Herregud! En mann skal jo ha SKJEGG! Hva skjer med at alle damer liker femi gutter for tiden? Anonymkode: 68e4e...3b9
Juniper Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Og du har sagt at det er usexy, og sluttet å være fysisk med han? Du har ikke et skjegg-problem, du har et ekteskapsproblem! Å bevisst gjøre noe partneren ikke liker bare for å provosere eller fordi man mener det er kult, når det går veldig ut over hvordan partneren ser en, det er ikke særlig greit. 1
Juniper Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud! En mann skal jo ha SKJEGG! Hva skjer med at alle damer liker femi gutter for tiden? Anonymkode: 68e4e...3b9 Hva er det med alle de mennene som løper rundt med fullskjegg og prøver å se ut som statister fra Game of Thrones? En barbert mann er da ikke femi! Han ser bare velstelt ut, i motsettning til skjeggmofsen! Gleder meg til denne moten blåser over! Endret 24. januar 2017 av Juniper 5
Gjest New Girl Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 Om man foretrekker skjegg eller ikke er vel egentlig ganske irrelevant her. Problemet er jo at mannen fullstendig overser henne, Jeg hadde aldri hatt en frisyre eller gått med et klesplagg som mannen likte så dårlig at han ikke tente på meg lenger. Litt må man vel kunne strekke seg for sin partner. man vil vel være mest mulig attraktiv for den andre?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 68e4e...3b9 Det er nesten så kompleksene står i kø nå eller? Flotte menn som skjuler fjesene sine i skjegg er jeg skeptisk til... De legger dessuten 10-15 år til alderen sin, og de over 40 ser ut som gamle gubber Anonymkode: 7b980...90a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Skrevet 24. januar 2017 Så damer med skjegg, er ikke damer? Er det hårvekst som avgjør om man er mann eller dame? La folk være som de er. Har de skjegg, har de skjegg. Har de ikke skjegg så samma det. Hår på ryggen? Det er ok! Det er også helt greit om du ikke har det. TS, hvorfor har du så mye imot skjegg? Tenker du på alle matrestene som godgjør seg i skjegget? Det var en mann som brukte gjærsopp fra skjegget til å brygge øl. Kanskje du kan foreslå det for kjæresten din? Mange fordeler med skjegg Anonymkode: 8cd95...d13
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #10 Skrevet 24. januar 2017 Skjegg kan være skikkelig sexy det da.Anonymkode: b9aac...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #11 Skrevet 24. januar 2017 Herregud la nå mannen styre på med skjegget sitt da! At han skal fjerne hår eller på andre måter rette utseendet sitt etter konas ønsker, er bak mål. Det er det samme som at menn krever at kona barberer seg her og der for å være sexy nok. Sier mye om hva slags relasjon man har til den man elsker. Hva om du hadde klippet deg kort for å få en selvtillitsboost etter å ha mistet mye hår i småbarnsfasen - regner med du hadde mislikt det greit om han hadde klaget og sutra over at han vil ha tilbake den deilige dama si. Jeez. Anonymkode: 01654...b5e 1
Hege899 Skrevet 24. januar 2017 #12 Skrevet 24. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud la nå mannen styre på med skjegget sitt da! At han skal fjerne hår eller på andre måter rette utseendet sitt etter konas ønsker, er bak mål. Det er det samme som at menn krever at kona barberer seg her og der for å være sexy nok. Sier mye om hva slags relasjon man har til den man elsker. Hva om du hadde klippet deg kort for å få en selvtillitsboost etter å ha mistet mye hår i småbarnsfasen - regner med du hadde mislikt det greit om han hadde klaget og sutra over at han vil ha tilbake den deilige dama si. Jeez. Anonymkode: 01654...b5e Forskjell på å ha skjegg fra før og å få det etterpå. Mannen endrer jo utseendet sitt 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #13 Skrevet 24. januar 2017 Elsker skjegg! Anonymkode: 577b8...cc5
brownbrown Skrevet 24. januar 2017 #14 Skrevet 24. januar 2017 1 time siden, Juniper skrev: Og du har sagt at det er usexy, og sluttet å være fysisk med han? Du har ikke et skjegg-problem, du har et ekteskapsproblem! Å bevisst gjøre noe partneren ikke liker bare for å provosere eller fordi man mener det er kult, når det går veldig ut over hvordan partneren ser en, det er ikke særlig greit. mann her. syns den skjegg moten aldrig har vært noe. folk tror de er mer mann fordi de har langt skjegg. jeg syns det ser helt jevelig ut. jeg har 3 dagers skjegg. det syns jeg ser bra ut. av og til kan det hende jeg ikke gidder å barbere meg, da blir det 1 ukers skjegg. ser bra ut det også men lengre enn det blir det styggt. forresten. vist skjegg er så usexy for ts så skjønner jeg at hun ikke vil ha sex. vist han gjør noe som bevist gjør det motsatte av å tenne henne så skjønner jeg at hun ikke vil ha sex eller har noe lyst. hadde damen min gått opp 10 kg eller går med sånn hår bun som jeg syns ser jevelig ut, så hadde min lyst på sex også minket. helt naturlig det
theofficelady Skrevet 24. januar 2017 #15 Skrevet 24. januar 2017 Dette er jo en personlig greie med utseendet. Som om en skal kreve hvilken hårfrisyre eller sminke en skal bruke, det blir litt feil... Selvsagt kan du prate på en voksen måte med han om dette. Men ikke bestemme over han på en slik måte? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #16 Skrevet 24. januar 2017 Han er en voksen person. Hva hadde du sagt hvis han hadde ment du skulle klippe håret super-kort (hvis du hadde langt hår), eventuelt at du kun skulle gått med rastafletter (bare som et eksempel) eller noen annen hårsveis som du egentlig ikke liker? Flott at du sier i fra til mannen hva du liker, og jeg skjønner det er litt sårt at han ikke vil etterkomme dine ønsker, men vær glad for at han er en selvstendig mann. Anonymkode: bd76a...0e9
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #17 Skrevet 24. januar 2017 Det er jo ikke rart han vil ha skjegg når dette er så trendy som det er. Han skal jo være fornøyd med sitt eget utseende selv også. Mange ser jo også både bedre og yngre ut med skjegg. Skulle gjerne hatt skjegg selv men jeg har skjeggvekst som han partygutten i Farmen, så jeg skjuler denne mangelen på mandighet med daglig høvelbruk. Anonymkode: 1a4cc...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå